sebo1607 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 pewnie jakieś zmiany z mocą na + będą bardzo kosztowne
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 pewnie jakieś zmiany z mocą na + będą bardzo kosztowne http://www.audi80.pl/b4-abc-26-quatro-wstawienie-kompresora-vt47992.htm
sebo1607 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 pewnie jakieś zmiany z mocą na + będą bardzo kosztowne http://www.audi80.pl/b4-abc-26-quatro-wstawienie-kompresora-vt47992.htm bardzo dobry link
AndrzejAj3 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 też się podepnę do rozmowy ..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ??
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Poczytajcie troche o kompresorach w wolnossakach, kosztach tego cyrku odechce wam sie myśleć o mocy:decayed: ...sam kiedyś zachodziłem w głowę , jak dodać nieco KM w swoim ABC. Przeszła mi nie raz myśl o kompresorze , jednak trzeba mieć dostęp do kliku narzędzi , jak choćby wycinarka CNC (dostawka na kolektor dolotowy). Zawór upustowy , dostrojenie ECU do nowych dawek mieszaniny paliwo+powietrze , uszczelnienie silnika (ABC i AAH z reguły są spasowane na"grubą nić", więc nie obejdzie się bez generalki, bo ta prędzej czy później stanie u progu pasa przedniego Reasumując, wysokie koszty dla kogoś, kto ma zamiar zlecać wykonanie większości prac ( tak było w moim przypadku). Dla pasjonata z "dostępem" do większości potrzebnych składowych - rychłe oczekiwanie spełnienia założenia i delektowanie się skompresowanym V6...choć R5 uturbionemu też niewiele można zarzucić , a to znacznie mniej kosztowna operacja SWAPowania .... P.S.technic-trick: zwykle przy podobnych projektach medium napędzające stanowi pasek klinowy + napinacz + dawca napędu - koło pasowe zdawcze wału korbowego, a całość = rezygnacja z AC w wozidle...
sebo1607 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 też się podepnę do rozmowy ..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? u ciebie to za 2-2.5 tys zł masz swapa na 1.8t
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 też się podepnę do rozmowy ..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? u ciebie to za 2-2.5 tys zł masz swapa na 1.8t A w 2,6 to inaczej???
aju Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 no mam 2,7bit za 5, ze skrzynią jeszcze w aucie dobra zejdźmy na ziemię i tak nikt nie poleci w swapa anie kompresor
AndrzejAj3 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 no ale byłem ciekawy czy jest to technicznie możliwe
aju Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 ludzie na księżyc lataja a TY takie rzeczy pytasz
cacek89 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 koledzy a tak jak juz jestesmy przy temacie, jak sprawa swapa wyglada w przypadku auta juz zagazowanego?
sebo1607 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 też się podepnę do rozmowy ..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? u ciebie to za 2-2.5 tys zł masz swapa na 1.8t A w 2,6 to inaczej??? z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t
aju Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t jeszcze wiele musisz się nauczyć
AndrzejAj3 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 czyli ?? 1.8T lepsze jest od 2.6 ?? ja jeżeli miałbym okazję tanio dorwać anglika z 1.8T to chętnie pokusiłbym się o swap z mojej 1.8 na 1.8T
aju Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 lepsze niż 2,6 ... 2,8 o każdy inny benzyniak w b5 ja bym go nawet nie zamienił na 4,2
sebo1607 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t jeszcze wiele musisz się nauczyć chyba nie zrozumiałeś mojej myśli wydać 2.5 tys i kupić silnik który ma tyle samo koni co 2.6 ? bo 1.8t który ma od 170KM kosztuje już napewno sporo powyżej 3k zł czy to się opłaca?
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t jeszcze wiele musisz się nauczyć chyba nie zrozumiałeś mojej myśli wydać 2.5 tys i kupić silnik który ma tyle samo koni co 2.6 ? bo 1.8t który ma od 170KM kosztuje już napewno sporo powyżej 3k zł czy to się opłaca? Nie w tym rzecz ile ma w serii tylko jaki ma potencjał jakim nakładem
sebo1607 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 no tak później można większe turbo,IC większe,wtryski itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się