proximpuh 3 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Witam Wszystkich Mam małe pytanko, po jakim przebiegu należy wymienić pierwszy raz rozrząd w A4 B8 TDI silnik CAHA 170 KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 180 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Rozumiem, że producent tak podaje, ale czy to jest bezpieczne, jak myślisz ? zbliżam się do 120 tyś. i nie chciałbym wymieniać silnika:shock3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Rozumiem, że producent tak podaje, ale czy to jest bezpieczne, jak myślisz ? zbliżam się do 120 tyś. i nie chciałbym wymieniać silnika:shock3: Tak podaje AUDI . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan 0 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Ja bym na Twoim miejscu wymienił rozrząd jak już nalatałeś te 120tys,nie wiem z jakich materiałów musi być pasek i rolki żeby wytrzymały aż 180tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel40 0 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Ja bym na Twoim miejscu wymienił rozrząd jak już nalatałeś te 120tys,nie wiem z jakich materiałów musi być pasek i rolki żeby wytrzymały aż 180tys. Kwestia wygląda tak że gdy wymieniasz rozrząd nawet co 90 tyś. to i tak widać po nim że mógłby przelatać spokojnie kolejne 50 tyś. (oczywiście jeśli wszystko jest sprawne). Jeśli producent zaleca wymieniać dopiero po 180 tys. to moim zdaniem wcześniejsza wymiana to marnowanie pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan 0 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Ja mam inne spostrzeżenia,paski wyglądają nawet dobrze ale rolki po 90tys są już mocno zużyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Producenci wydłużają cały czas okresy wymiany pasków rozrządu itp dlatego że maleją obciążenia jakie stawia "praca silnika" na nie. Dlatego w pierwszych TDI było 90tys km (czy nawet 60) później 120 itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 silnik 2,0tdi caga, caha i te poprzeczne to silniki wychodzace sie (chyba nawewt wal, tloki i korby z jakiegos "z ostatnich" PD sa) z linii 2.0.tdi PD ze zmeinionymi glowicami (brak pewnie obciazajacych rozrzad pompowtryskow) , jest inny pasek rozrzadu (nie wiem jak rolki itp) a co za tym idzie: 1) brak pompek odciaza rozrzad 2) silniki weszly w 2008 (moze w koncowce 2007) wiec ilosc sztuk co ma nabite te 180tys jest znikoma Tak jest tak, ze rozrzad jest w osobnej oslonie wzgledem paska do alternatora wiec w przeciwienstwie np do 2,5tdi v6 walniecie paska alternaotra nie niesie specjalnego ryzyka wkrecenia sie czegos w rozrzad poza kryterium "przebiegu" jest zapewne (strzelam) 5 letni okres na wymiane tego (w hondzie civic mialem chyba 5lat lub 120tys... sprzedalem auto z przebiegiem ok 140tys z wymienionym kiedys tam paskiem rozrzadu i absolutnie cala reszta ori ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxzibi 1 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Mam B8 caga i ma nakulane 178000 tys na oryginalnym rozrządzie ale jak sprawdzałem w jakim jest stanie rozrzad to nie zauważyłem jakiegoś zużycia na podzespołach . Jutro śmigam na wymianę . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pattryk1 0 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 kolego a ile cie to wszystko kosztowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxzibi 1 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 1820 zł w ASO . kolego a ile cie to wszystko kosztowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguś 1 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 ja tez wymienialem przy 168 tys przebiegu i paski wszystko wyglądało jak nowe ale tak jak wrclaguna mówi do 180 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi3000 2 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 a czy jest oprócz limitu 180 000 km jakiś limit czasowy np. 5 lat nie ważne jaki jest przebieg, co mówi ASO ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekz 1 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 mam prośbę moglibyście rzucić cenami ile kosztował was wymiana rozrządu w B8 chodzi mi o full wymiane ze wszystkim, bo trafiłem na dobrego mechanika ale chyba chce mnie ciut skroić bo krzyczy mi 2100zł - w moich najbliższych ASO czyli Wrocław, Opole trzeba dać około 2500zł. dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxzibi 1 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 w ASO 2500 tys krzyknęli ?? to drogo bo u mnie za wszystko wyszło w ASO 1820 zł. U mechanika byłoby pewnie parę złotych taniej ale stwierdziłem ,ze wolę w ASO bo zawsze jakaś gwarancja no i wpis do książki i systemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny 1 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 U mnie Pany wymieniali rozrząd przy 194tys wiec chyba jakiś niemiec chciał zrobić testa kiedy strzeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sysek27 4 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jak ja pytałem w ASO to gościu mi powiedział tak: -części komplet z pompą wody coś koło 1100zł -robocizna 550zł Pytałem też u znajomego mechanika to mi powiedział za komplet 1200zł z paskiem mikro więc nie ma źle:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekz 1 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 mam pytanie, wymieniłem w ASO rozrząd, powiedziałem że chcę pełną wymianę i wymienili mi: komplet rozrząd z paskami rolkami pompą oraz uszczelka wału + pasek klinowy do niego napinacz zewnętrzny, rolka ale nic mi nie wymieniali odnośnie paska klimatyzacji i jego napinaczy, czy ja czegoś nie wiem? bo podobno to też sie wymienia przy rozrzadzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adbur 6 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 mam pytanie, wymieniłem w ASO rozrząd, powiedziałem że chcę pełną wymianę i wymienili mi:komplet rozrząd z paskami rolkami pompą oraz uszczelka wału + pasek klinowy do niego napinacz zewnętrzny, rolka ale nic mi nie wymieniali odnośnie paska klimatyzacji i jego napinaczy, czy ja czegoś nie wiem? bo podobno to też sie wymienia przy rozrzadzie? Jak się nie mylę to sprężarka klimatyzacji jest na pasku klinowym alternatora. Napisz jaki koszt poniosłeś i czy to było ASO czy inny warsztat/mechanik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się