Maniusiek28 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 W 2,0 Tdi jest tam podłączony czujnik położenia sztangi w twoim silniku tego nie ma więc nie podłączasz nic. Tak samo przy wejściu spalin jest dziura na czujnik EGT który można sobie zamontować lub zaślepić dziurę jakąś śrubą. a mógłby kolega zmierzyć mi te dwie średnice(ciekawe czy nie trza będze dawać jakis przejściówek),znalazłem takie turbo i grubo zastanawiam się czy nie wrzucić sobie do swojego AFN
Jarol Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Zmierze to jak wróce do domu. Moge ci powiedzieć tyle ze jak nie masz w planach wyminy wtryskiwaczy na 230, pompy na 11, dużego IC z przodu, wydechu i sprzęgła to daj sobie spokój z tą turbiną i zostaw z AWX bo jak narazie ogranicza cię ilość paliwa a nie powietrza. Jak by ktoś szykał takiej turbosprężarki to na allegro widziałem: http://www.allegro.pl/item380423557_turbosprezarka_audi_a4_2_0tdi_170km_nowa_.html Troszke dużo koleś chce i turbo nie wygląda na nowe tylko po regeneracji.
Maniusiek28 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Zmierze to jak wróce do domu. Moge ci powiedzieć tyle ze jak nie masz w planach wyminy wtryskiwaczy na 230, pompy na 11, dużego IC z przodu, wydechu i sprzęgła to daj sobie spokój z tą turbiną i zostaw z AWX bo jak narazie ogranicza cię ilość paliwa a nie powietrza. Jak by ktoś szykał takiej turbosprężarki to na allegro widziałem: http://www.allegro.pl/item380423557_turbosprezarka_audi_a4_2_0tdi_170km_nowa_.html Troszke dużo koleś chce i turbo nie wygląda na nowe tylko po regeneracji. no to przygasiłeś mnie kolego
Jarol Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Pomierzyłem to i wlot powietrz do turbo ma 48mm a wylot 42mm. A co do twojego auta to lepiej zrób wtryski 216 i IC i jak masz zdrową pompe to będzie 165-170km więcej to już spore koszty.
peter22 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Jarol a jak tam twoje mody zapakowałej juz turbo kkk??
dudi75 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Jarol sprzeglo zostawiasz seryjne , jak juz wlozysz turbinke to sie pochwal wynikiem bo zem strasznie ciekaw ile wyjdzie
Jarol Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 W poniedziałek zakładam turbo i pompki AL i zrobie korekte programu a końcem lipca jak wróce z wakacji nowy duży IC i przerobie początek wydechu no i oczywiście strojenie. Sprzęgło zostaje seria teraz mam prawie 380NM i bez problemu daje rade a ostatecznie chce zrobić 2xxKM i i kilka NM więcej niż teraz więc da rade spokojnie
Maniusiek28 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Pomierzyłem to i wlot powietrz do turbo ma 48mm a wylot 42mm. A co do twojego auta to lepiej zrób wtryski 216 i IC i jak masz zdrową pompe to będzie 165-170km więcej to już spore koszty. takie pytanko.....nie wiecie czy ten wylot powietrza 42mm będzie pasował na ori wąż (ten powyginany) od AFN????
Jarol Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Nie wiem jak do AFN-a ale do AWX-a wiem że wszystko pasuje idealnie, bo wczoraj miałem montowane turbo KKK
Maniusiek28 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Nie wiem jak do AFN-a ale do AWX-a wiem że wszystko pasuje idealnie, bo wczoraj miałem montowane turbo KKK oki se pomierze ten wylot powietrza....bo tylko tu widzę problem,a czym kolego zaślepiłeś tem otwór w części gorącej ......śruba,jeśli tak to jaką podkładkę dałeś???, bo gorące spaliny mogą tu namieszać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się