bob232 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 Witam, czy wie ktoś może jak rozwiązac mój problem miałem do wymiany czujnik temperatury cieczy ponieważ auto miało wysokie obroty przy odpalaniu. Kupiłem taki ten http://allegro.pl/czujnik-temperatury-skoda-vw-audi-seat-nowy-oryg-i2158298316.html czujnik niby oryginalny a auto ma na blacie temperature tuż przed 90 st, tak 87,88 Teraz moje pytanie czy mam źle odpowietrzony układ czy ten czujnik to jakaś kicha ( kupował ktoś taki od tego sprzedawcy?) A może źle odpowietrzam układ? Ma ktoś instrukcje jak to prawidłowo zrobić?
bob232 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 dziś sprawdzałem temperaturę vagiem i gdy na blacie było coś koło 90 st vag wskazywał 84,6 st. Ponownie odpowietrzyłem uklad, z węża nagrzewnicy leci płyn więc myślę że raczej dobrze to zrobiłem. Ciekawi mnie czemu na postoju auto osiąga 90 st a podczas jazdy nie chce. Czy może rzeczywiście ten czujnik to jakaś lipa?
Fr0styyy. Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 A u mnie na blacie jest 90*C a realnie do 100*C dochodzi
Krzysiekcalibra Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 ogólnie to że na blacie jest 90st a na vagu 85st to normalne ale jak nie pokazuje ci 90st na blacie a czujnik wymieniłeś to może być termostat walnięty
bob232 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Właśni chodzi o to że termostat na 100% dobry, wymieniony w listopadzie na nowy ori, przed wymianą czujnika było ok. Na 99% ten czujnik to podróba i dlatego pokazuje jak mu się chce. Jutro jadę do ASO kupi oryginal i sie okaze
Krzysiekcalibra Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 ja tam mam u siebie też jakiś tani zamiennik i działa prawidłowo
bob232 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 i dziś sprawa rozwiązana. Kupiłem ori czujnik i wszystko działa jak należy
grzesiek1209 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 i dziś sprawa rozwiązana. Kupiłem ori czujnik i wszystko działa jak należy Czy teraz przy odpalaniu nie ma tych wyższych obrotów? Tzn. ssanie się niezałącza jak jest ciepło ? U mnie od pewnego czasu za każdym odpaleniem sie załacza (Czy ciepło czy zimno). Przyczyną może być czujnik temperatury? Jeszcze nie sprawdzałem na VAG-u.
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 tak bo te czujniki z allegro to sa niby ori
lukasz19tdi Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 witam, mam podobny problem, na liczniku wskazanie temp w okolicach 88-89 stopni, natomiast na klimatroniku na ciepłym silniku kanał 49 tem waha się w okolicy 90 94 natomiast na kanale 51 temp 90 stopni co to moze być, postaram się wrzucić jeszcze odczyt z vaga za jakiś czasczy wskazania są podobne ---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 17:26 ---------- test zegarów przyniósł zaskakującą informację mianowicie wychodzi na to jakby wskazówka temp cieczy miała środek w okolicach 87 88 stopnia C, ostatnio wyciągano u mnie licznik czy mogła się przestawić wskazówka czy to wina czujnika, który błędnie podaje temp na licznik? ---------- Post dopisany 28-06-2014 at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2014 at 22:32 ---------- wskazania vag pokrywają się ze sobą z klimatyzacją, zimny silnik vag 17 instruments grupa 003 temp 30 klimatyzacja 30. zimny silnik 007 temp paliwa 25.3 reszta wyników zbliżona do siebie, natomiast na ciepłym silniku, grupa 003- 90 stopni, na zegarze 87-88 blok 007 temp - 90 stopni, czy to wina zegara czy czujnik g2 podaje na deskę inaczej, zaznaczam, ze po teście zegarów, wskazówka temp zamiast na środku ustawiła sie właśnie w okolicy 87-88 stopni
peacenotwar Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Też mam pytanie. U mnie jest klimatronik ten starszy (z białym tyłem) i na 49. kanale pokazuje 0 (widocznie u mnie tam nic znaczącego nie ma), a na kanale 51. temperatura rośnie na postoju z wyłączonym silnikiem.(od 30 co 3 sekundy 1 stopień w górę) Który czujnik jest odpowiedzialny za ten odczyt i czy może być to powiązane z wentylatorem elektrycznym który włącza się po włączeniu zapłonu (nie silnika).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się