Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 ostatnio miałem w ręku wyrób baq_didila zrobione super, :good: :good: ale musiałem cos poprawic :> :> :> :> :> tulejka do wkrecenia sondy była za długa i trzeba było ja skrócić o 8mm
bakuś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgadza się że od Ciebie kupowałem Tip-a i jestem zadowolony. Podany pierwszy link przez kolegę Glovash dotyczy przedmiotu z allegro od człowieka o nicku tlumiki-gruchot. Jak już pisałem zanim pojawił się pierwszy zamiennik do 1.8T na allegro od tego Pana dostałem fotki z opisem ( zresztą czekałem na fotki ponieważ z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się że do 1.8T jeszcze człowiek nie robił i fotki dostanę za kilka dni bo najpierw musi zrobić stelaż i wyprodukować takowy zamiennik ) Po oględzinach fotek jeszcze raz zadzwoniłem w sprawie średnic i jak się okazało wlot to fi60 a wylot fi55. Kamilu chyba nie czytałeś ze zrozumieniem bo na temat Twoich wyrobów złego słowa nie napisałem a wręcz przeciwnie jestem zadowolony i najprawdopodobniej jeszcze skorzystam z Twoich usług... Oooo ludzie... Ale gafa. Faktycznie - nie doczytałem. To zwracam honor i przepraszam, miałem wczoraj ciężki dzień i już zmęczony mocno byłem o tej porze... :notworthy: [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 18:42_________________________________________________ ostatnio miałem w ręku wyrób baq_didila zrobione super, :good: :good: ale musiałem cos poprawic :> :> :> :> :> tulejka do wkrecenia sondy była za długa i trzeba było ja skrócić o 8mm Ale jakim cudem była za długa o 8mm jeśli miała 12 bądź 13 mm długości (tyle samo ile fabryczna) ??? (jedynie tulejki z ostatniej partii miały odrobinę przymaławą średnicę zewnętrzną [23mm] i trzeba było ostrożnie i powoli je wspawywać żeby nie zniszczyło wewnątrz gwintu)
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 jak robie pipa zawsze wkrecam sonde celem sprawdzenia jak gleboko jest osadzona, gwintuje wstepnie przed spawaniem a po poprawiam gwintownikiem
bakuś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 jak robie pipa zawsze wkrecam sonde celem sprawdzenia jak gleboko jest osadzona, gwintuje wstepnie przed spawaniem a po poprawiam gwintownikiem My mamy odrobinę inną technologię, ale to mało istotne. Dlaczego skracałeś gniazdo aż o 8 mm? W takim wypadku zostało jakieś 4-5mm gwintu i lambda weszła głęboko do wewnątrz (gwintem poza tulejkę, a ma wystawać tylko cycek ) ?
gatts Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Nie chce zaczynać nowego tematu. Czy z silnikiem ABC też opłaca się wycinać katalizator i ile tam jest sond? Ktoś wyżej napisał przy tym silniku że nie warto bo jest gorzej.
bakuś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Nie chce zaczynać nowego tematu. Czy z silnikiem ABC też opłaca się wycinać katalizator i ile tam jest sond? Ktoś wyżej napisał przy tym silniku że nie warto bo jest gorzej. Sonda jest jedna. Ja bym wywalał, ale całego kata, a nie wkład.
Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 jak robie pipa zawsze wkrecam sonde celem sprawdzenia jak gleboko jest osadzona, gwintuje wstepnie przed spawaniem a po poprawiam gwintownikiem My mamy odrobinę inną technologię, ale to mało istotne. Dlaczego skracałeś gniazdo aż o 8 mm? W takim wypadku zostało jakieś 4-5mm gwintu i lambda weszła głęboko do wewnątrz (gwintem poza tulejkę, a ma wystawać tylko cycek ) ? sonda ma bardzo krotki gwint, I musi byc osadzona jak najglebiej, aby moc prawidloowoo spelniac swoja funkcje. widzialem juz kilka Tip-ow, ktore musialem przerabiac bo sonda byla za plytko osadzona I zbyt wolno oscylowala, tym samym wskazywala zbyt niskie napiecie
bakuś Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 sonda ma bardzo krotki gwint, I musi byc osadzona jak najglebiej, aby moc prawidloowoo spelniac swoja funkcje. widzialem juz kilka Tip-ow, ktore musialem przerabiac bo sonda byla za plytko osadzona I zbyt wolno oscylowala, tym samym wskazywala zbyt niskie napiecie Sprawdź jaką wysokość ma fabryczne gniazdo sondy w katalizatorze i jak jest ono w nim osadzone, a co za tym idzie - ile sondy 'wystaje' w wnętrzu układu. Nie ma potrzeby poprawiać fabryki w tym wypadku.
Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 nie poprawiam fabryki, nie ma po co sonda musi byc dobrze "widoczna" w kacie aby prawidłowo funkcjonowała
bakuś Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 nie poprawiam fabryki, nie ma po co sonda musi byc dobrze "widoczna" w kacie aby prawidłowo funkcjonowała
tomek_zgr Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 witam. koledzy wznowie troche temat, mianowicie czy w 1.8 ADR moge wywalic kato bez nieprzyjemnych konsekwencji?
Dev Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 witam. koledzy wznowie troche temat, mianowicie czy w 1.8 ADR moge wywalic kato bez nieprzyjemnych konsekwencji? możesz spokojnie go "wysterylizowac" :wink4:
msuchecki90 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Panowie a czy silniki AJM mają jedna sondę czy dwie i czy można tez śmiało kata wywalić ? i czy muszę wspawać obowiązku rurkę kwasówke czy jakas taka , nie moze byc zwykla rura ?
Dev Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Panowie a czy silniki AJM mają jedna sondę czy dwie i czy można tez śmiało kata wywalić ? i czy muszę wspawać obowiązku rurkę kwasówke czy jakas taka , nie moze byc zwykla rura ? AJM to diesel, sondy zadnej tam nie ma kata mozna wybic i bedzie ok
szymongt Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Panowie ponoć w mojej audiolce są 2 sondy... I teraz pytanie: Kto i za ile może mi drugą sonde wyłączyć?? Czy może to zrobić zwykły warsztat z komputerem diagnostycznym czy jacyś specjaliści?? Druga sprawa: która to jest ta sonda którą trzeba wyłączyć i co z nią zrobić?? Można ją gdzieś tam przypiąć pod bokiem czy musi siedzieć w kacie/tłumniku czy gdzie tam siedzi [br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 21:12_________________________________________________i czy to to sie do mnie nadaje?? http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-passat-1-8-20v-i1699357512.html
Dev Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Panowie ponoć w mojej audiolce są 2 sondy... I teraz pytanie: Kto i za ile może mi drugą sonde wyłączyć?? Czy może to zrobić zwykły warsztat z komputerem diagnostycznym czy jacyś specjaliści?? Druga sprawa: która to jest ta sonda którą trzeba wyłączyć i co z nią zrobić?? Można ją gdzieś tam przypiąć pod bokiem czy musi siedzieć w kacie/tłumniku czy gdzie tam siedzi [br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 21:12_________________________________________________i czy to to sie do mnie nadaje?? http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-passat-1-8-20v-i1699357512.html musisz podjechac do jakiegos tunera aby wyłaczył Ci druga sonde w ECU, byle kto tego nie robi przy okazji zrób program i zamiast kata wrzuc DP
domestos Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam. sorki ze się wetnę ale widzę, ze wszyscy poruszają sprawę kat. Ja posiadam audiankę 1.8T avj i mam problem z kat. Chciał bym się dowiedzieć czy jak wstawię rurkę zamiast kat. to: -nie będzie żadnych wariacji z 2 sondą?? - jak to się ma do turbo?? - jakie korzyści lub straty da mi ta modyfikacja?? - i gdzie najlepiej wykonać taki zabieg w Warszawie lub okolicach?? no i jeszcze jedno z jakim kosztem mam się liczyć? z góry dziękuje pzdr!
krzysiekml Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 wywalisz kata to check gwarantowany,ja jadę do Wa-wy Mr.Motors ul.Mineralna do p.Witka na program i przy okazji za 150 zeta pozbędę się programowo drugiej sądy i kata wywalę wtedy choć sprawny.
domestos Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 w sumie to check się świeci cały czas bo coś jest z katem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się