Lo-buz 1 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 U mnie raczej chyba standart Mam wl. pod wlacznik swiatel, i to mocne podswietlenie wcale mi nie wali po oczach nawet w nocy. Moze jak bym jechal cala noc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 ja kupilem dopiero co wskaznik AutoGauge SMOKE - taki co jak nie swieci to jest czarny, prawie nic nie widac, wskanik przyszedl i patrze, wskazowka zamiast pokazywac 0 pokazuje -0.2... i teraz nie jestem pewien tez co do wiarygodnosci pokazywanego cisnienia czy go nie zaniza, a mam ok 0.4B chyba bede musial poprosic o reklamacje/wymiane czy ktos mial tak juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Gdy jest wyl. silnik wskazuje okolo zera, na grubosc wskazowki moze opasc ( grawitacja ). Po odpaleniu -8. Jesli sa inne wskazana na wyl. silniku to mysle ze wypadalo by reklamowac. Musi byc zero. Przeciez na wyl. silniku ani nie ma pod ani nad - cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 po odpaleniu jest chyba - .9wiec moze zanizac wartosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Tutaj zdjecie przy zgaszonym samochodzie. Moze mam mniej wyskalowany zegar, ale u mnie na wolnych jest -8 a przy hamowaniu mam -1 na samym dole.. Podczas dodawania gazu to max wskakuje do 0 a podczas jazdy do 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 są fajne mocowania zegarów między kierownicą a zegarami (cały ten plastik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 są fajne mocowania zegarów między kierownicą a zegarami (cały ten plastik) no widzialem to u kogos ale nie moglem namierzyc na necie widziales w jakims sklepie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Zdjecie stare bo podczas zamontowania, ale dobrze widac tarcze. Juz od paru miesiecy posiadam dokladnie ten http://allegro.pl/kubek-uchwyt-auto-gauge-na-wskazniki-oleju-wody-i1789005027.html I spisuje sie wzorowo. Wczesniej sprawdz srednice wskaznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Koledzy mam pytanie do Was odnośnie wskazań. Zamontowałem u siebie manonetr w celu sprawdzenia ciśnienia i tak: 1) jak jadę i powoli wciskam gaz to nawet przy 4 tys. nie pokazuje doładowania 2) jak baz w podłogę to ciśnienie wstaje przy ok. 2 tys. 3) może manometr jakiś lipny 4) max. 0,4 bar Wydawało mi się, że ciśnienie powinno rosnąć stopniowo od 0 do 0,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 U mnie jest podobnie, czyli im więcej gazu w podłogę, tym większe ciśnienie, ale wstaje już od 2 tys. Może DV Ci nie trzyma? Ja tak miałęm u siebie. Co prawda nie miałem wtedy gajgerka, ale odczucie było podobne jakby turbo nie pompowało od razu. Jak późno wstaje to jeszcze kat może być przytkany. Max ciśnienie 0,6- 0,7. Najlepiej widoczne to jest przy większym obciążeniu, czyli na 3 biegu i gaz w podłogę P.S. Ja mam nad kolumną kierownicą zamontowany, sam dorezałem obudowę Jak wrócę do domu, zrobię fotki. Trochę w nocy po oczach wali, ale nie cierpię zegarów w słupku. Nie mam FIS-u, więc nic nie zasłania [br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 10:32_________________________________________________No to się mogę pochwalić swoim wskaźnikiem nie na słupku Fotka na nieodpalonym silniku. Zasilanie podłączone do zacisków śrubowych pod przekaźnikami, 12V po przekręceniu kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keżor 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 pomaluj ramke na czarno. a patent może i dobry jak sie nie ma termometru w liczniku chociaż mi sie to nie widzi i wole słupek , albo podszybie na środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Witam może i ja się pochwalę swoim wskaźnikiem doładowania(zwykły manometr) zamontowanym w schowku,ale wskazuje prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 fajnie, można kontrolawać na bieżąco podczas przyśpieszania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 jest gdzieś na forum jak wyciąć otwór na wskaźnik w kratce nawiewu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 pomaluj ramke na czarno. jak ściągnąć tą ramkę? są z tym większe problemy? czy zostaje oklejenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed22 1 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 to i ja się pochwale swoim wskaźnikiem Podświetlenie podłączyłem pod bezpiecznik od świateł postojowych Wskaźnik po odpaleniu idzie na -8 a przy butowaniu pokazuje 0.5/0.6 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 w ramach małych wykopek Rozumiem że mogę zapomnieć o założeniu wskaźnika na słupku, jeśli mam w nim air bag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 raczej tak bo to moze byc niebezpieczne przy kolizji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 gdzie preferujecie montaż w takim wypadku? osobiście myślałem o środkowej kratce nawiewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 mozliwosci jest wiele. srodkowa kratka jak najbardziej, mozesz na kolumnie kierowniczej tez umiescic, na desce albo przy slupku go umiescic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się