AZIK Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 płyn hamulcomwy OK (między min a max) a dalej mryga jak jest zimny. Czy może to być od AQ?, bo wasze zdania są tak samo podzielone jak ilość ludzi na forum. Czy podpiecie pod VAGa coś wykaże? A może to jednak AQ bo czuję że coś słabo kreci na zimnym.
edekxp Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 Miałem to samo, problem sie pojawił jak się zrobiło mroźno Naładowałem akumulator i już nic nie piszczy, chociaż myślę że akumulator pewnie bedzie trzeba wymienić na nowy mimo że kręci dobrze - narazie. Ten co mam (z Niemiec) nie ma nalepki i nawet nie wiem jaki powinien być, ale myślę że 60Ah powinien wystarczyć
Szewczenko7 Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 60Ah Do benzyny w zupelnosci taki Ci wystarczy
bulinek Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Opublikowano 10 Listopada 2006 od czasu jak nie ma mrozikow to ustalo wszystko , fura jezdzi bez problemu . Hamulce mam giit plynj, tarcze , klocki robione niedawno wsjo jest oiki wiec iobstaje przy AQ ... PS jaki dobrac najlepszy - bo ponoc ladowanie jest krotkotrwale nawet jak robie okolo 1tys tyg to przy tych przymrozkach pierwszych co bylo i tak kotrolka dala znac wiec pewnie juz kleka sobie pomalu ... Jaki opcjonalnie wybrac najlepszy a co by wystarczyl do rozruchu maszynkki ... dzieki za opd
dewon24 Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 3 dzwięki to "czerwony" alarm i najprawdopodobniej problem z układem hamulcowym ja mam takie 3 piski i mruganie wykrzyknika po wyjęciu bezpieczników od absu...
Gość Kubowy Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 A mnie ostatni zapikało 3razy jak mi ostro zabujało bryką na wybojach (przy małej prędkości). Pewnie płyn hamulcowy w zbiorniczku się przemieścił na boki i zadziałał czujnik poziomu Po tych piknięciach kontrolka zgasła więc tak sobie to tłumaczę
tomaszu Opublikowano 16 Grudnia 2006 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Panowie, to ABS bedzie po mojemu. Tzn pewnie ktorys czujnik siada. Ja mam teraz tak, tylko ze kontrolka mi wcale nie gasnie - caly czas miga.
adadur Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 A mnie ostatni zapikało 3razy jak mi ostro zabujało bryką na wybojach (przy małej prędkości). Pewnie płyn hamulcowy w zbiorniczku się przemieścił na boki i zadziałał czujnik poziomu Po tych piknięciach kontrolka zgasła więc tak sobie to tłumaczę Zapewne to płyn ale czemu go jest na tyle mało ... czas chyba go wymienić. [ Dodano: 18-12-2006, 10:07 ] Panowie, to ABS bedzie po mojemu. Tzn pewnie ktorys czujnik siada. Ja mam teraz tak, tylko ze kontrolka mi wcale nie gasnie - caly czas miga. Jeśli pali się kontrolka ABS + na wuświetlaczu znaczek od układu hamulcowego to najprawdopodobniej któryś czujnik. podepnij VAGa powie ci co dokładnie i przy którym kole. Jak czujnik wysuń wyczyść zamontuj - wykasuj błędy VAGiem i Autko powinno być uleczone.
Gość Kubowy Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 A mnie ostatni zapikało 3razy jak mi ostro zabujało bryką na wybojach (przy małej prędkości). Pewnie płyn hamulcowy w zbiorniczku się przemieścił na boki i zadziałał czujnik poziomu Po tych piknięciach kontrolka zgasła więc tak sobie to tłumaczę Zapewne to płyn ale czemu go jest na tyle mało ... czas chyba go wymienić. Płynu jest dokładnie w połowie pomiędzy min a max. Wymiana nie jest konieczna bo w tym roku odpowietrzałem na wszelki wypadek układ i przepompowałem go nowym płynem - jest OK. Pewnie więcej razy się nie powtórzy, choć płynu mogę troszkę dolać.
adadur Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 A mnie ostatni zapikało 3razy jak mi ostro zabujało bryką na wybojach (przy małej prędkości). Pewnie płyn hamulcowy w zbiorniczku się przemieścił na boki i zadziałał czujnik poziomu Po tych piknięciach kontrolka zgasła więc tak sobie to tłumaczę Zapewne to płyn ale czemu go jest na tyle mało ... czas chyba go wymienić. Płynu jest dokładnie w połowie pomiędzy min a max. Wymiana nie jest konieczna bo w tym roku odpowietrzałem na wszelki wypadek układ i przepompowałem go nowym płynem - jest OK. Pewnie więcej razy się nie powtórzy, choć płynu mogę troszkę dolać. To dlaczego nie nalałes odrazu płyu na max. nie mów że wyparował tylko?
Gość Kubowy Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Właściwie to nie pamiętam Tyle było i tyle zostawiłem Uważam że satn w połowie między min a max jest OK
MLoxey Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Ja tylko dla potwierdzenia. Pikał mi FIS trzy razy przy zalalaniu i pojawiał się wykrzyknik. Potem znikał i było duże OK. W czasie jazdy nic sie nie pojawiało, tylko przy zapalaniu. Silnik dobrze kręciłl, bez problemu zapalał, akumulator wskazywał naładowanie powyżej 50%. Mimo to on był przyczyną pikania i wykrzyknika na FISie. Podładowałem akumulator do pełna i komunikatu brak. Polecam w pierwszej kolejności naładować aku przed innymi próbami rozwiązywania tego pikającego problemu.
Rekomendowane odpowiedzi