bintom Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód czerwono-biały) 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) 6 mostek z 4 Przy przełączniku tempomatu połączyłem tak z wyjątkiem przewodu z 1 pinu, który powinien iść do czarnego przewodu. A z drugiej strony połączyłem tak jak podaje dropsone. [br]Dopisany: 26 Październik 2008, 22:05_________________________________________________Dokladnie powinno byc tak 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARNY) 39 PIN 2 rzad 15 pin od lewej 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 35 PIN 2 rzad 11 pin od lewej 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 36 PIN 2 rzad 12 pin od lewej 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 67 PIN 1 rzad 21 pin od lewej 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) ?? 1 rzad 13 pin od lewej 6 mostek z 4
przemciotorun Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) 59 PIN 1 rzad 13 pin od lewej
adadur Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Pin 5 to zasilanie dla GRA to dlaczego podpinacie się w jakieś kostki? Nie lepiej zrobić wcześniej odejście na skrzynkę bezpieczników i tak jak fabryka przewidziała poprowadzić przez bezpiecznik nr 11 a potem do listwy zasilanie pojawiającego się po przekręceniu zapłonu?
bintom Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 f16mysliwiec jak tam Ci poszlo z montarzem? Dziala wszysko w 100% ?
konik Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Wiec jest tak. Tempomat dziala, bo autko "samo" jedzie, ale nie mozna nim przyspieszac. Przycisk FIX zmniejsza predkosc i po puszczeniu jego autko nadal jedzie. Jadac i chcac przyspieszyc poprzez przesuniecie suwaka w lewo do konca, tempomat najpierw mi rozlacza "utrzymanie predkosci" a przy dluzszym trzymaniu suwaka. Autko przyspiesza, ale po puszczeniu jego zachowuje sie tak jakby tempomat byl wylaczony. No i nie idzie tak zrobic , aby autko zapamietalo poprzednia predkosc i pozniej do niej wrocilo. Miałem to samo w b5 przeciera się taśma w manetce kupiłem swoją w aso skody więc po reklamacji dostałem nową[br]Dopisany: 08 Listopad 2008, 02:02_________________________________________________Jeżeli ktoś szuka manetki to najtaniej w aso skody (pasuje idealnie od octavi) Lepiej natomiast jest kupić od superba kształt ten sam a układ przycisków dużo lepszy tzn nie potrzeba odrywać lewej ręki od kierownicy żeby wrócić do zapamiętanej prędkości. Na szczycie manetki w miejscu gdzie w audi a4/a6, passat b5/b6, octavia ma fix, w skodzie superb jest kołyskowy mikrostyk + - i jednym palcem plusem wracamy do ustawionej prędkości. Układ elektryczny jest identyczny i działa po założeniu w miejsce standardowej dźwigienki z tempomatem bez jakichkolwiek przeróbek
przemciotorun Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 ale to chyba nie podejdzie do a4/b5 niewiem jak po lifcie ale przed napewno nie, pozatym te manetki to polataly by chyba w A2,A3,A6,TT,FABIA, OCTAVIA, SUPERB.....itd ale a4?
bintom Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Ma ktos okazje porownac manetki o ktorych pisze konik ? To by bylo dobre wyjscie , bo mnie troche denerwuje uklad tej manetki, a chce ja zmienic bo mi nie dziala w 100% . Konik a jaka jest cena w ASO tych manetek?
konik Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Nie pamiętam dokładnie ale wydaje mi się że niecałe 300zł Nie jestem pewien że to będzie działać w A4 ale wiem że te manetki pasują do A3, A6, passat B5, passat B6, golf4, octavia, superb. Jeśli spojrzeć na wygląd to jest to samo a w środku żadnej elektroniki nie ma, tylko przełącznik, więc powinno hulać
przemciotorun Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 tylko ze sa chywa inne wtyczki i ciekawe jak to sie ma jak masz jeszcze dodatkowa wajche do wlanczania swiatel?
vikis4 Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Wszyscy tutaj piszecie o 1.9 lub benz. Czy ktoś montował tempomacik w 2.5? Sprawa wygląda tak samo czy występóją jakieś różnice?
krzyniek Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Opublikowano 15 Listopada 2008 Wszyscy tutaj piszecie o 1.9 lub benz. Czy ktoś montował tempomacik w 2.5? Sprawa wygląda tak samo czy występóją jakieś różnice? tu masz opis dla 2,5 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65289&highlight=monta%BF+tempomatu
jarowrocek Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 witam. mam pytanko montował ktoś we Wrocku w 1,6?? potrzebowałbym troszkę pomocy
vikis4 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Dzisiaj zakupiłem przełącznik o num. 4D0 953 513P oraz kostkę (komplet za jedyne 60zł!) z tym,że jeden kolor kabelka różni się od opisu do którego link podesłał user Krzyniek,ale to chyba nie ma znaczenia bo wg. mnie jest to kabelek zasilający (pin 5 przy kostce-Pin 4 i 6 fabrycznie zmostkowany) Jutro przystępuje do montażu-niedługo foto-story
adadur Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Kolory nie mają znaczenia ważne jest by powpinać się tam gdzie powinno być
Korzeń Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Taka ciekawostka Aby poprawnie działał tempomat na pedale gazu musicie mieć potencjometr Można to sprawdzić np. na tabliczce znamionowej w bagażniku jest to kod 0L2 = Pedał gazu z modułem elektronicznym
adadur Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Taka ciekawostka Aby poprawnie działał tempomat na pedale gazu musicie mieć potencjometr Można to sprawdzić np. na tabliczce znamionowej w bagażniku jest to kod 0L2 = Pedał gazu z modułem elektronicznym Dotyczy to tylko Benzyniaków bo TDI miało to od zawsze :gwizdanie:
grippen Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 a poczciwy stary 1-zecior 95 r też
f16mysliwiec Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 a poczciwy stary 1-zecior 95 r też Też
grippen Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 + 12 ma być stałe czy dopiero po zapłonie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się