Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w mojej Audi pompo wtryski nadają się do przeczyszczenia,i nie mówię tu o preparatach, tylko u dobrego pompiarza.

Ile kosztuje taki zabieg,i czy to coś da?

Kiedyś miałem Passata diesla i dalem do przeczyszczenia pompiarzowi i było ok, ale czy teraz w audi też tak idzie?

Chyba ze znacie jakiś bardzo dobry i skuteczny dodatek do paliwa, który możecie polecić.

Opublikowano

Siur że się da. Cena zależna od serwisu i stanu uszkodzenia/zabrudzenia - czasem 400 za komplet a czasem 1000 zł, Jak już coś robisz pod deklem warto przeczyścić jeśli jest taka potrzeba. Przy okazji wymienisz uszczelnienia i sprawdzisz stan mocowania PD, ponoć w BPW jest to słaby element.

Ja czyściłem raz przy 240 tyś

Opublikowano
Siur że się da. Cena zależna od serwisu i stanu uszkodzenia/zabrudzenia - czasem 400 za komplet a czasem 1000 zł, Jak już coś robisz pod deklem warto przeczyścić jeśli jest taka potrzeba. Przy okazji wymienisz uszczelnienia i sprawdzisz stan mocowania PD, ponoć w BPW jest to słaby element.

Ja czyściłem raz przy 240 tyś

To i tak kolego nie źle, dałeś do czyszczenia przy przebiegu 240 tyś, ja mam przejechane dopiero 175 tyś i praktycznie cały czas leje paliwo w Niemczech-podobno lepsze jak Polskie :)

A powiedz mi jeszcze czy miałeś jakieś już objawy ze dałeś do czyszczenia pompki??

Opublikowano

Kolego rafcisz napisz co się dzieję że myślisz o czyszczeniu wtrysków. Czy auto drży na wolnych obrotach, kopci czy co innego? Najlepiej podepnij pod vaga i zrób logi grupy 4, 13 i 23. Wtedy można będzie coś powiedzieć o stanie pompek.

Opublikowano
Czy w mojej Audi pompo wtryski nadają się do przeczyszczenia,i nie mówię tu o preparatach, tylko u dobrego pompiarza.

Ile kosztuje taki zabieg,i czy to coś da?

Kiedyś miałem Passata diesla i dalem do przeczyszczenia pompiarzowi i było ok, ale czy teraz w audi też tak idzie?

Chyba ze znacie jakiś bardzo dobry i skuteczny dodatek do paliwa, który możecie polecić.

sugerowałbym autoryzowany serwis Bosch, czyszczenie i weryfikacje wtryskow na stole probierczym z ewentualna wymiana zuzytych czesci.

---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

Kolego rafcisz napisz co się dzieję że myślisz o czyszczeniu wtrysków. Czy auto drży na wolnych obrotach, kopci czy co innego? Najlepiej podepnij pod vaga i zrób logi grupy 4, 13 i 23. Wtedy można będzie coś powiedzieć o stanie pompek.

ale tylko coś. nie sprawdzisz m.in. jakosci rozpylenia ani sily sprezyn.

u mnie pompowtryskiwacze mialy idealne parametry do ostatniego km przed padnieciem jednego z nich.

Opublikowano
Siur że się da. Cena zależna od serwisu i stanu uszkodzenia/zabrudzenia - czasem 400 za komplet a czasem 1000 zł, Jak już coś robisz pod deklem warto przeczyścić jeśli jest taka potrzeba. Przy okazji wymienisz uszczelnienia i sprawdzisz stan mocowania PD, ponoć w BPW jest to słaby element.

Ja czyściłem raz przy 240 tyś

To i tak kolego nie źle, dałeś do czyszczenia przy przebiegu 240 tyś, ja mam przejechane dopiero 175 tyś i praktycznie cały czas leje paliwo w Niemczech-podobno lepsze jak Polskie :)

A powiedz mi jeszcze czy miałeś jakieś już objawy ze dałeś do czyszczenia pompki??

Objawów żadnych nie było - dałem je do czyszczenia tylko z powodu wymiany uszczelki pod deklem. przy okazji powymieniali uszczelnienia i śruby.

Ja cały czas leję na Orlenie i nie narzekam. Pytałeś o jakieś dodatki to zawsze po wymianie filtra paliwa zalewam bak tanim STP ze stacji i jak na razie bez większych przygód.

Ale tak jak mądrzejsi piszą nie masz co czyścić jak nie ma problemów. Zawsze to możesz zrobić przy okazji jak padnie ci wałek rozrządu :D (ponoć w BPW z DPF lubią się zalać ropką i trochę przeszlifować). Powodzenia.

Opublikowano

W moim BPW minąłem 201tys. i narazie nic się nie dzieje

Opublikowano

ja mam 240 prawie i tez nić dwa razy może lałęm std. Fakt że wtryski są słabe ale dają rade narazie:)

zrób logi pokaż będzie wiadomo

Opublikowano
ja mam 240 prawie i tez nić dwa razy może lałęm std. Fakt że wtryski są słabe ale dają rade narazie:)

zrób logi pokaż będzie wiadomo

nie wszystko będzie wiadomo.

Opublikowano

no tak, ale wyjdzie czy jest z nimi problem czy też nie

Opublikowano

no właśnie nie koniecznie wyjdzie.

jeżeli problem będzie z jednym cylindrem faktycznie, można to VAGiem namierzyć, niekoniecznie jednak przyczyną musi być pompowtryskiwacz. Natomiast jeżeli wtryskiwacze będą zużyte równomiernie odczyty VAGa mogą być prawidłowe.

Opublikowano

Panowie podepnę się pod temat. Mam pewien mały problem u siebie (B6 AWX), a mianowicie jak auto jest zimne to wszystko jest git, a jak się zagrzeje to na wolnych obrotach rzuca silnikiem (tylko na wolnych obrotach, w czasie jazdy wszystko ok). Zauważyłem jeszcze, że jak dam mu mocno "po garach" to przypadłość ta na chwilę ustaje. Mogę jeszcze dodać, że zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku auto nie kopci nawet jak podczas postoju występuje te "telepnięcia". W "01-silnik" nie ma żadnych błędów, spalanie też w normie.

Reasumując powyższe, czy jak bym zrobił logi grupy 4, 13 i 23 to wyjdzie coś z tego czy nie?? A jak tak to czy robić to na ciepłym czy zimnym silniku??

aha piszę to w tym wątku, bo znajomy mówił że to wina pompowtryskiwaczy.

Opublikowano

zrob logi i wrzuc. popatrzymy. na dzien dobry do dogiecia konektory zlaczek pompowtryskiwaczy.

Opublikowano
do dogiecia konektory zlaczek pompowtryskiwaczy.

a mam takie pytanie, na forum o tych wtyczkach jest już trochę, ale nie mogę znaleźć żadnej konkretnej instrukcji jak to wykonać, czy mogę prosić o jakieś wskazówki najlepiej z jakimiś zdjęciami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...