rafal_1281 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Witam... Ostatnio podczas jazdy silnik złapał mi temp. 110*C Wszystko zaczęło się gotować, bulgotać, syczeć. W zbiorniczku jest ciecz ale niestety chyba coś się stało bo teraz jak jadę to znowu szybko łapie tą temperaturę po 3, 4 min mam 110*C a gaz jeszcze nie się nie włączył. z nawiewów wieje zimnym co może być nie tak ?
Bromchit Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Całkiem prawdopodobne, że padła Ci uszczelka pod głowicą, na to wskazują opisane przez Ciebie objawy.
Roberto90 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Witam, miałem podobny przypadek. Robi Ci sie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego??? U mnie była to zatkana nagrzewnica. Mam sposob na jej czyszczenie bez jej demontażu wiec jesli okaze sie to o czym pisze daj znac...
motor144 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Najbardziej wygląda to na padniętą pompę układu chłodzenia ( może wiesz czy była wymieniana i jaki ma zrobiony przebieg ?)
vauxhall95 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 jak ktos pisze ze termostat to nic tylko wysmiac.Brak obiegu przez zepsuta pompe wody.
rafal_1281 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 Może to faktycznie ta pompa wody bo silnik wydaje dziwny dźwięk tzn tak jak by coś jęczało.
enzo83 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 U mnie to byla pompa wody:(przy okazji wymienilem od razu rozrzad:)
Roberto90 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Wiecie co moze macie jednak racje z ta ,,waser pomp,, u mnie poza tym ze miałem zatkana nagrzewnice to jeszcze pompa byla walnieta.
Tomek Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 ściągnij wąż przy nagrzewnicy i zobacz czy pompuje
Labiel Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Wyciągasz termostat, po jego wyjęciu możesz organoleptycznie sprawdzić wirnik pompy. Jeśli pompa będzie ok to najlepiej wymienić termostat, porządnie odpowietrzyć i sprawdzić co się będzie działo. Jeśli to nie pomoże to dopiero szukałbym przyczyn gdzie indziej.
M4R3K Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Jabym obstawiał na pompe wody . Nie wiem czy w tym silniku jest ona połączona pasem z wałkiem rozrządu , jak nie to całkiem mozliwe , że ktos jej po prostu nie wymieniał . Mozesz zacząc od paska i rolki na pompie wody.
Labiel Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 U kumpeli jakiś czas temu wirnik pompy rozpadł się na dwie części. W takim przypadku bez wyjęcia termostatu nic się nie sprawdzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się