Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Za krótkie przełożenia skrzyni biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja biegi w adrze zmieniam przy ok 2000 obrotów na wyższy,robie tak ponad rok i nic się nie zamulił-to nie jest diesel,który jest nieodporny na psj :)Skrzynia jest bardzo krótka i niestety w trasie brak szóstki i nie porównujcie g o do uturbionego,bo tam są biegi znacznie dłuższe i pewnie trzeba je zmieniać póżniej...Po załączeni klimy trzeba jakiś 1000obrotów więcej do zmiany,bo klima go zabija...

Opublikowano

U mnie 140 km/h przy 4000 obrotów, przy 200 km/h było coś koło 5500 :good:[br]Dopisany: 21 Marzec 2009, 16:44_________________________________________________Chyba pod 6500, troszkę zaniżyłem

Opublikowano

trochę odświeżam temat ale zauważyłem u siebie jedną ciekawostkę.

na 5tym biegu oba wskaźniki (obrotomierz i prędkościomierz) chodzą praktycznie tak samo. Obroty w pionie i prędkość w pionie. :)

Opublikowano

U mnie też tak się kształtują obroty. Przy 4 tysiach faktycznie jest jakieś 130km, w porównaniu do Peugeota, którym dotychczas się bujałem, faktycznie wysoko się kręci... Ale już się przyzwyczajam do tego;] Brum! Brum!

Opublikowano

To jest normalne. Poprostu trzeba sie przyzwyczaic. Autko lubi wysokie obroty. Ale bez przesady az tak głosno nie jest. J moim ADR jechałem 210 i wtedy mozna było powiedziec ze troche głosno jest ale i tak nie było tak zle.

Opublikowano

210km\h? :shocked:fabryka daje max-205

Opublikowano

mam to samo przy 130km/h 4000 obrotów na piątce

120km/h - 3500 obrotów trochę mnie wkur..... ta krótka skrzynia mondeo miało dużo dłuzsze przłozenia można było latać szybko przy małych obrotach na trasach

Opublikowano

Zgodzę się ze brakuje 6 biegu dla dłuższych tras i wyższych prędkości. Ale widzę tez ze 1,8 bez turbo ma identyczna skrzynie jak 1,6 przynajmniej mój AHL. Jakiś miesiąc temu jadąc po niemieckich autostradach bez problemu dawał rade 170-180km/h ale faktycznie obroty były ponad 5tys (przy 170 było w granicach 5200-5300). W piątkę na pokładzie dał rade około 210km/h - zegarowe, gps pokazywał około 200 - ale to tylko przez chwilkę bo obroty były ponad 6tys.no i hałas tez całkiem całkiem. Ogólnie te silniki z tymi skrzyniami tak mają po prostu kochają wysokie obroty bo dopiero przy ponad 3tys te samochody jadą :-) i do tego trzeba się przyzwyczaić.

A czy zastanawiał się któryś z kolegów nad założeniem skrzyni 6 biegowej?? jest to w ogóle możliwe?

Opublikowano

czyli panowie że co że silnik 1.6 ze 100 konnym silnikiem pojedzie tyle samo co 1.8 ze 125 konnym oba pojadą ponad 200 raczej ciężko mi uwierzyć żeby silnik 1.6 pojechał 200

Opublikowano

no ale nie mozna porownywac obrotow i glosnosci adp do adr.

wiadomo, ze przeciez ze przy takiej samych obrotach na takim samym biegu adp bedzie jechal wolniej

Dzisiaj sprawdziłem i stwierdzam że ADP jedzie 130 km/h w 4 osoby dokładnie przy 3950 obrotach.

Opublikowano

Czy Wasze ADRy też mają nr. DDU450B ?

chodzi o skrzynie :decayed:

Opublikowano

ADR po prostu lubi obroty od 3 do 5 tys. :evil: i mi to pasuje wtedy się jedzie, brzmi też wtedy BARDZO ładnie jak na rzędówkę (5 zaworów na cylinder :good:). Przy spalaniu gazu 10,5-11,5 litra sekwencja LandiRenzo. Aż chce się jeździć.

Opublikowano

Gdy miałem 1.8 ADR udało mi się pojechać 220km/h, obroty sięgnęły przy tej prędkości 6200. Pamiętam te czasy :) kręciło się mocno silniczek i nawet ładnie brzmiał. Teraz mam 1.8T i przełożenia wyglądają tak: 1,2 bieg identycznie jak w ADR, 3 bieg już jest dłuższy(i tu ta różnica). Gdy kręcę 2 bieg na 6000obr/min i wrzucam 3 bieg wchodzi mi zaledwie 4tys obr/min. 1.8T faktycznie bardziej ciche jest.

Opublikowano

no adr lubi obroty i tyle :) natomiast mi by sie przydała dłuższa 3 taka jaka właśnie jest w 1.8T :D bieg do wyprzedzania na trasie :) morze za jakiś czas przesiąde się na 1.8T puki co Kocham moje Adr :):)

Opublikowano

ADR to naprawdę fajny silniczek. jeździ się naprawde przyjemnie i dopiero w mocnej trasie i pod dużym ładunkiem nie chce mu się za bardzo jechać.Na początku też sie nie mogłem przyzwyczaić do tak dużych obrotów, ale do czasu. Fajnie wkręca się na obroty i powyże 3000 robi się naprawde ciekawie. Naprawde polecam ten silniczek. (A tu mnei pewnie pojadą co niektórzy, i powiedzą że ma mało mocy:P) Otóż mówie stanowcze NIE!!!Ten silnik naprawde daje rade:)

Opublikowano

Ja jestem tego samego zdania co przedmówca jak dla mnie to ten silnik daje rade i ożywa przy 3000 obrotów ale może dlatego tak mi się wydaje że wcześniej jeździłem Audi80 2.0 90PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...