Marcin6 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 kostki powinny być tak jak w ajm Hmm.. Dziś tak testowo zajrzałem pod podszybie, i znalazłem... chyba ECU jak w tym temacie? Czyli co, jednak mam się stosować do tego tematu?
mech15 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Każde ECU wygląda tak samo z zewnątrz:wink: Chodzi o to że przed liftem trzeba się wpinać bezpośrednio w ECU, a polifcie powinny być ładne wtyczki. Musisz przewalić dokładnie te dwa tematy o tempomacie, a potem ocenić jak masz u siebie
Marcin6 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 a gdzie tych wtyczek niby szukać? żeby mieć pewność przed rozpoczęciem montażu
mech15 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 no przeczytaj te dwa tematy o tempomacie, wszystko tam jest
Marcin6 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 czytałem czytałem, no ale nic, trzeba wziąć narzędzia i iść na żywca obadać sytuację
bronson Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Każde ECU wygląda tak samo z zewnątrz:wink: Chodzi o to że przed liftem trzeba się wpinać bezpośrednio w ECU, a polifcie powinny być ładne wtyczki. Musisz przewalić dokładnie te dwa tematy o tempomacie, a potem ocenić jak masz u siebie Ja auto mam przedliftowe.. wszystkie potrzebne kable wychodziły z ECU do kostek które znajdują się pod nim... dolutowałem kable do końcówek w kostkach. (na czas lutowania konkretne piny wyciągałem na chwilę z kostki)
Marcin6 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 czytałem czytałem, no ale nic, trzeba wziąć narzędzia i iść na żywca obadać sytuację Eh byłem przy aucie, pomęczyłem się z demontażem wszystkiego ale przynajmniej wiem: Czyli muszę instrukcji pod AJM się słuchać. Dzięki bardzo za pomoc i już nie śmiecę tutaj
mech15 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Pytanie to nie śmiecenie. Ja tam dokładnie nie widzę, ale znajdziesz
Marcin6 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ja tam dokładnie nie widzę, ale znajdziesz No ale chyba na foto już widać tą białą kostkę.
fanthomas18 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Przymierzam się do założenia tempomatu w swojej A4 B5 1Z i prosiłbym o opinie osób które posiadają również 1Z i bawiły się w zakładanie tempomatu, były jakieś problemy? U ilu osób działał bez problemu?
grippen Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 zakładałem u siebie i zero problemów i działa idealnie
fanthomas18 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 zakładałem u siebie i zero problemów i działa idealnie 1Z?
Mati_23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Panowie a jak to jest za założeniem tempomatu do benzyny 2.8 ??? chciał bym wyrezać sobie tempomat
Marcin6 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Gdzieś czytałem, że to zależy czy masz elektroniczny gaz czy nie, ponoć jeśli jest e-gaz (jak w tdikach) to bardzo podobnie się to robi. A jeśli nie to... trochę roboty jest
Mati_23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 no właśnie tyle też wiem ale interesuje mnie czy ktoś już ogarniał
Mario82A4 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Kolego najważniejsze pytanie czy masz gaz na linke czy już elektroniczny , jak na linkę to sporo roboty , większe koszta i nie warto sie w to bawić , z tego co kojażę to gdzieś widziałem wątek o twoim silniku , jak znajdę to wkleje link
Mati_23 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Kolego najważniejsze pytanie czy masz gaz na linke czy już elektroniczny , jak na linkę to sporo roboty , większe koszta i nie warto sie w to bawić , z tego co kojażę to gdzieś widziałem wątek o twoim silniku , jak znajdę to wkleje link ok fajnie bo ja szukałem i nic a powiedz mi wiesz może jak sprawdzić czy mam linkę czy elektroniczny bo nie wiem
grippen Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 po wlepce i kodach wyposażenia jeżeli masz taki kod 0L2 = Pedał gazu z modułem elektronicznym to zakładasz manetkę i w odpowiednie piny podłączasz jeżeli nie masz kodu to gra nie warta świeczki
Milczar Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 W weekend zakładałem w swoim AHU '98 tempomat i działa dobrze Opis bardzo pomocny ale warto uzupełnić go o informację, że od roku 1998 (ja mam XII.1997) jest inny sposób mocowania kierownicy. Zamiast nakrętki na klucz 24 jest śruba na specjalny klucz o 12 wypustkach jednak można go z powodzeniem zastąpić nasadką TORX55. Myślę, że ta informacja może się przydać posiadaczom mini-liftu, ja w połowie roboty musiałem jechać do sklepu po klucz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się