Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Multitronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam pytanie dotyczące skrzyni biegów Multitronic która posiadam w Audi A4 B6 1,9 130km, chodzi o to że ostatnio zmieniałem akumulator i po zmianie akumulatora na feisie nie wyświetlają się biegi gdy je zmieniam cały czas na czerwono palą się wszystkie biegi i to obojętnie na jakiej pozycji jest dźwignia skrzynia pracuje poprawnie sprawdzałem Vag-Com poprzez AUTO-SCAN i nie pojawiły się żadne błędy czy ktoś wie dlaczego tak się stało i jak to naprawić

prosił bym też o rade jakiego oleju użyć i ile go potrzeba do wymiany w skrzyni co ile należy to robić i jak to poprawnie zrobić samemu

czekam na odpowiedzi i z góry dziękuje za pomoc

Opublikowano

Olej tylko Ori z Aso G 052 180 A2... co do wyswietlanych sie symboli przewaznie oznaczaja tryb awaryjny skrzyni... dziwne ze na vagu nic sie nie pokazalo, wchodziles bezposrednio w bloki skrzyni i sprawdzales czy niema tam bledow?

Opublikowano

miałem problem z wejściem w skrzynie moim VAG-COM ale już wiem jak to zrobić i jutro będę sprawdzał, a co do oleju czemu tylko z ASO nie ma dobrego odpowiednika tego oleju

Opublikowano
miałem problem z wejściem w skrzynie moim VAG-COM ale już wiem jak to zrobić i jutro będę sprawdzał, a co do oleju czemu tylko z ASO nie ma dobrego odpowiednika tego oleju

Jeśli nie chcesz uwierzyć w przysłowie " Chytry dwa razy traci " to proponuje zakupić olej ori. Bo problemy później mogą być dużo droższe niż te pare złotych co zaoszczędzisz na oleju. :wink:

Opublikowano

Niby Febi robi zamiennik, ale tak jak carpa napisal kupujac tanszy zamiennik mona duzo stracic.... skrzynia ta jest bardzo delikatna i ciezko reaguje na nieodpowiedni olej...

Opublikowano
Witam

mam pytanie dotyczące skrzyni biegów Multitronic która posiadam w Audi A4 B6 1,9 130km, chodzi o to że ostatnio zmieniałem akumulator i po zmianie akumulatora na feisie nie wyświetlają się biegi gdy je zmieniam cały czas na czerwono palą się wszystkie biegi i to obojętnie na jakiej pozycji jest dźwignia skrzynia pracuje poprawnie sprawdzałem Vag-Com poprzez AUTO-SCAN i nie pojawiły się żadne błędy czy ktoś wie dlaczego tak się stało i jak to naprawić

prosił bym też o rade jakiego oleju użyć i ile go potrzeba do wymiany w skrzyni co ile należy to robić i jak to poprawnie zrobić samemu

czekam na odpowiedzi i z góry dziękuje za pomoc

moze przy wymianie aku adaptacja sie posypala? Jak sie podlaczysz pod skrzynie przeprowadz od nowa odaptacje, opis jak to zrobic znajdziesz na forum.

Opublikowano

napisalem Ci numer Ori i tylko ten olej - G 052 180 A2

p.s co do symboli jezeli pojawilo by sie to raz i po chwili wrocilo do Normy to ok, ale jezeli pala sie wszystkie ciagle, to napewno w sterowniku zapisal sie jakis blad... niema co tu gdybac trzeba zobaczyc co zapisalo sie w skrzyni

Opublikowano

Ma byc - g 052 180 a2

Opublikowano
jutro sprawdzę czy są błędy w skrzyni a co do wymiany oleju czy ktoś by mógł mi napisać jak to zrobić poprawnie

Twój problem nie dotyczy oleju. DIS wskazuje ewidentnie na tryb awaryjny - trzeba podłączyć się interfejsem do sterownika skrzyni biegów i odczytać zapisane błędy.

Jeśli interfejs, którego używasz jest za stary (tj. VAG-COM 311.2 lub inne polskie podróbki) to najprawdopodobniej nie uda się podłączyć do skrzyni. Możesz ewentualnie spróbować zmienić parametr Char Int w ustawieniach VAGa (domyślnie ma wartość 1, ustaw na 5). Dzięki temu uzyskasz połączenie choć raczej nie będzie stabilne (do sprawdzenia błędów wystarczy).

Pozdrawiam!

Bart

Opublikowano

wiem że błąd nie dotyczy wymiany oleju ale mam zamiar niebawem wymienić olej jeżeli nie będzie nic poważnego, jak nie uda mi się moim VAG-COM to pojadę do znajomego on ma VCDS i tam sprawdzę

Opublikowano

Zrobiłem tak jak Bart-S pisał i połączyłem się ze skrzynia były dwa błędy które skasowałem i wszystko gar jak trzeba. A co do wymiany oleju czy ktoś napisze mi jak to prawidłowo zrobić?

Opublikowano

Wszystko jest na forum...

Opublikowano
Zrobiłem tak jak Bart-S pisał i połączyłem się ze skrzynia były dwa błędy które skasowałem i wszystko gar jak trzeba. A co do wymiany oleju czy ktoś napisze mi jak to prawidłowo zrobić?

Zanotowałeś numery błędów?

Opublikowano

pewnie nei zapisal... moglbyc to problem sporadyczny zwiazany z odlaczeniem aku, albo poczatek jakiegos problemu, szkoda ze nie zanotowales bledow...

Opublikowano

a jednak zapisałem:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E2 910 155 D

Component and/or Version: V30 01J 1.9l PD RdW 3271

Software Coding: 0000001

Work Shop Code: WSC 80125

2 Faults Found:

17095 - Transmission Fluid Temp Sensor(Czujnik temperatury płynu transmisja) (G93): Implausible Signal-nieprawdopodobne sygnału

P0711 - 000 - -

18165 - Supply Voltage: Open Circuit-Napięcie zasilania: otwarty obwód

P1757 - 000 - - - Intermittent-przerywany

co myślicie o tych błędach

szukałem na forum i wiele pisze o multitronicu i oleju do niego itp ale nic nie ma o tym jak poprawnie się go wymienia

Opublikowano

Nie wiesz jak to zrobic , nie ruszaj....

bartek-S to jedyna osoba ktorej oddalbym moje mutli do wymiany oleju, widzialem jak barany w Serwisie to robia i dziekuje bardzo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...