grippen Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 czyli kupiłeś manetke z przed liftu
SoMeS Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 czyli kupiłeś manetke z przed liftu tak właśnie... dokładnie z eSki 97r.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 21:00_________________________________________________doszedłem do tego poniżej link do tutorialu dla potomnych http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/all_b5_montaz_manetki_przedliftowej_do_polifta_problem_z_kierunkowskazami-t108590.0.html;new#new
seba1-2 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 przewałkowałem ten wątek parę razy i mam takie pytanko ma ktoś schemat podłączenia tempomatu przy ecu od avf??
vauxhall95 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 A ja mam pytanko.Czy do AFN 96rok mozna tez to zamontowac?? Po za tym http://moto.allegro.pl/item861425323_audi_a4_d0_98_manetka_swiatel_tempomat.html co trzeba jeszcze kupic
SoMeS Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 A ja mam pytanko.Czy do AFN 96rok mozna tez to zamontowac?? Po za tym http://moto.allegro.pl/item861425323_audi_a4_d0_98_manetka_swiatel_tempomat.html co trzeba jeszcze kupic podejdzie a w wątku jest już kilka razy pisane co trzeba kupić
vauxhall95 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 a cos jeszcze bedzie potrzebne np.kostki??Czy samemu mozna wyrezac
SoMeS Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 na pewno kostka + ze 3 metry kabla + piny
przemciotorun Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 wiazke mozna na allegro kupic, ale czy jest sens? bo troche drogo chca za nia
seba1-2 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 chłopy macie ten schemat do ecu do avf??[br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 20:47_________________________________________________krzynek poratuj, bo ty coś napominałeś że masz schemat do pompowtryska na ecu może będzie to samo
krzyniek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 seba1-2 ja na moim papierowym schemacie mam tylko takie podłączenie Z manetki 4 i 6 łączymy z 38 pinem kostki z ecu 3 z 57------II--------- 2 z 75 ------II---------- Biały z 76 -------II---------- ( i tu jest pewien problem bo biały to w wiązce to jest zasilający, ale pozostał nam pin nr 1 z manetki więc to pewnie o niego chodzi i on idzie na 76 ) [br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 09:26_________________________________________________właśnie znalazłem jeszcze na necie takie samo podłączenie jak wyżej (w passacie)
seba1-2 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 dzięki wodzu jutro sobie sprawdzę może będzie to samo
pavol1986 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Koledzy wiem że pewnie to jest z 20 razy w poście ale jeszcze raz proszę o podanie mi czy ten sposób podłączenia będzie dobry dla mojego auta. 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARNY) 39 PIN 2 rzad 15 pin od lewej 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 35 PIN 2 rzad 11 pin od lewej 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 36 PIN 2 rzad 12 pin od lewej 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 67 PIN 1 rzad 21 pin od lewej 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) ?? 1 rzad 13 pin od lewej 6 mostek z 4 niedawno montowałem fis i jakoś mi się udało, ROzbierając ecu widziałem tam jakąś białą kostkę ale nie wiem czy ryzykować, słyszałem że mam bezpośrednio w ECU się wpiąć. Czytałem wątek już z pięć razy, i jakoś nie dowiedziałem się jednoznacznie jak to ma być. Nie chcę spalić ecu.
SoMeS Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Koledzy wiem że pewnie to jest z 20 razy w poście ale jeszcze raz proszę o podanie mi czy ten sposób podłączenia będzie dobry dla mojego auta. 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARNY) 39 PIN 2 rzad 15 pin od lewej 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 35 PIN 2 rzad 11 pin od lewej 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 36 PIN 2 rzad 12 pin od lewej 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 67 PIN 1 rzad 21 pin od lewej 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) ?? 1 rzad 13 pin od lewej 6 mostek z 4 niedawno montowałem fis i jakoś mi się udało, ROzbierając ecu widziałem tam jakąś białą kostkę ale nie wiem czy ryzykować, słyszałem że mam bezpośrednio w ECU się wpiąć. Czytałem wątek już z pięć razy, i jakoś nie dowiedziałem się jednoznacznie jak to ma być. Nie chcę spalić ecu. wpinasz się w kostki które są przy ecu... wszystko inne jest już napisane
pavol1986 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 a kostka brązowa czy beżowa. NO i czy kolory kabli wychodzącej z kostki od manetki powinny sie pokrywać z kolorami w kostkach przy ecu. Manetka z tego samego roku. 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARN. w tym miejscu ja mam przewód czerwono biały ciekawe czy to ten.[br]Dopisany: 12 Styczeń 2010, 11:36_________________________________________________Dziekuje za pomoc w podłączeniu wszystko śmiga!!!!
SoMeS Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 a kostka brązowa czy beżowa. NO i czy kolory kabli wychodzącej z kostki od manetki powinny sie pokrywać z kolorami w kostkach przy ecu. Manetka z tego samego roku. 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARN. w tym miejscu ja mam przewód czerwono biały ciekawe czy to ten.[br]Dopisany: 12 Styczeń 2010, 11:36_________________________________________________Dziekuje za pomoc w podłączeniu wszystko śmiga!!!! i trzeba było tak dramatyzować?
audi007 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda??
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda?? w benzynie to nie jest takie proste jak w tdi
audi007 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Na forum wyczytalem ze wystarczy manetka i aktywacja vag i tyle
krzyniek Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda?? w benzynie to nie jest takie proste jak w tdi jeśli ma pedał gazu na potencjometrze (a zakładam że tak jest ) to jest tak samo proste jak w tdi ps. wystarczy sprawdzić to nic nie kosztuje
SoMeS Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda?? w benzynie to nie jest takie proste jak w tdi jeśli ma pedał gazu na potencjometrze (a zakładam że tak jest ) to jest tak samo proste jak w tdi ps. wystarczy sprawdzić to nic nie kosztuje no chyba że tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się