dara_s Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Filmik to reklama,widze ze łykasz reklamy a wystarczy tylko popytać po instalatorach i wszyscy sie wycofują, chyba ze masz namiary na warsztat który ogarnie temat
MASATO Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 jaki sens kupowania nowego 1.8TFSI z myślą o LPG ? wywalić tyle kasy na auto i gazować ? te nowe jednostki palą stosunkowo nie wiele w porównaniu ze starszymi konstrukcjami. Chcesz gazować kup coś z pośrednim wtryskiem a nie FSI i będzie po problemie
arasxxx Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Najlepiej znajdź sobie firmę na necie CZARKAM z tarnowa oni są głównym dystrybutorem BRC w polsce byłem prę dni temu u nich na szkoleniu i robią tam dosłownie cuda i to porządnie . Jak tam byłem to akurat gazowali subaru STI V8 420 km z czeskiej firmy profituning jak się nie mylę i pięknie to chodziło , A także montowali gaz do audi V10 gdzie nie ma nigdzie instalacji do V10 max jedna może pociągnąć V8 i obcykali to tak że wsadzili tam dosłownie dwie instalacje gazowe . Co do tego wtrysku chłodzącego to chodzi bardziej o Mapę ecu żeby się nie posypał jak chodzi na gazie i co jakiś czas na odpowiedni dobrany wtrysk komp podpuszcza trochę benzyny . Ale do audi raczej jest to nie potrzebne . Prędzej specjalny zbiorniczek dodatkowy z specjalnym olejem ktory dodatkowo się podłącza i to skapuje do kolektora tak żeby było zasysane z gazem i nie była taka sucha mieszanka . A najważniejsza to odpowiednia regulacja a z tego co widziałem to uważam że są super bo w mojej okolicy jeszcze nie widziałem żeby któryś gazownik zaraz po założeniu instalacji robił regulację pod obciążeniem a u nich to normalka . Większość robi tylko podstawową kalibrację na postoju i wsio a to wielkie nic . U nich dwie osby pakują się do auta , lap na kolana i w trasę wkoło miasta i sprawdzają wszystkie parametry tak że auto ma takie same parametry na gazie i benzynie . poza tym BRC ma wszystkie podzespoły swoje odpowiednio dobierane pod moc auta i ze sobą bez problemu to współgra . Ja sie pokusiłem na stag 4 i teraz żałuję bo dołożył bym 300 stówki i miał bym wszystko z jednej firmy tak jak się należy a nie jakaś zbieranina i kombinacje potem żeby to działało . Ale jak to mówią mądry polak po szkodzie . Dlatego jak chcesz zadzwoń sobie do nich nawet do działu technicznego to oni wszystko ci powiedzą . Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Ale bajerkę tniesz. W audi lubryfikator niepotrzebny, jak do TFSI założy gaz (jak na razie do 2.0 TFSI np. nie ma dedykowanej instalacji), to albo będzie działał na benzynie i gazie, albo wtryskiwacze benzynowe trafi. Do V10 wsadzili 2 instalacje, bo tam i tak jest 2 ECU, więc trudu nie mieli, chyba że z poprowadzeniem rurek i przewodów.
Buba Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 zadzwon do jakiegokolwiek gazownika i zapytaj czy wsadzi ci instalacje i zobaczysz jaką dostaniesz odpowiedź. Żaden szanujący się instalator nie podejmie tego ryzyka bo nie będzie swojej reputacji szargał.
Artak Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Faktycznie cuda robią - Subaru STI V8 420km .........
ghost2255 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Nawet jak założysz do TFSI gaz, to instalacja jest sporo droższa i do tego spala 10:1 LPG:benzyna stosując tzw. dotryski benzyny, żeby się nie zapiekły wtryskiwacze benzynowe. Przez to korzyść finansowa jest mniejsza i instalacja się dłużej zwraca.
KmK Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Najlepiej znajdź sobie firmę na necie CZARKAM z tarnowa oni są głównym dystrybutorem BRC w polsce byłem prę dni temu u nich na szkoleniu i robią tam dosłownie cuda i to porządnie . Jak tam byłem to akurat gazowali subaru STI V8 420 km z czeskiej firmy profituning jak się nie mylę i pięknie to chodziło , A także montowali gaz do audi V10 gdzie nie ma nigdzie instalacji do V10 max jedna może pociągnąć V8 i obcykali to tak że wsadzili tam dosłownie dwie instalacje gazowe .Co do tego wtrysku chłodzącego to chodzi bardziej o Mapę ecu żeby się nie posypał jak chodzi na gazie i co jakiś czas na odpowiedni dobrany wtrysk komp podpuszcza trochę benzyny . Ale do audi raczej jest to nie potrzebne . Prędzej specjalny zbiorniczek dodatkowy z specjalnym olejem ktory dodatkowo się podłącza i to skapuje do kolektora tak żeby było zasysane z gazem i nie była taka sucha mieszanka . A najważniejsza to odpowiednia regulacja a z tego co widziałem to uważam że są super bo w mojej okolicy jeszcze nie widziałem żeby któryś gazownik zaraz po założeniu instalacji robił regulację pod obciążeniem a u nich to normalka . Większość robi tylko podstawową kalibrację na postoju i wsio a to wielkie nic . U nich dwie osby pakują się do auta , lap na kolana i w trasę wkoło miasta i sprawdzają wszystkie parametry tak że auto ma takie same parametry na gazie i benzynie . poza tym BRC ma wszystkie podzespoły swoje odpowiednio dobierane pod moc auta i ze sobą bez problemu to współgra . Ja sie pokusiłem na stag 4 i teraz żałuję bo dołożył bym 300 stówki i miał bym wszystko z jednej firmy tak jak się należy a nie jakaś zbieranina i kombinacje potem żeby to działało . Ale jak to mówią mądry polak po szkodzie . Dlatego jak chcesz zadzwoń sobie do nich nawet do działu technicznego to oni wszystko ci powiedzą . Pozdrawiam STi V8 to istny biały kruk
griga-st Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Motor Karosserie Getriebe Motortyp Modelljahr Tanksituation R115 1.6i 75kW AVANT - ALZ 05/08 67 27 VI ja 1.8 TFSi 118kW AVANT - CDHB 08/10 60 36 VI e 1.8 TFSi 118kW AVANT - CABB 08/08 60 36 VI e 1.8 TFSi 88kW AVANT - CDHA 08/10 60 36 VI e 1.8i 20VT 120kW AVANT MT BFB 05/08 67 27 VI e 2.0i 20V 96kW AVANT MT ALT 01/04 67 27 VI ja 1.6i 75kW SEDAN - ALZ 98/00 67 27 VI ja 1.8 TFSi 118kW SEDAN - CDHB 08/10 60 36 VI e 1.8 TFSi 118kW SEDAN - CABB 07/08 60 36 VI e 1.8 TFSi 88kW SEDAN - CDHA 08/10 60 36 VI e Albo prosciej: http://www.vialle24.de/verfuegbarkeit.php?typ=A4&hersteller=audi jeszcze o gwaracji: Vialle erteilt standardmäßig eine System-Garantie von 2 Jahren/100.000 km, auch auf Hochdruckpumpe, Benzin-Injektoren und Drucksensor. Die Garantie kann bis zu 3 Jahren/150.000 km erweitert werden, auch zwecks Absicherung von eventuellen Motorschäden. Vialle stellt Ihnen verschiedene erweiterte Garantiepakete zur Verfügung. Bitte informieren Sie sich beim Vialle Center und schauen Sie unter www.vialle.de nach für den aktuellen Katalog. Wałkuje dalej Vialle bo narazie nie ma niestety alternatywy.... ---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 12:45 ---------- Ten kawalek tez jest dobry:kox: : Prędzej specjalny zbiorniczek dodatkowy z specjalnym olejem ktory dodatkowo się podłącza i to skapuje do kolektora tak żeby było zasysane z gazem i nie była taka sucha Koledze chyba o to chodziło: http://www.gazeo.pl/lpg/technika-lpg/akcesoria-lpg/Lubryfikatory-zbytek-czy-koniecznosc,artykul,5604.html Zreszta gazeo.pl jest generalnie ciekawa strona jezeli chodzi o LPG.
Bogumił Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 A dzisiaj znalazłem taki artykuł na interi: http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/nadchodzi-rewolucja-w-lpg-takich-instalacji-jeszcze-nie,1771482,339 czyli rynek nie lubi próżni.
KmK Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 6.5-8.5k za instalacje, zakładając, że auto warte 40k, to rzeczywiście jest interes. Napewno taniej, tego nie da się ukryć, ale czy to już nie jest przerost formy nad treścią ?
Bogumił Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Na dzień dzisiejszy faktycznie jest to przerost formy nad treścią, biorąc pod uwagę, że Unia chce podnieść akcyzę na LPG.
longerooo Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 za dwa lata te instalacje będą po 2-3 tyś
griga-st Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 za dwa lata te instalacje będą po 2-3 tyś Ciezko bedzie....Bardziej realne jest, ze benzyna po 8-10zeta bedzie:kox:
firemanpeace Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam, No nie wierze że osoba która dobrze znam , założył sobie samoróbke jako pierwszy do tego silnika:D:D wspominał ze jeszcze nigdzie nie zakladaja gazu do 2.0 tfsi Powiem tak założył gaz dobre pół roku temu i śmiga jak ta lala;] I mam wielką nadzieję że i wkrótce ja będę smigał na gazie;] Pozdrawiam
piotrek_gdy Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 i ucichł temat czy coś nowego się pojawiło na rynku?
alanchef Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 witam wszystkich przymierzam sie do kupienia audi z silnikem 2.0 tfsi kod silnika BWE wersja quattro.pytanie moje brzmi czy jest mozliwosc i jak jest jaka instalacja? powdzwonilem po gazownikach i powiedzieli ze jest wykonalne ze tylko dedykowany gaz smiga bez zadnego.bierze tyle gazu i benzyny plus od 1-2l benzyny wiec jest ok.ale chodza pogloski ze sa jakies wady ze gaz nie oplacalny itp. tylko ze moje wyliczenia wyszly ze przy spalaniu nawet 10 l gazu plus 2 pb wychodzi taniej niz jazda dislem na 100km.przyczym koszt instalacji wynosi okolo 3500-4500 kazdy policzy sobie to mu wyjdzie jak sie oplaca ale jak narazie ten silnik z tymi koniami je troche wiec w mysl oszczednosci i jazdy gaz niejest glupi?prosze o jakies opinie kogos kto jezdzi na gazie badz jezdzil.PS prosze tylko o opinie i fachowe spojrzenie na temat a nie na dogryzanie dzieki;)
kamila4b7 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 kolego tez mam BWE i jest problem nadzieja jest tylko w firmie viale odpisz na pw ---------- Post dopisany at 23:19 ---------- Poprzedni post napisany at 23:15 ---------- myslałem ze sam jestem z problemem gazu w samochodzie z kodem BWE ---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:19 ---------- myslałem ze sam jestem z problemem gazu w samochodzie z kodem BWE ---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ---------- auto samo w sobie sprawuje sie za***iście.:a4fan
griga-st Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 kolego tez mam BWE i jest problem nadzieja jest tylko w firmie viale odpisz na pw Gdzieś wyczytałem ze od Vialle na pewno nie będzie dedykowanych instalacji do EA113:kwasny: Pozostają hybrydy. Nie rozumiem polityki tych firm. Przecież od jakiegoś czasu wszystko co wychodzi jest na bezpośrednim wtrysku:doh:
kamila4b7 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 ale mogli by cos w tym kierunk zrobic. bylem u miejscowego gazownika to wycenil mi instalacje na 12 tys ale z wykorzystaniem wtryskow benzynowych do zasilania gazem a za 6tys z dotryskiem benzyny czyli praktycznie to sie nie kalkuluje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się