krzyniek Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Opublikowano 26 Listopada 2008 + 12 ma być stałe czy dopiero po zapłonie nie zastanawialiśmy się nad tym chyba nie robi różnicy, ale lepiej jak to będzie po zapłonie
grippen Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 czyli mam to zrobić tak jak zaznaczyłem na zdjęciu bo nie chce czegoś spieprzyć
adadur Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 grippen nie rób wiochy zrób w połowie wiązki odejście na bezpieczniki i tam poszukaj +12 po zapłonie, przy okazcji zrobisz bezpiecznik tam na kabelku lub pod poz. 11 ale potrzebne będą ori wsuwki do bezpiecznika mini
grippen Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 to wiem i nie robię wiochy przynajmniej się staram wiem że mam to zrobić tak w połowie tylko mi chodzi czy mam lekko izolacje ściągnąć i przylutować kabelek z manetki, bo ori wsuwki to będo przy manetce
f16mysliwiec Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 grippen nie rób wiochy zrób w połowie wiązki odejście na bezpieczniki i tam poszukaj +12 po zapłonie, przy okazcji zrobisz bezpiecznik tam na kabelku lub pod poz. 11 ale potrzebne będą ori wsuwki do bezpiecznika mini A do kturego plus po zaplonie ?????????????????????
alex181266 Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 podepnij się pod bezpiecznik nr 5 tj.od zestawu wskaźników i jest +12V po kluczyku.
adadur Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Kombinujecie coś strasznie. Wycieczka do ASO i kupno pinów od strony białej wtyczki - niewielki koszt. Dostajesz się do bialej wtyczki - rozłączasz i dolną część przeciskasz do środka. Wewnątrz pod kierownicą szukasz przeciśnięta kostę - wiązka będzie krótka to trzeba naciąć kawałek czasną izolację by zeszła ci niżej i było wygodniej do dalszych robótek. Zarabiasz wszystkie piny, wpinasz kostkę od strony manetki po czym opisujesz wszystkie przewody. Skręcasz wiązkę tkaninową taśmą izolacyjną i w połowie mniejwięcej robisz odejście jednego kabelka (tego od +12V) - w stronę bezpieczników. Układasz wiązkę, rozpinasz dolną połówkę białej kostki (bez obaw wpięte tam piny sie nie rozsypią), zapodajesz w odpowiednie miejsca cztery kabelki. Odejście na +12V przepuszczasz przez gniazdo pozycja 11 (ale potrzebne są piny do bezpieczników mini) lub stosujesz bezpiecznik na kabelku (coś takiego grosze kosztuje), zasilanie przypinasz do listwy która jest głębiej za bezpiecznikami koło przekaźników - wcześniej sprawdzasz próbnikiem w której jest +12V po załączeniu zapłonu. Zapinasz VAGa aktywujesz i sprawdzasz czy jest OK. Składasz wszystko i na tym koniec. Nic nie trzeba ingerować w oryginalną instalację i dolutowywać się w kabelki. Absolutnie nie polecam podpinanie się pod inne bezpieczniki!!!
krzyniek Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 adadur zauważ że nie wszyscy mają białą kostkę w tych autach co osobiście dokładałem tempomat ta kostka była, więc dołożenie tempomatu było szybkie i przyjemne
adadur Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 A które nie mają? Benzyniaki może... Mi się zdaje że wszystkie A4 TDI maja takową kostkę
bintom Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 AFN-y nie maja takiej kostki napewno
krzyniek Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 moim zdaniem te do tzw II liftu nie mają tej kostki, co do benzyny to ona ma (z tym że w tym benzyniaku którym montowałem to on też jest po II lifcie)
grippen Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 u nas nie ma białej kostki i chodzi mi tylko o to że według schematu np: 38 pin kostki komputera wychodzi z niego kabel i jest poprowadzony gdzieś do środka samochodu to po prostu mam się w niego wpiąć lekko izolacje ściągnąć i przylutować kabelek z pinu 3 z manetki. tak jak na rysunku: czy inaczej bo trochę nie kapuje czy ten kabelek mam wyciągnąć i zamiast tego kabelka wpiąć ten manetki wydaje mi się że chyba nie, tylko tak mam zrobić jak na rysunku i zresztą kabelków tak samo prawda pomóż mi. zdjęcie poniżej
f16mysliwiec Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 u nas nie ma białej kostki i chodzi mi tylko o to że według schematu np: 38 pin kostki komputera wychodzi z niego kabel i jest poprowadzony gdzieś do środka samochodu to po prostu mam się w niego wpiąć lekko izolacje ściągnąć i przylutować kabelek z pinu 3 z manetki. tak jak na rysunku: czy inaczej bo trochę nie kapuje czy ten kabelek mam wyciągnąć i zamiast tego kabelka wpiąć ten manetki wydaje mi się że chyba nie, tylko tak mam zrobić jak na rysunku i zresztą kabelków tak samo prawda pomóż mi. zdjęcie poniżej TAK JAK NA RYSUNKU !!!!!!!!!!!!
adadur Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Nie mam kiedy prześledzić tego ale jak nie ma białej kostki to napewno jest inna. W benzyniakach może to być różnie z powodu braku elektronicznego pedału.
dave Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 czy moge zamontować tempomat do a4 97 ADR ? Jesli tak czy znacie kogoś kto to robi we Wrocławiu ?
radzisz22 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 witam mam takie pytanie jak kupywalem audi koles powiedzial ze mam tempomat nie za bardzo wiem czy go mam jak to sprawdzici jak go się włacza?jak sie bawie komputerem tam pokazuje sie jakas predkosc np 100 km 40 km nie wiem o co chodzi i czy to opcja od tempomatu czy jakas średnia prędkośc etc.? dzięki za info
przemciotorun Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 kolego radzisz22 na 3 stronie tego watku masz opis jak dziala tempomat i jak wyglada http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_montaz_tempomatu-t30224.30.html wypowiedz - Krzyniek
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 gdzie znajde opis montażu t-matu z fotami do AEB 1998r jakie powinno być fabryczne oznaczenie kabli, manetki i kostki????? za info serdeczne dzieki
artur1983 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 witam wszystkich mam taki problem otwierając funkcje 01-ENGINE login-11 wpisuje kod 11463 do it wyskakuje komunikat Login Code Not Accepted by Controller ,nie wiem co jest nie tak ,przypomne że moje audi ma oryginalnie założony tempomat 1.8t AEB tempomat mój nie działa proszę o odpowiedz co jest nie tak czy to wina programu czy sterownika [br]Dopisany: 27 Grudzień 2008, 18:59_________________________________________________czy jest ktoś w stanie mi pomóc?proszę aby się ktoś odezwał[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 18:56_________________________________________________proszę o pomoc ponieważ chcę sprawdzić tempomat który mi nie działa robie krok po kroku tak jak opisaliście , nie wiem czego to morze być wina czy wersja programu vag jest odpowiednia,czy też przewód bardzo proszę o pomoc[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 19:07_________________________________________________ witam wszystkich mam taki problem otwierając funkcje 01-ENGINE login-11 wpisuje kod 11463 do it wyskakuje komunikat Login Code Not Accepted by Controller ,nie wiem co jest nie tak ,przypomne że moje audi ma oryginalnie założony tempomat 1.8t AEB tempomat mój nie działa proszę o odpowiedz co jest nie tak czy to wina programu czy sterownika [br]Dopisany: 27 Grudzień 2008, 18:59_________________________________________________czy jest ktoś w stanie mi pomóc?proszę aby się ktoś odezwał[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 18:56_________________________________________________proszę o pomoc ponieważ chcę sprawdzić tempomat który mi nie działa robie krok po kroku tak jak opisaliście , nie wiem czego to morze być wina czy wersja programu vag jest odpowiednia,czy też przewód bardzo proszę o pomoc [br]Dopisany: 29 Grudzień 2008, 18:23_________________________________________________dzięki widze że wszyscy mnie olewają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się