krzyniek Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 jarek3251 jezeli chodzio o zeciora to juz pare osob zakladalo tempomat i nikt nie znalazl jakis kostki specjalnie przeznaczonych do wpiecia tempomatu.... a co do ori niewiem jak to jest ale podejrzewam ze poprostu pod dany pin nie podlaczony jest jeden kabel tylko dwa i nic wtedy nie masz ciete w instalacji a po II lifcie mamy białą kostkę do której tylko dokładamy piny
jarek3251 Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 jarek3251 jezeli chodzio o zeciora to juz pare osob zakladalo tempomat i nikt nie znalazl jakis kostki specjalnie przeznaczonych do wpiecia tempomatu.... a co do ori niewiem jak to jest ale podejrzewam ze poprostu pod dany pin nie podlaczony jest jeden kabel tylko dwa i nic wtedy nie masz ciete w instalacji to jednym słowem audi dało d*py jak pompa wody bo w głupim golfie jest w Passacie jest a w audi nie ma głupiej kostki i weź se teraz człowieku znajdź gdzie sie wpiąć z tym wszystkim??? ja mam auto przed liftem i jak mówicie ze nie ma to nawet nie mam chęci tego podłączać i do tego ciąć kable od ecu porażka po całej lini
f16mysliwiec Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 jarek3251 jezeli chodzio o zeciora to juz pare osob zakladalo tempomat i nikt nie znalazl jakis kostki specjalnie przeznaczonych do wpiecia tempomatu.... a co do ori niewiem jak to jest ale podejrzewam ze poprostu pod dany pin nie podlaczony jest jeden kabel tylko dwa i nic wtedy nie masz ciete w instalacji to jednym słowem audi dało d*py jak pompa wody bo w głupim golfie jest w Passacie jest a w audi nie ma głupiej kostki i weź se teraz człowieku znajdź gdzie sie wpiąć z tym wszystkim??? ja mam auto przed liftem i jak mówicie ze nie ma to nawet nie mam chęci tego podłączać i do tego ciąć kable od ecu porażka po całej lini Mistrzuniu nic nietrzeba ciac , wystarczy przeczytac ten watek , ja zakladalem u siebie a mam taki sam motorek, wystraczy kupic manetke , troszke przewodow , pociagnac do ecu i kupic piny do ecu wpiac sie w piny kture sa opisane w tym watku i aktywowac wagiem , wiec...... czy kostka czy ecu jeden kij
przemciotorun Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 jarek3251 jezeli chodzio o zeciora to juz pare osob zakladalo tempomat i nikt nie znalazl jakis kostki specjalnie przeznaczonych do wpiecia tempomatu.... a co do ori niewiem jak to jest ale podejrzewam ze poprostu pod dany pin nie podlaczony jest jeden kabel tylko dwa i nic wtedy nie masz ciete w instalacji a po II lifcie mamy białą kostkę do której tylko dokładamy piny ale po IIlifcie nie ma juz chyba zeciorow
krzyniek Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 jarek3251 jezeli chodzio o zeciora to juz pare osob zakladalo tempomat i nikt nie znalazl jakis kostki specjalnie przeznaczonych do wpiecia tempomatu.... a co do ori niewiem jak to jest ale podejrzewam ze poprostu pod dany pin nie podlaczony jest jeden kabel tylko dwa i nic wtedy nie masz ciete w instalacji a po II lifcie mamy białą kostkę do której tylko dokładamy piny ale po IIlifcie nie ma juz chyba zeciorow a no nie ma
jarek3251 Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 panowie a to sie nada do a4 z 95 roku???? http://www.allegro.pl/item547802173_tempomat_wiazka_audi_vw_seat_skoda_golf_passat_a6.html
jarek3251 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 panowie mam takie pytanie jestem tez na forum Passata i tam ich poprosiłem o rozpiskę pinów idących do ecu i trochę sie tu rożni niż w a4 a czemu to tak skoro to i tak dotyczy silnika 1z wiec tego nie rozumiem za bardzo skoro te ecu sa chyba identyczne to dlaczego różnią sie miejscami pinów wpięcia do ecu i iloscią kabelków????????? a oto to zdjecie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9531b4547797bd1d.html tam jest + po zapłonie(czarny przewód) i 34 pin w ecu 35 pin w ecu i 56 pin w ecu razem 4 a tutaj 5 u nas i całkiem inne numery pinów według was do 1z powinno być tak 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARNY) 39 PIN 2 rzad 15 pin od lewej 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 35 PIN 2 rzad 11 pin od lewej 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 36 PIN 2 rzad 12 pin od lewej 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 67 PIN 1 rzad 21 pin od lewej 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) 59pin 1 rzad 13 pin od lewej 6 mostek z 4 wytłumaczcie mi to jak możecie [br]Dopisany: 23 Luty 2009, 19:15_________________________________________________no co jest nikt sie nie wypowie?????
przemciotorun Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 moze nikt niewie, a czy ta rozpiska z paska jest sprawdzona przez kogos? czy dziala? bo ta ktora jest dla a4 jest sprawdzona i dziala, jedyne zastrzezenie to chyba tylko do zasilania pin 5 zeby wpiac pod bezpiecznik
jarek3251 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 może i nikt nie wie czy działa ale ja o to nie pytam tylko skoro to takie same silniki to czemu opis inny a skoro książka pisze inaczej to może tak jest tez dobrze?????[br]Dopisany: 26 Luty 2009, 17:35_________________________________________________chyba sie kur....de nie dowiem jak to jest
tomek a4 2.8 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Temat tempomatu chyba nie jest jeszcze do końca rozpracowany przez speców z forum. Ja też nie moge znalezc sposobu żeby przywrócić do życia swój tempomat
Buuuuuuibek Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Mam AJM i bardzopszydałby się tempomat , trochę poczytałem ten wątek i o jakim numerze przełącznika szukać do mojego ajm 2001. I czy tam jest podwójny przełacznik czy pojedyńczy tylko? Znalzłem taki komplet w DE ale trochę drogi http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p68_GRA--Tempomat--Komplettset-Audi-A4-B5.html
krzyniek Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 nodan tu masz troszku taniej, może jest to drogaśno ale masz pewność że jest to nowe, kompletne i będzie działać http://cgi.ebay.de/Tempomat-GRA-Audi-A4-Typ-8D-B5-Facelift-99_W0QQitemZ380112143271QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item380112143271&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
f16mysliwiec Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Piny doe cu kupione w Aso Szewczyka koszt 14zl z VAT
radzisz22 Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Po zdjęciu poduszki pojawia sie w kierownicy 3 ramiennej taki widok http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1afdb5574d6f48a8.html co to jest?czy ktoś mógłby powiedziec mi jak to dziala i do czego to jest?i czy u was po zdjeciu poduszki mimo ze byl odlaczony akumulator i dopiero po podlaczeniu prawidlowym zostal wlaczony zapalila sie lampa air bag?pozdro
krzyniek Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 czy u was po zdjeciu poduszki mimo ze byl odlaczony akumulator i dopiero po podlaczeniu prawidlowym zostal wlaczony zapalila sie lampa air bag?pozdro nie, jeśli aku był odłączony i nie kręciłeś kluczykiem przy odłączonym jaśku to nie powinna się zaświecić. robiłem tempomat u Korzen_ia (b5 po IIlifcie) i on też ma 3-ramienną kierę ale takiego czegoś nie było, z moich informacji wynika że kierownice 3-ramienne przed i po lifcie się różniły [br]Dopisany: 27 Marzec 2009, 08:49_________________________________________________ Po zdjęciu poduszki pojawia sie w kierownicy 3 ramiennej taki widok http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1afdb5574d6f48a8.html co to jest?czy ktoś mógłby powiedziec mi jak to dziala i do czego to jest? z info które zebrałem wychodzi że jest to płytka od klaksonu, nie mam teraz dostępu do etki bo po nr można by sprawdzić i była by pewność
grippen Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 wszystko śmiga ładnie pięknię dziękuję wszystkim za pomoc a najbardziej Krzyńkowi, Dropsone, F16mysliwiec
S1 Hołek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam. Już co nieco sie orientowałem i pytałem kolegów czy da rade u mnie zamontować stwierdzili że tak na allegro kupiłem coś takiego http://allegro.pl/item596130845_audi_a4_95_96_r_tempomat_wl_wycieraczek_i_kierunk.html i teraz pytanie czy mi to podejdzie :gwizdanie: z tego co wiem wyłącznik zespolony da sie rozkręcić na strone lewą i prawą a wiec prawą przełożyłbym z mojej starej ponieważ w tej nie ma regulacji prędkości wycieraczek... i następna sprawa kostaka tu na zdjęciu jest okrągłą a u mnie jaka wiecie może?? z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam Hołek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się