marzec39 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Witam wszystki po wymianie turbiny auto nie chce mi jechac rozpedza sie jak fiat 126p dopiepo od 2tys obr. Jedzie cos jak by probowalo jechac oddalem auto do mechanika stalo prawie 2tyg i mechanik powiedzial mi ze jedzie tak ma byc ale ja wiem ze na starej bylo lepiej duzo lepiej turbina zalozona uzywana czy to moze byc jej wina dodam ze auto po zmianie biegu i ponownym naduszeniu pedalu przyspieszania nie zaleznie od obrotuw auto ciagnie jak goly TD pzez 15s
Mauros88 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Kolego zroblogi dynamiczne to bedziesz mial obraz jak teraz ciagnie turbo
neoeinz Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 sprawdz czy wszystko masz podlaczone, wezyki, kostki od przeplywki itd itd...
Musashi Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 pewnie mechanik podlaczyl N18 zamiast N75. albo wogole nie podlaczyl. podepnij VAG i zrob logi statyczne grupy BS011 ew. pekniete wezyki podcisnienia.
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 dokładnie sprawdź wężyki czy nie sa nigdzie naderwane i nie gubią ciśnienie i zoabcz czy do vacum jest podłaczony dobrze
marzec39 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Dzis kolega z forum zrobił mi logi niedługo wkleje link.
neoeinz Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 a sprawdzałeś pod macha czy wszystko masz podpięte jak pisaliśmy ?
marzec39 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 sprawdzałem według mnie wszystko podpiete dobrze
marzec39 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 QUOTE] Statyczne: Log (3 - 000) Log (2 - 001) Log (1 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 007) Log (7 - 013) Log (4 - 018) Log (0 - 023) Basic Settings: Log (1 - 000) Log (0 - 003) Log (2 - 011) Dynamiczne: Log (5 - 000) Log (6 - 001) Log (2 - 003) Log (4 - 004) Log (3 - 008) Log (1 - 010) Log (0 - 011)
marzec39 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 garetta z audi a4 b6 1.9 AWX 2004rok
vauxhall95 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 wszystko jest ok.Moze troszke za pozno wstaje,ale to wina moze byc turbo,vacuum,nieszczelnosci wezykow jak i n75
marzec39 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 no właśnie jak sie nim rusza to muł dopiero po 2tys obrotów czuć taki wyraźny próg w ktorym zaczyna ciągnąć
Góral.tz Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 garetta z audi a4 b6 1.9 AWX 2004rok sorki za pytanie ale ile teraz taka turbawka bo szukam do swojego
marzec39 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 a vacum pompa jest wymieniona więc nie wydaje mi się że to jej wina ---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:17 ---------- kolego turbawke kupilem okazyjnie na allegro z przesylka dalem 300zl ---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:21 ---------- na starej turbinie auto bylo zywe od poczatku jechac chcialo tylo ze wpadalo w taki jak by rezonans bylo slychac jak by lozysko stare auto zwalnialo i dalej jechalo ale jechac chcialo na tej taki mulowate jest jedzie kiedy chce ciagnie od 2tys czasem dopiero o 4tys przed zalozeniem czyscilem zmienna geometrie mechanik mi ja tylo zalozyl bo zimno nie ma gdzie grzebac.
Musashi Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 turbina za 300 PLN? to mega okazja... ale moze i dlatego tak pracuje. turbina w BS011, pracuje nieprawidlowo. niby 011 dynamiczne laduje ok, ale pozno. grupa BS 003, byc moze wskazuje na minimalnie niedomykajacy sie EGR.
marzec39 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 No była okazja teraz widać co za 300zł można kupić no za 250 z kurierem kosztowało 300
marzec39 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Kolego znalazłem na allegro turbo za 270zł zadzwoniłem pytałem czy sprawne mówi że tak i może spuścić na 250 to biorę przyjechał kurier dałem 300zł ale pisałem do pana od którego kupiłem turbo to napisał że była robiona zmienna geometria czemu mi wcześniej nie powiedział o tym.
tommy-cichy Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 A nie trzeba czasem wyregulować podciśnienia tym cięgienkiem od gruszki? W tych silnikach starszych na VP ze zmienną geometrią robiło się tak na pewno po zmianie turba jak były podobne objawy. Może jest podobnie niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się