Rosemeyer Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 brakuje distronica bez problemu sie to w A8 doklada i nie kosztuje to majatku wiec no stress ;-)
Nowak_zg Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 brakuje distronica bez problemu sie to w A8 doklada i nie kosztuje to majatku wiec no stress ;-) grill z radarem / manetka / zegary cos jeszcze ? ;> ale to i tak ewentualny mod na przyszlosc .... nie latam duzo po trasach wiec nie jest mi to niezbedny bardziej niz z samego distrona cieszylbym sie z tego ze mam wielki FIS miedzy zegarami
malik Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 brakuje distronica bez problemu sie to w A8 doklada i nie kosztuje to majatku wiec no stress ;-) grill z radarem / manetka / zegary cos jeszcze ? ;> ale to i tak ewentualny mod na przyszlosc .... nie latam duzo po trasach wiec nie jest mi to niezbedny bardziej niz z samego distrona cieszylbym sie z tego ze mam wielki FIS miedzy zegarami http://audiforum.us/threads/adaptive-cruise-control-acc-retrofit.13441/ To właśnie raczej przydaje się bardziej w korkach. Można gazetę czytać
Nowak_zg Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 jestes pewien ze w d3 dziala w korkach ? bo z tego co widze po zegarach zakres dzialania to 30km/h do 200km/h wiec z gazety nici
pablo_9 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 czytając listę wyposażenia wydawało mi się, że czytam nigdy niekończącą się opowieść ogólnie zmasakrowany zostałem tym autem, piękna i w jedynym słusznym kolorze
Rosemeyer Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 jestes pewien ze w d3 dziala w korkach ? bo z tego co widze po zegarach zakres dzialania to 30km/h do 200km/h niestety pierwszy acc dziala dopiero od 30 - dopiero nowy w obecnych modelach ma funkcje stop&go i po zatrzymaniu do 0 sam ruszy dalej. stary acc moze w kazdym razie zahamowac awaryjnie (audi breaking guard) w dowolnym zakresie predkosci (ponizej 30 rowniez) jesli wykryje zmiane w odleglosci od "przeciwnika" w polaczeniu z brakiem reakcji kierowcy i nie wcisnieciu hamulca - wowczas sa uruchomi hamowanie na maxa. Dwoch znajomych - jeden w Q7, drugi w Q5 brutalnie sie o tym przekonali i zawisli na pasach podczas takiego hamowania wiec gazete mozna czytac bo i tak zahamuje ;-)
Nowak_zg Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 a wlasnie nie pisalem jeszcze o spalaniu ;D wracajac 550km po autostradzie do domu ( z tego miasto to bylo jakies 20 km ) jadac caly czas 130-140km/h na fisie bylo rowno 10.0 co uwazam za mega wynik jak na ta mase i v8 pod maska jezdzac po miescie na krotkich dystansach w miare dynamicznie aczkolwiek bez kickdowna mam caly czas miedzy 18-22 L co jest dokladnie takim samym wynikiem jaki mialem w s6
malik Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 a wlasnie nie pisalem jeszcze o spalaniu ;Dwracajac 550km po autostradzie do domu ( z tego miasto to bylo jakies 20 km ) jadac caly czas 130-140km/h na fisie bylo rowno 10.0 W S4 najniższy wynik jaki udało mi się uzyskać to 11.0l. Średnia z długiej trasy na amerykańskiej autostradzie jadąc na tempomacie non stop z prędkością 75mil/h. Czyli warunki super optymalne. Oni tam mają hopla na punkcie przestrzegania limitów prędkości i w niektórych stanach mierzą ją nawet z helikopterów. Nigdy później nie udało mi się zejść niżej. Prowadząc auto z Bremerhaven do Polski i przyciskając tu i ówdzie ale i też wlokąc się od czasu do czasu za TIRami miałem spalanie 11.2l. Silnik w S4 2005 niby taki sam a i nadwozie lżejsze więc albo coś nie tak z FISem (Twoim lub moim) albo w S4 silnik ma trochę inną (bardziej dynamiczną) konfigurację.
MARCIN607 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 wynik 10-11 do przyjęcia ale osiągalny na tą chwilę tylko na obczyżnie- u nas nie ma bata na spalanie 11L- brak drug plus kultura jazdy jeszcze nie ta tu Ci zajedzie tu nie zjedzie itp a tu zaraz zwężenie
Nowak_zg Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 nie wiem ile wazylo s4 b7 ale s6 c5 manual wazylo 1810kg a a8 d3 4.2 wazy 1860kg wiec roznica masy zerowa ( podejrzewam ze s4 b7 tez +/- tyle wazy co wyzej wymienione samochody ) do tego na tipie jak wrzuci szostke to obroty sa naprawde niskie S6 robilem przy oszczednej jezdzie dokladnie takie same wyniki .... z tego co mowili znajomi to wlasnie jak sie jedzie autobahnem to im tez pokazuje wyniki 9.5-11L przy oszczednej jezdzie w a8 d3 4.2
malik Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 S4 miało 1680Kg, więc o 180kg lżejsze niż A8. U mnie jeszcze ręczna skrzynia była a automat więcej pali.
Pzwmichal Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 S4 miało 1680Kg, więc o 180kg lżejsze niż A8. U mnie jeszcze ręczna skrzynia była a automat więcej pali. tutaj bym polemizował, więcej paliły automaty w starych beczkach 200D, przy nowych skrzyniach auto spalanie jest takie same jak w manualu a nawet niższe (multitronic, s-tronic)
PABLO Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 tutaj bym polemizował, więcej paliły automaty w starych beczkach 200D, przy nowych skrzyniach auto spalanie jest takie same jak w manualu a nawet niższe (multitronic, s-tronic) Przy najnowszych 2010-2012 S-Tronic tak ale nie te automaty z lat 2003-2007
skrab Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Noooooooo super auto te A8 a komfort powala
czaki22 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 multitronic z od 2002 roku juz ograniczały spalanie wiec nie wypisuj bzdur , mozna przejechac miasto na 1500 obrotów
malik Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 tutaj bym polemizował, więcej paliły automaty w starych beczkach 200D, przy nowych skrzyniach auto spalanie jest takie same jak w manualu a nawet niższe (multitronic, s-tronic) Przy najnowszych 2010-2012 S-Tronic tak ale nie te automaty z lat 2003-2007 Panowie, ale o co my tu kruszymy kopie. O jeden litr? Poza tym spalanie będzie zawsze takie... jakie poda nam właściciel Niech ta A8 pali 10l na zdrowie i w sumie nic nam do tego
Nowak_zg Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 uwazasz ze sciemniam ? mowie ile mi fis pokazal nigdy nie mowilem ze 1.9tdi pali mi w miescie 5l jak niektorym ... moja a4 1.9tdi palila 8-9L TT 1.8T palila mi w miescie 13-17L S6 palila mi w miescie 20L+ a8 tak samo .... mowie ile fis pokazal, przy oszczednej jezdzie na trasie na dystansie 550km... nikt mi nie musi wierzyc. Jechalem oszczednie bo wracalismy na dwa auta a drugie to punto 1.2 60KM ... gdzie dla tego auta 130-140km/h to nie byla oszczedna jazda ... a na trasie spalilo ponad 8L ... a fis w a8 pokazal rowne 10.0L tyle w temacie. a co do s6 i a8 .... ja s6 tez mialem manuala a a8 mam tipa ... i szczerze powiem ze w miescie dokladnie to samo pala tak samo jak i na trasie a co do tego czy automat wiecej pali ... tak pewnie tip pali troche wiecej niz manual np patrzac na s6 tip i s6 manual.... ale ja nie widze roznicy miedzy moim bylym s6 a ta a8 .... no i nie byłbymltego taki pewien czy automat bedzie palic wiecej przy oszczednej jezdzie i stalej predkosci typu 130-140km/h. poztym tak jak mowilem dwoch znajomych tez ma d3 4.2 i oboje potwierdzaja wynik ze 10L jest do zrobienia przy oszczednej jezdzie autostradowej. ( wg FISa ) prosze juz o nie krecenie afer na temat spalania... jesli ktos uwaza ze sciemniam ( nie mam tu na mysli malika tylko ogolnie ) ( chociaz nie wiem jaki mialbym w tym cel ) to niech to zostawi dla siebie i uwaza ze podalem wynik o litr czy dwa za maly ... ja mowie ile mi FIS pokazal i tyle.
czaki22 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 nie ma a8 w manulalu chyba wiec sie nie dowiemy masz piekny samochód swietne wyposażenie nie spie....... tego bo przyjade i osobiści ci lobotomie zrobie nie rob super czarnej gangsta fury , nie zakladaj dziwnych felg, tak jak stoi jest idealnie. ---------- Post added at 08:31 ---------- Previous post was at 08:31 ---------- a daj wiecej fotek srodka licznika kierownicy itd tył , szczegóły
Rekomendowane odpowiedzi