Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Szara V-ka by Buka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no turbo no fun:decayed:

Opublikowano

też się podepnę do rozmowy :hi:..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? :banan:

Opublikowano

Poczytajcie troche o kompresorach w wolnossakach, kosztach tego cyrku odechce wam sie myśleć o mocy:decayed:

...sam kiedyś zachodziłem w głowę , jak dodać nieco KM w swoim ABC. Przeszła mi nie raz myśl o kompresorze , jednak trzeba mieć dostęp do kliku narzędzi , jak choćby wycinarka CNC (dostawka na kolektor dolotowy). Zawór upustowy , dostrojenie ECU do nowych dawek mieszaniny paliwo+powietrze , uszczelnienie silnika (ABC i AAH z reguły są spasowane na"grubą nić", więc nie obejdzie się bez generalki, bo ta prędzej czy później stanie u progu pasa przedniego Reasumując, wysokie koszty dla kogoś, kto ma zamiar zlecać wykonanie większości prac ( tak było w moim przypadku). Dla pasjonata z "dostępem" do większości potrzebnych składowych - rychłe oczekiwanie spełnienia założenia i delektowanie się skompresowanym V6...choć R5 uturbionemu też niewiele można zarzucić , a to znacznie mniej kosztowna operacja SWAPowania ....

P.S.technic-trick: zwykle przy podobnych projektach medium napędzające stanowi pasek klinowy + napinacz + dawca napędu - koło pasowe zdawcze wału korbowego, a całość = rezygnacja z AC w wozidle...

Opublikowano
też się podepnę do rozmowy :hi:..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? :banan:

u ciebie to za 2-2.5 tys zł masz swapa na 1.8t

A w 2,6 to inaczej???

Opublikowano

no mam 2,7bit za 5, ze skrzynią jeszcze w aucie :naughty: dobra zejdźmy na ziemię i tak nikt nie poleci w swapa anie kompresor :cygaro:

Opublikowano

no ale byłem ciekawy czy jest to technicznie możliwe :whistling:

Opublikowano

ludzie na księżyc lataja a TY takie rzeczy pytasz :facepalm:

Opublikowano

koledzy a tak jak juz jestesmy przy temacie, jak sprawa swapa wyglada w przypadku auta juz zagazowanego?

Opublikowano
też się podepnę do rozmowy :hi:..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? :banan:

u ciebie to za 2-2.5 tys zł masz swapa na 1.8t

A w 2,6 to inaczej???

z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t

Opublikowano
z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t
jeszcze wiele musisz się nauczyć :hi:
Opublikowano

czyli ?? 1.8T lepsze jest od 2.6 ?? ja jeżeli miałbym okazję tanio dorwać anglika z 1.8T to chętnie pokusiłbym się o swap z mojej 1.8 na 1.8T :decayed:

Opublikowano

lepsze niż 2,6 ... 2,8 o każdy inny benzyniak w b5 ja bym go nawet nie zamienił na 4,2 :hi:

Opublikowano
z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t
jeszcze wiele musisz się nauczyć :hi:

chyba nie zrozumiałeś mojej myśli

wydać 2.5 tys i kupić silnik który ma tyle samo koni co 2.6 ?

bo 1.8t który ma od 170KM kosztuje już napewno sporo powyżej 3k zł

czy to się opłaca?

Opublikowano
z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t
jeszcze wiele musisz się nauczyć :hi:

chyba nie zrozumiałeś mojej myśli

wydać 2.5 tys i kupić silnik który ma tyle samo koni co 2.6 ?

bo 1.8t który ma od 170KM kosztuje już napewno sporo powyżej 3k zł

czy to się opłaca?

Nie w tym rzecz ile ma w serii tylko jaki ma potencjał jakim nakładem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...