Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Po wymianie turbo muł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystki po wymianie turbiny auto nie chce mi jechac rozpedza sie jak fiat 126p dopiepo od 2tys obr. Jedzie cos jak by probowalo jechac oddalem auto do mechanika stalo prawie 2tyg i mechanik powiedzial mi ze jedzie tak ma byc ale ja wiem ze na starej bylo lepiej duzo lepiej turbina zalozona uzywana czy to moze byc jej wina dodam ze auto po zmianie biegu i ponownym naduszeniu pedalu przyspieszania nie zaleznie od obrotuw auto ciagnie jak goly TD pzez 15s

Opublikowano

Kolego zroblogi dynamiczne to bedziesz mial obraz jak teraz ciagnie turbo

Opublikowano

sprawdz czy wszystko masz podlaczone, wezyki, kostki od przeplywki itd itd...

Opublikowano

pewnie mechanik podlaczyl N18 zamiast N75. albo wogole nie podlaczyl. podepnij VAG i zrob logi statyczne grupy BS011

ew. pekniete wezyki podcisnienia.

Opublikowano

dokładnie sprawdź wężyki czy nie sa nigdzie naderwane i nie gubią ciśnienie i zoabcz czy do vacum jest podłaczony dobrze

Opublikowano

Dzis kolega z forum zrobił mi logi niedługo wkleje link.

Opublikowano

a sprawdzałeś pod macha czy wszystko masz podpięte jak pisaliśmy ?

Opublikowano

sprawdzałem według mnie wszystko podpiete dobrze

Opublikowano

jakie turbo założyłeś?

Opublikowano

garetta z audi a4 b6 1.9 AWX 2004rok

Opublikowano

wszystko jest ok.Moze troszke za pozno wstaje,ale to wina moze byc turbo,vacuum,nieszczelnosci wezykow jak i n75

Opublikowano

no właśnie jak sie nim rusza to muł dopiero po 2tys obrotów czuć taki wyraźny próg w ktorym zaczyna ciągnąć

Opublikowano
garetta z audi a4 b6 1.9 AWX 2004rok

sorki za pytanie ale ile teraz taka turbawka bo szukam do swojego

Opublikowano

a vacum pompa jest wymieniona więc nie wydaje mi się że to jej wina

---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:17 ----------

kolego turbawke kupilem okazyjnie na allegro z przesylka dalem 300zl

---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:21 ----------

na starej turbinie auto bylo zywe od poczatku jechac chcialo tylo ze wpadalo w taki jak by rezonans bylo slychac jak by lozysko stare auto zwalnialo i dalej jechalo ale jechac chcialo na tej taki mulowate jest jedzie kiedy chce ciagnie od 2tys czasem dopiero o 4tys przed zalozeniem czyscilem zmienna geometrie mechanik mi ja tylo zalozyl bo zimno nie ma gdzie grzebac.

Opublikowano

turbina za 300 PLN? to mega okazja... ale moze i dlatego tak pracuje.

turbina w BS011, pracuje nieprawidlowo. niby 011 dynamiczne laduje ok, ale pozno.

grupa BS 003, byc moze wskazuje na minimalnie niedomykajacy sie EGR.

Opublikowano

No była okazja teraz widać co za 300zł można kupić no za 250 z kurierem kosztowało 300

Opublikowano

zarty sobie robisz ze turbo za 300 zł?

Opublikowano

Kolego znalazłem na allegro turbo za 270zł zadzwoniłem pytałem czy sprawne mówi że tak i może spuścić na 250 to biorę przyjechał kurier dałem 300zł ale pisałem do pana od którego kupiłem turbo to napisał że była robiona zmienna geometria czemu mi wcześniej nie powiedział o tym.

Opublikowano

A nie trzeba czasem wyregulować podciśnienia tym cięgienkiem od gruszki? W tych silnikach starszych na VP ze zmienną geometrią robiło się tak na pewno po zmianie turba jak były podobne objawy. Może jest podobnie niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...