sebastian_reo Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Witam Mój problem jest następujący od momentu gdy uszczelniłem vacuum pompę silnik zaczął delikatnie się trząchać aż było to odczuwalne na karoserii samochodu. Mechanik zrobił mi jakieś testy tylko pompowtrysków i powiedział że są w miarę, poniżej napiszę jakie były pomiary 1) -0,89 mg/H 2) -1,62 mg/H 3) -0,40 mg/H 4) 2,89 mg/H Następnie został sprawdzony zawór EGR a po sprawdzeniu wyszło że na wolnych obrotach ma za duż powietrza a na wyskich ma go zamało. Proszę o pomoc bo te telepanie karoserią doprowadzi mnie do palpitacji serca
żbik Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Specjalistą nie jestem, ale ten 4 pompowtrysk to już raczej do wymiany się kwalifikuje, a nie jest w miarę. Norma jest od +2,8 do -2,8.
przemik Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Wykonaj logi statyczne... 001, 007, 013,018 i 023
sebastian_reo Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Wykonaj logi statyczne... 001, 007, 013,018 i 023 Kurcze te logi będę mógł wykonać dopiero w przyszłym tygodniu
Lukasz_mk2 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Na początku zalej specyfik o nazwie STP do czyszczenia wtryskiwaczy (niebieska butelka) kupisz go na każdej stacji benzynowej za ok. 20 zł może pomoże. Mi pomogło tyle że ja miałem troszkę lepsze wartości niż Ty. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
żbik Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 ... STP do czyszczenia wtryskiwaczy(niebieska butelka)... Dla ścisłości - czarna butelka z niebiesko-czerwoną etykietą.
Lukasz_mk2 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 podobno właśnie niebieska jest lepsza, w czarnej jest specyfik z antyżelem - cokolwiek miało by to znaczyć Ja leje zawsze taką: http://allegro.pl/stp-formula-do-diesel-czysci-dynamika-spalanie-i2173564581.html
pakotomasz Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Ja zastosowałem do czyszczenia wtrysków preparat KleenFlo, w takiej czerwonej butelce i od razu było widać różnicę w logach na "plus".
przemik Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Temat jest o potencjalnych problemach kolegi z ukladem wtryskowym... i tego sie trzymajmy... czekamy na logi.
sebastian_reo Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Opublikowano 25 Maja 2012 Więc Panowie na dzień dzisiejszy zalałem raz STP do płukania pompek nic to nie dało zalałem 2 raz jak podpowiedział mi mój elektromechanik tylko, że nie jak w instrukcji buteleczka na około 60 l tylko buteleczka na 30 l czekam na efekty. A co stwierdził elektromechanik po podpięciu pod kompa a więc 4 pompka nie ma zamiaru ze mną współpracować nadal pokazuje 2,89 mg/H i jeżeli po specyfiku nic się nie poprawi to będzie rozbierał tą pompkę i pewnie wymiana. Następna sprawa to zawór EGR szrot nie pracuje w ogóle, więc wymiana. No i co najważniejsze zostawiłem na koniec a mianowicie ktoś (Niemiec) czegoś szukał i podkręcił go dosyć mocno wywnioskował to mój spec na podstawie jakiś cyfr z dawek paliwa i powietrza podobno jakaś dawka paliwa ma być max jak się nie mylę 2, 8 a na kompie wskazało ponad 5,5. Ogólnie jakieś jaja. Najpierw wymienię, EGR bo i przez to turbina wchodzi w tryb awaryjny zero mocy a następnie po płukaniu specyfikiem jestem umówiony na dalsze poszukiwania problemu. Pyzdr ---------- Post dopisany at 08:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ---------- Witam wszytkich śledzących jestem po rgeneracji jednogo wtrysku zobaczę co będzie się działo. Na reszcie pompek wymieniłem uszczelki i włożyłem na swoje miejsce. Piszę tego posta ponieważ jestem w fazie dokręcania krzywek łączących pompki z wałkiem i nie wiem z jaką siłą dokręcić te 8 śrób oraz w jakiej kolejności. Dzięki z góry i pozdrawiam wszystkich ---------- Post dopisany at 08:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:22 ---------- Witam wszytkich śledzących jestem po rgeneracji jednogo wtrysku zobaczę co będzie się działo. Na reszcie pompek wymieniłem uszczelki i włożyłem na swoje miejsce. Piszę tego posta ponieważ jestem w fazie dokręcania krzywek łączących pompki z wałkiem i nie wiem z jaką siłą dokręcić te 8 śrób oraz w jakiej kolejności. Dzięki z góry i pozdrawiam wszystkich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się