David Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 i bedziesz musial spalanie zmienic z 7 na 15
michail55 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 no to mowie ze prawie hehe ---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:31 ---------- hehe no jasne albo i nawet przy dobrym bucie 19 ---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:31 ---------- http://www.spojler.com.pl/produkt/11330/audi-a4-s4-2001-2004-audi-a4-typ-b6-2001---2003-----body-kit-tuning http://www.spojler.com.pl/produkt/20036/audi-a4-s4-2000-2004-audi-a4-avant-typ-8e---body-kit---48j2-tuning http://www.spojler.com.pl/szukaj?s_marka=4&s_model=+&s_kat=17 no nie moglem sie powstrzymac rzućcie okiem na to hhahaha
miszka Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 ja bym pociagna calosc w s4 ze wszystkimi dodatkami tylko ciezko trafic czesci nie wiem czy po prostu tego nie zgonie a kupie orginalne s4 w sumie kasa mnie wyjdzie podobna a 400koni prawie to jest roznica hehe 344km ---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:22 ---------- 344KM z tymi S4 to jest różnie a te 344kuce to chyba jak z fabryki wyjedzie bo później jest tylko mniej , wiem coś o tym bo mój kolega taką ma i co trochę narzeka że czasami mu koniki gdzieś uciekają i furka nie idzie tak jak trzeba a czasami jest dobrze. A żeby nie robić OT , ---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:53 ---------- Ogólnie tył S4 też jest kosa :slina:
michail55 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 nie no tyl s4 magia!! ja bym dal troche mniejsze rury z tylu tylko i by bylo git
BMS Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 tylko pozostaje ci szukać części,rezać i rezać
miszka Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 nie no tyl s4 magia!! ja bym dal troche mniejsze rury z tylu tylko i by bylo git Zdaje mi się że dużą robote robi tu też ta klapa w wersji USA
BMS Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 a rejestracje skąd weźmiesz,to nie takie proste jak się może wydawać
miszka Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 a rejestracje skąd weźmiesz,to nie takie proste jak się może wydawać Tablice to najmniejszy problem , ja moje oryginalne plastikowe angielskie wymieniłem na aluminiowe tłoczone na wzór niemieckich i zapłaciłem za to 25f w ofercie mieli także wersje USA w tej samej cenie więc tablice to nie problem , gorzej jest ze znalezieniem takiej klapy za rozsądne pieniądze.
miszka Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 http://fotohub.pl/uploads/cee755e032b1dfa14f0731e58a4d9261/sob4fd205688c76ac84389d9136c31e039.jpg Też nad takim myślałem zanim kupiłem wydech na dwie strony , S-line to S-line w końcu to seryjny zderzak s-line do diesli
BREATH1 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 a rejestracje skąd weźmiesz,to nie takie proste jak się może wydawać Tablice to najmniejszy problem , ja moje oryginalne plastikowe angielskie wymieniłem na aluminiowe tłoczone na wzór niemieckich i zapłaciłem za to 25f w ofercie mieli także wersje USA w tej samej cenie więc tablice to nie problem , gorzej jest ze znalezieniem takiej klapy za rozsądne pieniądze. no nie do końca taki najmniejszy problem ponieważ w PL masz rejestracje odblaskową i masz wplepę na niej,którą jak przekleisz na inną rejestrację możesz być posądzony o fałszerstwo więc to nie takie proste jak ci się wydaje w PL
BMS Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 a rejestracje skąd weźmiesz,to nie takie proste jak się może wydawać Tablice to najmniejszy problem , ja moje oryginalne plastikowe angielskie wymieniłem na aluminiowe tłoczone na wzór niemieckich i zapłaciłem za to 25f w ofercie mieli także wersje USA w tej samej cenie więc tablice to nie problem , gorzej jest ze znalezieniem takiej klapy za rozsądne pieniądze. no nie do końca taki najmniejszy problem ponieważ w PL masz rejestracje odblaskową i masz wplepę na niej,którą jak przekleisz na inną rejestrację możesz być posądzony o fałszerstwo więc to nie takie proste jak ci się wydaje w PL właśnie o to mi chodziło
miszka Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 a rejestracje skąd weźmiesz,to nie takie proste jak się może wydawać Tablice to najmniejszy problem , ja moje oryginalne plastikowe angielskie wymieniłem na aluminiowe tłoczone na wzór niemieckich i zapłaciłem za to 25f w ofercie mieli także wersje USA w tej samej cenie więc tablice to nie problem , gorzej jest ze znalezieniem takiej klapy za rozsądne pieniądze. no nie do końca taki najmniejszy problem ponieważ w PL masz rejestracje odblaskową i masz wplepę na niej,którą jak przekleisz na inną rejestrację możesz być posądzony o fałszerstwo więc to nie takie proste jak ci się wydaje w PL heh ale ja nie mieszkam w Polsce , dlatego pisze że tablice to najmniejszy problem . A co do tablic rejestracyjnych w Polsce to idziesz do wydziału komunikacji i mówisz że chcesz wymienic tablice na taką kwadratową , na pewno jest taka opcja tylko ciekawe ile trzeba zapłacić
marcin_o23 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 co z tego jak polska tablica kwadratowa to pasuje do ciągnika a nie do klapy usa, trzebaby robić na zamówienie na wzór usa ale to nielegalne i na dłuższą metę problemowe
BMS Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 co z tego jak polska tablica kwadratowa to pasuje do ciągnika a nie do klapy usa, trzebaby robić na zamówienie na wzór usa ale to nielegalne i na dłuższą metę problemowe o widzisz marcin miałem to na końcu języka-do ciągnika są nasze polskie rejestracje ---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:48 ---------- kwadratowe dodam
turzol Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Ma ktoś foto czarnego B6 z czarnymi grillami S4?
michail55 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 no to jazda za czesciami i rezanko sie szykuje a co do klap usa to tez kiedys myslalem ale wlasnie z takiego powodu zrezygnowalem jak napisaliscie pozatym nie wiele sie rozni a zderzak jest duzo szerszy od serii poezja!!
miszka Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 no to jazda za czesciami i rezanko sie szykuje a co do klap usa to tez kiedys myslalem ale wlasnie z takiego powodu zrezygnowalem jak napisaliscie pozatym nie wiele sie rozni a zderzak jest duzo szerszy od serii poezja!! Ok to odpuszczamy klapę USA na Polskie drogi , no i rzeczywiście te polskie kwadraty pasują tylko do traktorów . Teraz sobie przypomniałem że widziałem kiedyś Mietka z taką tablicą z tyłu i wyglądało to koszmarnie , wystawała za klapę
michail55 Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 tu gosc ma z polski klape usa i jezdzi he http://otomoto.pl/audi-s4-C23327782.html
BMS Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 tu gosc ma z polski klape usa i jezdzi he http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C23/32/77/C23327782_3.jpg http://otomoto.pl/audi-s4-C23327782.html kolorek rzeczywiście unikatowy w audi i zacnie w nim wyglądające ---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:10 ---------- wczoraj dotarła do mnie kratka dolna od s4 i biorę się za przycinanie jej w ramkę s-line :banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się