kubaja11 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu...
edekxp Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Pewnie już bedą tanieć.Moim zdaniem wysoka cena to większość za montaż a nie części. Mało zakładów to robi, bedzie wieksza konkurencja, części bedą kupowane to bedą tańsze. Trochę wolno to się rozwija bo minęło już ponad 10lat jak są silniki fsi.
bartekzks Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu... Jak dobrze pamiętam to ta firm mi tak wyceniła http://www.abart.com.pl/ mają w ofercie fazę ciekłą i sekwencje ( pobiera ona i gaz i paliwo )
piotrek_gdy Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu... wejdź na gzw.pl ja z tej firmy dostałem ofertę na ok 4,5tys - tylko nie będę jechać przez cała Polskę a to jest w twoich okolicach
bartekzks Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu... wejdź na gzw.pl ja z tej firmy dostałem ofertę na ok 4,5tys - tylko nie będę jechać przez cała Polskę a to jest w twoich okolicach Tylko to sekwencja u nich jest nie faza ciekła
kubaja11 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Dzisiaj na meila dostałem wycenę instalacji gazowej IV generacji od Energy Ekspert LPG. Dedykowaną instalacją do Pana samochodu jest instalacja do silnika wtrysku bezpośredniego IV generacji :1. Landi Renzo Direct Dystrybutor Landi Renzo - http://www.egp.pl/landidir.htm cena 5500 zł http://www.egp.pl/landidir.htmObydwie instalacje Dystrybuowane są przez Landi Renzo, różnią się komponentami i cenami zakupu - ale zasada działania jest identyczna!!!Gaz do bezpośredniego wtrysku cec**je praca wg. proporcji: 85 % sam. użytkuje gazu, 15 % benzynyTa instalacja w pełni będzie współpracowała z Pana samochodem i da niezawodny komfort jego użytkowania.
edekxp Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Pytałeś o swój silnik? Bo nie ma go na liście, jest tylko BGB Nie pamiętam jaki silnik miał kolega w B7 TFSI ale miał staga i płacił 4500zł chyba w Dębicy W stagu też brak silników A4 oprócz 3,2 http://www.ac.com.pl/pl/produkt/369/stag-400-dpi
kubaja11 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Tak, podawałem swoje dane, silnik BWE + VIN podawałem a BGB wiele się nie różni od BWE
kamila4b7 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Ja odradzam GZW moja instalka wytrzymała 10 tys km i padła. Pewnie dlatego ze jest Chinska a sterownik w niej tylko jest stag 400 dpi a reszta podzespołów jest firmy magic. A jesli chodzi o jakies naprawy w ramach gwarancji to ciezko sie umówic lub zastać szefa który zajmuje sie regulacja instalacji. Sam jezdziłem kilka razy ale dałem sobie spokój z tym panem bo czesto jest tak ze pana poprostu nie ma w warsztacie w umówionym terminie.
Roboform550 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Pewnie dlatego ze jest Chinska a sterownik w niej tylko jest stag 400 dpi a reszta podzespołów jest firmy magic Stag jest polski a Magic czeski...i gdzie ta chińszczyzna?
Galetto Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Kamil zdecydowanie opisz swój problem na LPG forum. Sebastian ma tam dużo czasu na potyczki z innymi, a jak widać na regulację nie.
Marcin Gugu33 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Aktualnie jakieś nowinki co do lpg?
edekxp Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Dla grupy vag jest sterownik uniwersalny stag 400dpi, obsługuje auta do 2012 roku.Testowane 1.8fsi spalało 2l pb i 8lpg.1l pb na jeden cylinder to minimum.Nie wiem dlaczego takie drogie te instalacje skoro sterownik jest tylko droższy 300-400zł, reszta to samo jak do zwykłego auta.Jak zmienię B6 na B8 to na pewno sam sobie zamontuje.Swoją drogą ciężko znaleźć dobrze wyposażone B8 a już quattro to wogóle.
Marcin Gugu33 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Aa dokładnie ceny mają z kosmosu.. Nawiasem mówiąc daj znać jakbyś B6 chciał sprzedać
edekxp Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Podoba mi się B8, zresztą nie tylko mnie, ale jak poczytać ile te silniki chlają oleju to masakra. Chyba ALT jest lepszy, mniej spala oleju.Więcej usterek w FSI itp. B8 ładnie wygląda, ale jechać w trasę 1500km, to nie wiadomo co padnie i bańka oleju w bagażniku.LPG już nie takie opłacalne, masakra. Może by tak B8 kupić z padnietym silnikiem i wstawić zwykły 1.8T
Marcin Gugu33 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Ciekawe ile taka wymiana by wyszła?.. Czy skrzynia by mogła zostać z któregos silnika pasujące do 1.8T...? I wgl jakie części wchodziły by w grę
edekxp Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Silnik by znalazł kompletny za 3tys. Sterownik i wiązką pewnie z 200zł, niewiadomo co ze skrzynią.B8 ma chyba dłuższe półośki.Ogólnie to rzeźba totalna, ale czego to Polak nie zrobi.Ale jaka by była fura B8 z 1.8T z softem na 200-240Km i zwykła sekwencja lpgOstatnio widziałem w necie Lanosa z silnikiem 3,2 z vectry
Mateusz Pilny Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Witam chciałbym się podpiąć pod temat i mam pytanie: Czy błędy które podałem niżej są błędami silnikowymi wynikającymi z benzyny czy z gazu? - nie wiem czy zgłosić się do mechanika czy do gazownika. Program który znalazł te błędy to ESI[Tronic] 2.0 Wersja 10.2.2085 wykonane badanie zostało w warsztacie samochodowym, po badaniu odesłano mnie do gazownika. Po rozmowie z gazownikiem odesłał mnie do mechanika.- Kto mnie w Ciu*a robi? Samochód : Audi A4 b7 2.0T quatrro 250km po czipie Pb+Gaz typ silnika BGB p1093 Układ paliwowy 2 rząd 1- działanie błędne p310b Regulacja obwodu niskiego ciśnienia paliwa- Ciśnienie paliwa poza tolerancją p2008 Klapa ruchoma doładowania/kolektora ssącego -usterka elektryczna p3138 Klapa ruchoma doładowania/kolektora ssącego -Różnica regulacji p0332 Czujnik spalania stukowego 2 -za niski sygnał p2293 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa - błąd mechaniczny Edytowane 8 Marca 2017 przez Mateusz Pilny
jacek70 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Przed wirusem błędów nie było ? Może program za bogaty i nie wydalają klamoty ??
Mateusz Pilny Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 nie wiem jak było przed instalacja gazową bo ja jej nie zakładałem tylko poprzedni właściciel, a te same błędy wyskoczyły przy podpięciu volswagenowskiego kompa zwykłego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się