A-rek Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 myślałem że ty mi odpowiesz bo zauważyłem że znasz się na tym. ET 35 do B5A nawet jeśli kupisz z innym ET to zawsze można dołożyć dystanse. znajomy ma koła z ET 35 więc moge je śmiało od niego brać i będą idealnie leżały na B5 ?
dziako Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 ET 35 do B5A nawet jeśli kupisz z innym ET to zawsze można dołożyć dystanse. interesuje mnie do b6. Jak najmniej komplikacji. Jak złe dobiorę to będę myślał o dystansach
ŁukaszA4 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 myślałem że ty mi odpowiesz bo zauważyłem że znasz się na tym.ET 35 do B5A nawet jeśli kupisz z innym ET to zawsze można dołożyć dystanse. znajomy ma koła z ET 35 więc moge je śmiało od niego brać i będą idealnie leżały na B5 ? Tak, Gdy wartość ET się zmniejsza – alufelgi wystają bardziej na zewnątrz. Zwiększenie ET powoduje natomiast umiejscowienie koła bardziej wewnątrz nadkola, czyli ET25 nie będą pasowały. W B5 ET felgi to 45, mówimy tu o felgach jakie były oryginalnie montowane, ale wiadomo że koła są "schowane" i nie ładnie to wygląda. Najlepiej to ET35 przy 8calowej feldze. Opona 225/40.
matyss___ Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 ja mam u siebie 8,5x17 et 13 na oponkach 225/45/17 i jak sie patrzy od góry to opona idzie równiutko z błotnikiem do tego troszke w dół i wyglada to tak i jakby komuś to sie podobało znalazłem jedne na allegro http://allegro.pl/brock-8-5x17-et-13-mercedes-r129-sl-5x112-audi-s6-i2258664792.html
ŁukaszA4 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Tylko że te z aukcji mają inny otwór centrujący, u nas jest 57,1 dokładnie... I pewnie potrzebne by były pierścienie centrujące, tzn na pewno...
matyss___ Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 no no dokładnie + 4 pierścienie;P
Grewal Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 hmmm, że też mi wcześniej umknął ten temat... 4 x 18/9,5 cala z ET 30 za tydzień, maks dwa pokaże, że sie zmieści pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 hmmm, że też mi wcześniej umknął ten temat... 4 x 18/9,5 cala z ET 30 za tydzień, maks dwa pokaże, że sie zmieści pozdrawiam a czego ma sie nie zmieścić błotniki podklepiesz naciagniesz i nawet zglebisz wtedy jak nalezy, bo bez tego nie da rady będzie tarło o rant błotników, no chyba ze konkretny naciąg opony No chyba ze twoja gleba to max -40 to wredy to i et 20 wejdzie, tylko co z tego jak szpara na 2-3 palce
Grewal Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 pospawałem sobie przyrząd do wyciągania rantów nadkoli a gleba myślę jest dobra, koło chowa sie w nadkolu będą zdjęcia, to pogadamy
Dygu Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Panowie a 235/40/18 z et45 wejda do b5 nie beda obcierac?
Grewal Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 mam takie wsadzone na 9,5 cala z ET 30 Ty masz felge pewnie maks 8,5 cala, więc nie będzie obcierać z takim ET
Dygu Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 felga jest 8j jaka masz glebe(u mnie -40)?? tez masz b5?
Grewal Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 nie mierzyłem, ale koło chowa sie w nadkolu owszem, b5 w Q
sylwiasty Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 nie mierzyłem, ale koło chowa sie w nadkolu owszem, b5 w Q Daj jakąś fotkę bo 8" przy ET30 na feldze 18" ni h!@a nie zmieściło się w B5 Q w nadkolu, w ośce zresztą też się nie zmieści. Tu masz fotki jak to wygląda: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?227703-ALL-B5-Czy-wejda-18-tki&p=2728538&viewfull=1#post2728538 Chyba, że masz powyciągane nadkola.
Kowi87 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 235/40/18 to jest zdecydowanie za szeroka opona do B5
BizoOn Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 235/40/18 to jest zdecydowanie za szeroka opona do B5 Czemu? Ja mam 235 i podoba mi się
s4mtm Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 ja ma,m 225/40/18 8,5cala pierwsze na seryjnym zawiasie wyglądała jak koza , teraz siedzi na gwincie i jest kox nic nie trze nawet przy sporym obciążeniu, a palca między opone a nadkole nie da sie włożyc z przodu i z tyłu
dziako Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 możecie mi doradzić jaki gwint z allegro? rozbieżność cenowa jest spora. Co wybrać? czekam na Wasze opinie
Kriss SierraFan Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 możecie mi doradzić jaki gwint z allegro? rozbieżność cenowa jest spora. Co wybrać? czekam na Wasze opinie Chyba nie ten temat kolego... Ja też śmigam na 235/40/18 i jest w miarę, choć chciałbym 225
s4mtm Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 ja kupiłem gwinta KW i powiem szczerze jest za...iste , dałem za 2 miesięczne cały kpl z kluczmi wszystko w pudełku 850zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się