Bieniek Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zawsze Gdansk zostaje i AZ serwis.Maja drogowa:decayed:
winczako Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 każda zamknięta będzie zła, ze względu -jak pisałem - na bardzo złą termikę silnika. Nawiew to moze dać efekt w samochodach doładowanych z intercoolerem, a nie w hipergrzejącym się wolnossaku. Naprawde czuje olbrzymią różnicę w mocy jak jest dobrze wychlodzony po spokojnej jezdzie np w trasie, a - z drugiej strony - w jezdzie w korku po miescie, albo po odpaleniu ponownym (po 10 min stania) jak był już wczesniej rozgrzany. Taki silnik - nic nie poradzę. Myślę, że w wieczornych chlodnych warunkach ma swoją moc, może nawet z bonusem milltekowym. Zmierzony na hamowni stacjonarnej, mocno rozgrzany będzie miał z 10-15% mniej. No chyba, że w bydgoszczy jest gdzies hamownia drogowa??? Jędrek wiesz coś? ) Bieniek, dzięki - to jest lepsze rozwiązanie niż wawa . Zobaczymy z czasem. Może w maju.
jedrekx Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Paweł, popytam znajomych czy jest u nas w okolicy taka hamownia. jeśli jakaś będzie to dam Ci znać
Flyer Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zawsze Gdansk zostaje i AZ serwis.Maja drogowa:decayed: no po historii z S4 B5, ktora Ci opisywalem, to ja bym nie oddal im auta... moze diesle ogarniaja.
Kaiser26 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Ja również gratuluję zakupu:) Ja swojej S4 B6 dalej szukam. Tak jak napisałeś powyżej NA ALLEGRO W TEJ CHWILI SAM SZROT (pamiętasz jak ostrzegałem przed tą "sztuką" za 42900 w sedanie srebrna bodajże?)... I do tego Ty kupiłeś Avanta a ja szukam uparcie sedana więc mam jeszcze trudniej. Co do LPG jestem 200% za. Ja moją audiczką zrobiłem od zakupu 50 k km i prosto licząc 10PB/100*50000=5000 L PB=5000*ok 5.70 = 28500zł 11LPG/100*50000=5500L LPG * 2.71 (średnia z faktur na szybko licząc)= 14900zł + 3400zł netto za nowy gaz BRC2+110zł za dwa zrobione już przeglądy gazu na gwarce. Oszczędności wyniosły mnie ponad 10000zł (PRZEZ ROK!)... To ja za przeproszeniem mam gdzieś opinie speców, że (jak to napisałeś Winczu wcześniej) gaz do kuchenek... Jeszcze rok i będę mógł kupić sobie drugie takie samo jak mam A4 B6:) Lub teraz za 10000zł to przezajebiste wakacje na drugim końcu świata:) Jeszcze tylko napiszę coś o modzeniu od siebie prywatnie: Jeśli kupujesz S4 nieważne w jakiej budzie to czy będzie to wolnossak v8 czy 3.0 TFSI to tylko od Ciebie zależy czy chcesz włożyć kolejne 20kzł> na modzenie i otrzymanie "RS4 B6" czy też będziesz cieszył się*tym co masz. Porównywanie modzonych/doinwestowanych (nie uwierzę nigdy w życiu że porządny mod silnika 1.8 lub 2.0 na 350 kucyków + cena auta bazowego będzie tańsza niż zakup zdrowiutkiego i pięknie bulgoczącego V8 o podobnej mocy + serwisowanie tego i wydatki, a nie zaprzeczą Ci co to mają że wydatki później większe niż wolnossaka) do fabrycznych jest GŁUPOTĄ! PS Moje opinie na temat modów itp opieram głównie na modzonym EVO mojego dobrego kumpla z Wrocławia, który zrobił swoje 2.0 na 440kucy i naprawdę niemało go to kosztowało, aby było solidnie i porządnie w miarę możliwości. Pozdrawiam i obyś dłuuuugo się nią cieszył!
Bart-S Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Damian a co jest nie tak z tą eSą za 42 900zł? Przez jakiś czas stała wystawiona obok mojej miejscowości (miałem 1km więc przejechałem się aby ją oblookać - teraz z tego co widzę jest w komisie w Słupcy). Sprowadzona z Francji, walnięta w przód (dość mocno ale silnik przetrwał i był na chodzie - sprawdzałem ). Podłużnice niestety dostały, do zrobienia pas przedni, prawy cooler, alternator, zderzak, lampy, błotniki, maska i przednia szyba (przy czym z tego co widzę mechanior założył zwykłą szybę a tam fabrycznie siedziała grzana). Oprócz tego na desce po stronie pasażera był niestety chamski wgniot... Auto bardzo dobrze wyposażone i naprawdę zadbane (podczas naszej inspekcji żadna poduszka nie była wywalona). W przebieg ciężko uwierzyć ale kurcze stan auta wskazuje na to, że może tyle mieć (więcej niż w historii serwisowej nie ma na liczniku...). Pytanie - jak to auto zostało poskładane (widziałem tylko w stanie przed naprawą - nie było, źle - rozważałem nawet zakup). Aby nie było całkowitego OT - podzielam Wasze zdanie w 100%. W dobie gdzie każdy chce modzić auta z małą pojemnością lub przy silniku musi być turbina a najlepiej dwie bo inaczej jest do doopy - idę pod prąd i też chcę V8 N/A. Nie muszę wygrywać kreski z S4 B8, dłubniętym S4 B5 itd, itd. Wiadomo nie od dziś, że ten silnik nie jest ani łatwy w modzeniu ani nie nadaje się specjalnie na tor - dlatego dla mnie osobiście V8 jest też zagadką i zarazem wyzwaniem (tak jak swego czasu Multitronic ). Zobaczymy co z tej miłości wyjdzie Póki co rozglądam się i staram zdobyć jak nawięcej informacji. Niestety pomocą służą w zasadzie tylko zagraniczne fora tj. Audizine oraz użytkownicy tej jednostki tj. winczako .
Kaiser26 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Bartek właśnie to co napisałeś. Była solidnie walnięta i najbardziej poraziło mnie to, że tak naprawdę odwalili fuszerę z naprawą a doliczyli do ceny 12000zł. Teraz chcą 42900 + opłaty nadal czyli podbijasz pod 50k auto po dzwonie i średnim poskładaniu do kupy. Winczako pisał, że jeździł nią po naprawie (ja też byłem ale tylko przed naprawą) i były jakieś błędy silnika, coś tam stukało bodajże itp (nie pamiętam dokładnie, ale wspominał co nieco). Reasumując - Cena za oferowaną eSkę jest conajmniej chora jak dla mnie całkowicie nieadekwatna. Jako osoba handlująca komputerami powiem tak: wszystkie jest za***iste, ale jeśli ma zajebistą cenę a tutaj cena moim zdaniem z opłatami jest jak za zdrową eSę (niekoniecznie bez otarć lub delikatnych "przytuleniach"), ale to jak wyglądała przed naprawą Bartku to obaj wiemy. Wtedy byłem w stanie dać za nią 30k z opłatami i brałem na siebie ryzyko "co dalej". Jak widać była za ładna i musieli podpicować, tak uważam ale rozumiem że każdy może uważać inaczej. PS Jak zauważyłeś "uwielbiam" topić dużo kasy z swoje auto i w sumie nie mam nic przeciwko aby kupić*dla siebie eSkę po lekkim dzwonku, ale takim naprawdę lekkim za dobrą kasę (właśnie okolice 30k) i doprowadzić samemu wedle własnego uznania do perfect:)
Bart-S Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Bartek właśnie to co napisałeś. Była solidnie walnięta i najbardziej poraziło mnie to, że tak naprawdę odwalili fuszerę z naprawą a doliczyli do ceny 12000zł. Teraz chcą 42900 + opłaty nadal czyli podbijasz pod 50k auto po dzwonie i średnim poskładaniu do kupy. Winczako pisał, że jeździł nią po naprawie (ja też byłem ale tylko przed naprawą) i były jakieś błędy silnika, coś tam stukało bodajże itp (nie pamiętam dokładnie, ale wspominał co nieco). Reasumując - Cena za oferowaną eSkę jest conajmniej chora jak dla mnie całkowicie nieadekwatna. Jako osoba handlująca komputerami powiem tak: wszystkie jest za***iste, ale jeśli ma zajebistą cenę a tutaj cena moim zdaniem z opłatami jest jak za zdrową eSę (niekoniecznie bez otarć lub delikatnych "przytuleniach"), ale to jak wyglądała przed naprawą Bartku to obaj wiemy.Wtedy byłem w stanie dać za nią 30k z opłatami i brałem na siebie ryzyko "co dalej". Jak widać była za ładna i musieli podpicować, tak uważam ale rozumiem że każdy może uważać inaczej. PS Jak zauważyłeś "uwielbiam" topić dużo kasy z swoje auto i w sumie nie mam nic przeciwko aby kupić*dla siebie eSkę po lekkim dzwonku, ale takim naprawdę lekkim za dobrą kasę (właśnie okolice 30k) i doprowadzić samemu wedle własnego uznania do perfect:) Mamy zatem baaaardzo podobne podejście Też uważam, że z ceną stanowczo przesadzili - biorąc pod uwagę akcyzę już wcześniej nie było szału. Kusił jednak stan, ilość wyposażenia dodatkowego i fakt, że naprawę wykonałoby się porządnie samemu. Teraz to już jest po prostu nie opłacalne... Szkoda, że nie zadzwoniłeś jak byłeś w okolicy (to pewnie jeszcze wizyta sprzed naszych debat o Twojej CVT).
Kaiser26 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Tak to było jeszcze ciut przed słynnymi wizytami w Długołęce:) BTW odbiegnę od tematu skoro jesteś na chodzie jeszcze to masz jakąś opinię o tym S4? http://moto.allegro.pl/audi-s4-344-km-bezwypadkowe-i-sprawne-100-i2236826252.html Wisi już bardzo długo na Allegro i patrząc na to jest aktualnie w sieci to zaczynam się zastanawiać nad tym kingpinem bo tam mnie nie było jeszcze. A jakie Twoje zdanie?
Bart-S Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 OK, ale przechodzimy na PW bo jutro jak Paweł zobaczy to OT - będzie krzyczał
Bieniek Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zawsze Gdansk zostaje i AZ serwis.Maja drogowa:decayed: no po historii z S4 B5, ktora Ci opisywalem, to ja bym nie oddal im auta... moze diesle ogarniaja. Szkoda,ze znasz z jednej strony historie.Treaz dokladnie nie pamietam,ale z tego co wiem to bylo troche innaczej. No nie wazne. Ja bym im oddal kazde swoje auto:wink: Koniec ot:grin:
Flyer Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zawsze Gdansk zostaje i AZ serwis.Maja drogowa:decayed: no po historii z S4 B5, ktora Ci opisywalem, to ja bym nie oddal im auta... moze diesle ogarniaja. Szkoda,ze znasz z jednej strony historie.Treaz dokladnie nie pamietam,ale z tego co wiem to bylo troche innaczej. No nie wazne. Ja bym im oddal kazde swoje auto:wink: Koniec ot:grin: zawsze sa 2 strony medalu
winczako Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Kaiser26 Bart-S cena tej za 42.900 jest do negocjacji, mysle ze z oplatami mozna by ja za tyle wziąść, a może niżej. Wg Vinu (sprawdzalem) mozę miec prawdziwy przebieg, z tego co pamietam, jesli nie myle aut, to nic dużego nie było przy niej w aso robione (nie wiem akurat czy to dobrze). Co do stopnia rozbicia - mam fotki, jakby ktos chcial to przesle. Dostala całkiem całkiem. Wszystko rozchodzi sie o to, jak to poskładali - trzeba by poswiecic wiecej czasu, zdjąc zderzak, wziasc liste elementów, sprawdzic wszystko. Błąd z silnika o zaworze jakims tam mógł wynikać z czegoś innego, bo tam gdzie dostala nic takiego zdaje sie nie ma. Wazne by bylo obloookanie sprezarki klimy, bo to w s4 nie tania naprawa.... Natomiast samochodzik zbierał się jak trzeba i jechał prosto, na konsoli zadnych czeków itp nie było (błedy tylko pod vagiem), całe wyposazenie działało jak trzeba. EDIT: BTW. podrożała do 45.900 hehe, teraz to przegiecie. S4 to naprawde za***isty samochód. Tyle zabawy i frajdy z prowadzenia to nie pamiętam żebym miał. Od momentu wymiany tej gruszki podcisnienia jest jak nowa żona .
Bart-S Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Kaiser26 Bart-S cena tej za 42.900 jest do negocjacji, mysle ze z oplatami mozna by ja za tyle wziąść, a może niżej. Wg Vinu (sprawdzalem) mozę miec prawdziwy przebieg, z tego co pamietam, jesli nie myle aut, to nic dużego nie było przy niej w aso robione (nie wiem akurat czy to dobrze). Co do stopnia rozbicia - mam fotki, jakby ktos chcial to przesle. Dostala całkiem całkiem. Wszystko rozchodzi sie o to, jak to poskładali - trzeba by poswiecic wiecej czasu, zdjąc zderzak, wziasc liste elementów, sprawdzic wszystko. Błąd z silnika o zaworze jakims tam mógł wynikać z czegoś innego, bo tam gdzie dostala nic takiego zdaje sie nie ma. Wazne by bylo obloookanie sprezarki klimy, bo to w s4 nie tania naprawa.... Natomiast samochodzik zbierał się jak trzeba i jechał prosto, na konsoli zadnych czeków itp nie było (błedy tylko pod vagiem), całe wyposazenie działało jak trzeba. EDIT: BTW. podrożała do 45.900 hehe, teraz to przegiecie. S4 to naprawde za***isty samochód. Tyle zabawy i frajdy z prowadzenia to nie pamiętam żebym miał. Od momentu wymiany tej gruszki podcisnienia jest jak nowa żona . Podłużnica prawa była mocno wygięta - wątpię aby wyciągali silnik aby to porządnie zrobić. Pewnie podratowane pod kątem sprzedaży i heja... Z tego co pamiętam to alternator (chłodzony cieczą) też był do wymiany... Zapisałeś może numery błędów z ECU?
winczako Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 No ja niestety widzialem juz efekt koncowy:(. Gdybym byl powazniej zaintereswoany to bym go mooooocno przeswietlil, a tak to tylko powierzchownie. Błędów niestety nie zapisalem... Ale tam w zasadzie, dla mnie to juz nieistotne . Moja slicznotka daje mi mnostwo bananka na twarzy? Widać że ECU adaptuje mi się do sprawnego podciśnienia. Dziś na suchym (fakt, dość gładkim) asfalcie na jedyneczce pomrugał do mniej żółtą ikonką ). Wiem, że przeżywam, ale to naprawde cieszy
Bart-S Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Wiem, że przeżywam, ale to naprawde cieszy I to jest właśnie super - nie neguję. Cieszę się razem z Tobą
bula87 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 w okolicy nie mam hamowni drogowej, a tylko taka w przypadku tego samochodu da wynik prawidłowy (ze wzgledu na beznadziejna termikę silnika, brak czegos takiego jak IC). Na zwykłej hamowni trzeba by go praktycznie zimnego hamować... a wole jednak nei cisnąć biedaka niedogrzanego. Po to żeby tylko sprawdzic, to do wawy na hamownie drogową się w najblizszym czasie nie wybieram... bo nie wyglada zebym mial az tyle czasu (dojazd, hamowanie, powrot) do zmarnowania .Musze pomyśleć nad jakimś dolotem chlodniejszego powietrza... jest niby carbonio ale opini wlascicieli s4 o nim jak na lekarstwo... Od momentu kupna bulgota, z niezrozumiałym do końca dla mnie uśmiechem wychodzę rano do pracy... No i zrobię w końcu mu jakąś sesję... ostatnio nawet już się przygotowałem (prawie). Wyczyscilem, pojechalem nad jeziorko, ustawiłem samochodzik, poczekałem na dobre zachodnie światło, wyciągnąłem statyw, zmieniłem i przygotowałem obiektywy, zapiąłem aparat na statyw, wykadrowałem, ustawiłem parametry, kliknąłem przycisk migawki i .....$%^&*()$%^&*()_ komunikat: "brak karty". Pierwsza myśl: "jesteś za***isty winczu..". Popatrzyłem na niego i pojechałem do domciu. mogłeś kalkulatorem chociaż coś strzelić
winczako Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Maglownica w S4 B6 i B7 (servotronik) jest taka sama? ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 19:55 ---------- EDIT: Odpowiedzi potrzebuje BARDZO SZYBKO. Numer mojej maglownicy to : (takie na niej znalazlem) : 7852993454 8E1422071B 00002301 Czy to będzie pasować? http://moto.allegro.pl/przekladnia-m...226675124.html numer seryjny: 8E1422071T z 2005 R
Bart-S Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 B6 i B7 mają inne oznaczenia przekładni kierowniczej - ale nie powinno być problemu ze swapem... Co do aukcji do której linka podałeś - to jest magiel pod servo ale dla seryjnej B7. Z uwagi na to, że w układzie servotronic dla eSek np. sam przekaźnik jest inny - to całkiem prawdopodobne, że magiel też czymś się różni (najpewniej obstawiam sam zawór N119). Dlatego ostrożnie z takim zakupem...
Rekomendowane odpowiedzi