mart73301 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Witam. Mam pytanie związane z modami mechanicznymi. Planuję zrobić swoją Audi 1.8T (dodam, że to jest A6 APU) na jakieś 220-250 kM. Zobaczymy jak finanse pozwolą. Polecono mi przed takimi modami wzmocnić poduszki silnika i skrzyni. Stąd moje pytanie. Jak wzmocnić poduszki silnika i skrzyni ?? Kupuje się mocniejsze czy przerabia się seryjne. Pomóżcie proszę
szczuraz Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Kupujesz poliuretanowe poduszki i masz spokój.
mart73301 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Kupujesz poliuretanowe poduszki i masz spokój. A drogie są takie poduszki ?? I ile mniej więcej poduszek idzie pod silnik a ile pod skrzynię ?? Przepraszam za pytania tego typu ale jestem zielony z mechaniki i dopiero się uczę swojego auta stąd te pytania.
grzes1150 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Kupujesz poliuretanowe poduszki i masz spokój. Poliuretanów do wzdłużnych 1.8T nie widziałem za to do poprzecznych są i kosztuą 1000pln. 220-250KM to nie jakieś wielkie moce i ori poduchy jak nie zmęczone to jeszcze dadzą radę.
adams78 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Przecież to narmalna moc, S4 ma ile KM? I jakie poduszki? Prędzej wykończysz sprzęgło niż poduszki. Koniec tematu.
mart73301 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Przecież to narmalna moc, S4 ma ile KM? I jakie poduszki? Prędzej wykończysz sprzęgło niż poduszki. Koniec tematu. I o to mi chodziło. Dziękuję
adams78 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Proszę bardzo. Na jakiej turbinie rezasz?
mart73301 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 Proszę bardzo.Na jakiej turbinie rezasz? I tu właśnie się zastanawiam. Mam napęd na przód więc z mocą nie poszaleję bo auto ma służyć na co dzień i zimą raczej nie bardzo z dużą mocą na FWD. Dlatego zastanawiam się jaka turbina byłaby najlepsza żeby bez wysiłku dmuchała tak pomiędzy 220 a 250 kM. Zastanawiam się też na stosunkiem koszt efekt. Nie znam się za bardzo na mechanice zwłaszcza na silnikach turbo ładowanych i ich przeróbkach dlatego szukam wszelkich porad w tym zakresie. Nie wiem czy wystarczy mi K03s czy lepiej wziąc K04 czy też zainwestować w jakiegoś garreta. Poradź coś Z góy dodam, że zdaję sobie sprawę, że zmianom pewnie będzie podlegać IC, wtryski, nie wiem jak z pompą paliwa, pewnie wydech przelot. Z racji kosztów pomału montuje poszczególne elementy. Wsadziłem już DP, zmieniłem DV na aluminium, TIP i przewody podciśnienia na silikon. Przed wsadzeniem turbiny chcę najpierw włożyć FMIC i zmienić wydech (nie wiem czy to dobra kolejność) na koniec wsadzić turbinę i pojechać na program. Może doradzisz coś w zakresie przeróbek i ich kolejności żeby osiągnąć zakładana powyżej moc. Będę wdzięczny za wszelkie rady. Co myślisz np. o hybrydach ??
CoLo Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Jak AJU napisal a dodam, ze gt28rs bedzie w sam raz i z zapasem...
adams78 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Zapraszamy do tematu: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?1342-B5-B6-B7-Modyfikacje-1-8T Z tym, że gt28rs wymusza trochę zmian mechanicznych i sam pewnie tego nie ogarniesz, a K04 sam zamontujesz, potem program i pod 240 podejdzie. Czytaj, czytaj...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się