Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odczuwane trzęsienia karoserii


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój problem jest następujący od momentu gdy uszczelniłem vacuum pompę silnik zaczął delikatnie się trząchać aż było to odczuwalne na karoserii samochodu. Mechanik zrobił mi jakieś testy tylko pompowtrysków i powiedział że są w miarę, poniżej napiszę jakie były pomiary

1) -0,89 mg/H

2) -1,62 mg/H

3) -0,40 mg/H

4) 2,89 mg/H

Następnie został sprawdzony zawór EGR a po sprawdzeniu wyszło że na wolnych obrotach ma za duż powietrza a na wyskich ma go zamało. Proszę o pomoc bo te telepanie karoserią doprowadzi mnie do palpitacji serca

Opublikowano

Specjalistą nie jestem, ale ten 4 pompowtrysk to już raczej do wymiany się kwalifikuje, a nie jest w miarę. Norma jest od +2,8 do -2,8.

Opublikowano

Wykonaj logi statyczne... 001, 007, 013,018 i 023

Opublikowano

Na początku zalej specyfik o nazwie STP do czyszczenia wtryskiwaczy

(niebieska butelka) kupisz go na każdej stacji benzynowej za ok. 20 zł może pomoże. Mi pomogło tyle że ja miałem troszkę lepsze wartości niż Ty.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Opublikowano
... STP do czyszczenia wtryskiwaczy

(niebieska butelka)...

Dla ścisłości - czarna butelka z niebiesko-czerwoną etykietą.:wink:

Opublikowano

Ja zastosowałem do czyszczenia wtrysków preparat KleenFlo, w takiej czerwonej butelce i od razu było widać różnicę w logach na "plus".

Opublikowano

Temat jest o potencjalnych problemach kolegi z ukladem wtryskowym... i tego sie trzymajmy... czekamy na logi.

Opublikowano

Więc Panowie na dzień dzisiejszy zalałem raz STP do płukania pompek nic to nie dało zalałem 2 raz jak podpowiedział mi mój elektromechanik tylko, że nie jak w instrukcji buteleczka na około 60 l tylko buteleczka na 30 l czekam na efekty. A co stwierdził elektromechanik po podpięciu pod kompa a więc 4 pompka nie ma zamiaru ze mną współpracować nadal pokazuje 2,89 mg/H i jeżeli po specyfiku nic się nie poprawi to będzie rozbierał tą pompkę i pewnie wymiana. Następna sprawa to zawór EGR szrot nie pracuje w ogóle, więc wymiana. No i co najważniejsze zostawiłem na koniec a mianowicie ktoś (Niemiec) czegoś szukał i podkręcił go dosyć mocno wywnioskował to mój spec na podstawie jakiś cyfr z dawek paliwa i powietrza podobno jakaś dawka paliwa ma być max jak się nie mylę 2, 8 a na kompie wskazało ponad 5,5. Ogólnie jakieś jaja. Najpierw wymienię, EGR bo i przez to turbina wchodzi w tryb awaryjny zero mocy a następnie po płukaniu specyfikiem jestem umówiony na dalsze poszukiwania problemu. Pyzdr

---------- Post dopisany at 08:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ----------

Witam wszytkich śledzących jestem po rgeneracji jednogo wtrysku zobaczę co będzie się działo. Na reszcie pompek wymieniłem uszczelki i włożyłem na swoje miejsce.

Piszę tego posta ponieważ jestem w fazie dokręcania krzywek łączących pompki z wałkiem i nie wiem z jaką siłą dokręcić te 8 śrób oraz w jakiej kolejności. Dzięki z góry i pozdrawiam wszystkich

---------- Post dopisany at 08:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:22 ----------

Witam wszytkich śledzących jestem po rgeneracji jednogo wtrysku zobaczę co będzie się działo. Na reszcie pompek wymieniłem uszczelki i włożyłem na swoje miejsce.

Piszę tego posta ponieważ jestem w fazie dokręcania krzywek łączących pompki z wałkiem i nie wiem z jaką siłą dokręcić te 8 śrób oraz w jakiej kolejności. Dzięki z góry i pozdrawiam wszystkich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...