winczako Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 tej wiosny zadnych dla mnie fajnych nie znalazlem. Kolejna przymiarka na przelomie kolejnej zimy/wiosny. Na ten moment negocjuje z jhm.... ale slabo mi idzie. ---------- Post dopisany 13-08-2012 at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany 12-08-2012 at 09:39 ---------- Maly update, filmik lepszej jakosci.
winczako Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 wymienione zawieszenie lemfolder, polerka reflektorów, filtr paliwa, przeglad lpg. Na pustawym baku lpg od 2 biegu od okolo 5800rpm zaczyna spadac troche cisnienie na reduktorach, wiec i pewnie robi sie lekko ubogo. Na szczescie dosc rzadko na lpg go tak krece . Zalozone zimówki i ..... niestety okazalo sie ze obie przednie letnie po wewnatrznej stronie na calym obwodzie bocznej sciany maja podluzne głębokie pęknięcia..... sic!!! Udalo sie tez kilkukrotnie wygrac z S6 2002 manual i z kreski i z lotnego
Nowak_zg Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udalo sie tez kilkukrotnie wygrac z S6 2002 manual i z kreski i z lotnego gratuluje ;D jako byly posiadacz s6 c5 manual winczako mam pytanie ... orientujesz sie moze jakie obroty masz np przy 180km/h na 6 biegu ? i jake obroty mialby tiptronik w s4 b6 przy tej predkosci ? ( lub np przy 140km/h )
winczako Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 nie wiem jak w przypadku tiptronica ale swoje w manualu sprawdze i dam znac ---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ---------- manual: 140km/h --> ok 3500rpm. 180km/h --> ok 4500rpm
streetrace Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Jak sprawdzę, to napiszę, jak to wygląda w tipie...
Nowak_zg Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 winczako dzieki streetrace teraz czekam na twoj wynik u mnie: 180km/h - 3000obr/min
PABLO Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 V8 ma w sobie to coś - zakochałem się w tym silniku od pierwszego... słyszenia Bartek, ja ponownie zakochałem się w tym dźwięku po dzisiejszym spocie w Krakowie na którym Paweł się zjawił powyższą S4, dzięki wielkie za odwiedziny ekipy pod Wawelem
Kaiser26 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Przy 180/h 4500 rpm.. Hm troszkę sporawo u mnie tez w 3.0 multi 180 i rowno 3000rpm. Spalanko chyba większe przez toprawda?
HiRide Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Przy 180/h 4500 rpm.. Hm troszkę sporawo u mnie tez w 3.0 multi 180 i rowno 3000rpm. Spalanko chyba większe przez toprawda? temat dotyczy silnika 4.2 V8* (u mnie w multi przy 180 jest tez 3 tys obr )
winczako Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 dzięki PABLO, również miło było was odwiedzić Kaiser26 - ?? hmmmm a jaką prędkość masz przy 7200rpm na VI biegu? kwestia przełożeń .... btw kolega wczesniej pytal, bo porównywal tipa i manuala w S4.
danielo Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ja też się już zakochałem w dzwięku tego silniczka,miło było poznać i nas odwiedzić na spocie poznańskim autko kosa
Bart-S Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Miło było poznać... no i "dizel" podnoszący V8 - widok bezcenny
danielo Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Miło było poznać... no i "dizel" podnoszący V8 - widok bezcenny mogłem go dłużej potrzymać na kablach,może bym wyssał z niego troche mocy
Bart-S Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jak podłączałeś kable to skorzystałem z okazji, że nie patrzysz i skopiowałem błędy z jego sterownika silnika do Twojego ..chyba się udało bo na starej A2 V8 ładnie leciało. A jak tam Twój klekot?
danielo Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jak podłączałeś kable to skorzystałem z okazji, że nie patrzysz i skopiowałem błędy z jego sterownika silnika do Twojego ..chyba się udało bo na starej A2 V8 ładnie leciało. A jak tam Twój klekot? Daje rade
winczako Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 dzięki panowie, również bardzo miło było Was poznać . Do poznania jezdze na zjazdy uczelniane, wiec postaram się odwiedzić spoty w najblizszych miesiacach Bart-S olbrzymie podziękowania za pomoc. Bez tego to bym jechał do torunia co 10 kilometrów zmieniając pampersa... ;D Dobrze, ze jechales przede mna, bo sam to bym sie cykal w takich warunkach, nie znajac okolicy, przemiesszczac 140/h Swoja droga aku to chyba do podmianki już... . Zdziwilem sie nieco cala sytuacja ;P
Baartas Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Super maszyna, tylko pogratulować samochodu, pięknie chodzi to V8 Miło było poznać, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zawitasz u nas w Poznaniu
Rekomendowane odpowiedzi