Marekpl Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Witam, Mam problem z pęcherzami, które są na listwie na klapie bagarznika nad rejestracją (foto). Nie sądze żeby dało się cos z tym zrobić ale mam pytanie gdzie można kupić taką listwę i jak ją zmienić? Zastanawiałem sie nad jakimś szrotem ale części Audi w takich makretach dawno wykupione są :> Jeszcze podobne bąble mam na tylnych lewych drzwiach na tym trójkącie (foto). Doradźcie gdzie można to kupić, jak zmienić. dzięki, pozd...
Reggi Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 O shit .. pierwsze widze takie parchy na A4 Szukaj najlepiej na szrotach , allegro :th:
Wihajster Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Jeszcze podobne bąble mam na tylnych lewych drzwiach na tym trójkącie (foto). to sie zdaza w A4 ale ta klapa to jakies nieporozumienie....
mcm Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 grzebane chyba było przez "specjalistów"
DareQ Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 http://moto.allegro.pl/item352148014_audi_a4_99_2_8_v6_blenda_tylnej_klapy_sedan.html a tego trojkata moge poszukac bo chyba gdzies takie cos mam....
Marekpl Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 http://moto.allegro.pl/item352148014_audi_a4_99_2_8_v6_blenda_tylnej_klapy_sedan.html a tego trojkata moge poszukac bo chyba gdzies takie cos mam.... dzięki za linka z listwą. Jeśli znajdziesz ten trójkącik daj znać PW. pozd
lelus_DT Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 ta listwa nad rejestracja jest bodajże z aluminium i wlasnie takie pechezyki albo odpadanie lakieru jest dosc czeste w a4 , daj to do lakiernika niech ci to wyczysci i wylakieruje jeszcze raz, osobiscie w moim poprzednim a4 mialem to samo jeszcze mi dalikatnie "zarazilo" troszke klapy generalnie nic strasznego
igor0111 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Kolego przecież aluminium nie koroduje, z chemi pamietam ze sie utlenia.Mi to jednak wyglada na odparzony lakier, ale przyczyn moze byc kilka.Jedno jest pewne- tak z fabryki nie wyszło! U mojego ojca w a4 była robiona klapa z tyłu i tez sie ktos nie popisał i na samym połączeniu z tą listwą jest juz niezłe ognisko korozji.
mroova81 Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 Ja wogóle myślałem, że oba te elementy sa plastikowe... Do teraz Jeżeli jednak to aluminium, to spoko, nie trzeba wymieniać, lakiernik załatwi sprawę. BTW korozja=utlenianie=rdzewienie, w aluminium przebiega 100000x wolniej.
lelus_DT Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 Kolego jesli wystepuje takie cos na listwie wcale nie oznacza ze autko bylo robione posiadam juz droga a4 i w obu przypadkach takie cos wystepowalo w aktualnej tez mam cos takiego tylko duzo, duzo mniejsze i na samych rogach tej listwy a wiem na pewno ze autko jest nie tkniete (sprawdzalem powloke lakieru), jest to po prostu wada a4 i tyle na ten temat
igor0111 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Szczerze mowiac to nie spotkałem sie jeszcze z czyms takim, ale skoro mówisz, ze to nie pierwszy przypadek to moze i masz racje.Musze oblukac i u mnie- moze i ja mam taki "bajer". Ale moj był bity z tyłu wiec tam mogą występować różne anomalia
KaczorComp Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Ja mialem takie same pechcerze na tej listwie, pojechalem do lakiernika, wyczyscil to, pomalowal i listwa jest jak nowa:)
Klima Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 rudy tam włazi po myciu, woda ładnie się trzyma między metalową klapą a tym plastikiem
skalarx Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 Mam to samo: i trójkąt i na klapie. Lakierowanie listwy klapy tradycyjną metodą nic nie da. Po trzech miesiącach będzie to samo. Trzeba malować proszkowo (aluminium zawsze będzie się utleniać). Dowiadywałem się w ASO. A4 Avant model 2000: 8D9 827 576 Q listwa uchwytowa gruntowana cena w ASO 375 PLN 8D9 853 273 E blenda lewa-tył-zewnątrz cena w ASO 102 PLN 8D9 853 274 E blenda prawa-tył-zewnątrz
Buuuuuuibek Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Mam to samo i właśnie zastanawiałem się jak sobie z tym poradzić tylko że w avancie. A tak zastanawiam się czy można kupić taką listwę ale chromowaną. Albo czy można aluminium pochromować? Myślę, że jakby to zrobił dobrze to by to ładnie wyglądało Co myślicie
skalarx Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 to aluminium. możesz wyczyścić wypolerować i też będzie świecić. ja wolałbym to pomalować tak jak było. widziałem przelotnie wyplerowaną listwę w avancie i nie bardzo mi do gustu przypadło
_West_ Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 niestety to standard u mnie to samo na bocznych trojkatach
Buuuuuuibek Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 to aluminium. możesz wyczyścić wypolerować i też będzie świecić. ja wolałbym to pomalować tak jak było. widziałem przelotnie wyplerowaną listwę w avancie i nie bardzo mi do gustu przypadło Ale wypolerowane, a galwanizowane to jest róznica w kolorze znaczna
Jana51 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Ale wypolerowane, a galwanizowane to jest róznica w kolorze znaczna W tym temacie nawet taki jak ja neptek samochodowy może się przydać Kiedyś trochę bawiłem się barwieniem aluminium, więc wiem czym to się je. Otóż trwałe barwienie alu na dowolny kolor osiąga się po uprzednim poddaniu go procesowi eloksalacji, który jest wytworzeniem na powierzchni aluminiowego elementu warstewki przezroczystego, bardzo twardego tlenku, przypominającego strukturą gąbkę, którego pory zasklepiają się podczas banalnego gotowania. Barwienie aluminium w warunkach domowych można wykonać następująco: Przedmiot z aluminium szlifujemy lub polerujemy. Odtłuszczamy. Następnie zanurzamy na 5 do 15 sekund w 20% kwasie azotowym HNO3. Następnie płuczemy zimną wodą i połączony z grubym drutem aluminiowym wkładamy do roztworu 20% kwasu siarkowego H2SO4. Wewnątrz wanienki z kwasem muszą być albo dwa przedmioty aluminiowe, albo jeden z ołowiu Pb a drugi z aluminium. W przypadku układu Pb/Al stosujemy prąd stały, napięcie 16V i gęstość prądu 2A/dm2. Jeśli mamy układ Al/Al prąd zmienny, może być np. 20V i podobna gęstość. Proces eloksalacji (alodynowania - wytwarzania warstewki tlenku glinu Al2O3) prowadzimy około 60 - 90 minut. Podczas pracy trzeba chłodzić kwas poniżej temperatury 18°C. W wyższej temperaturze proces nie zachodzi właściwie. Po skończonym alodynowaniu płuczemy przedmiot, a następnie wkładamy do kąpieli barwiącej. Przepisów jest wiele. Najlepsze są na bazie siarczków żelaza (czarny nieorganiczny barwnik), gdyż barwa jest wtedy najtrwalsza i stosunkowo odporna na temperaturę. Gotujemy w kwaśnej kąpieli barwiącej, a potem zamykamy pory w gorącej wodzie (około 40 minut gotowania). Tak to mniej więcej wygląda. Ale uwaga - jeśli nie wyczyścimy przedmiotu przed alodynowaniem będą na nim smugi, zaś brak mieszania podczas barwienia spowoduje nierównomierność barwy. W sumie sporo pracy i składników, ale efekt jest trwały i wyjątkowo estetyczny.
fireman tom Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 O shit .. pierwsze widze takie parchy na A4 Też jeszcze na A4 czegoś takiego nie widziałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się