dragonstyle Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Witam. ostatnio wymieniałem termostat w A4 B5 1.6. założyłem nowy zalałem płynem. ogrzewanie da HI, temperatura osiągnęła tylko 70, górny wąż gorący, a ten od termostatu zimny. czyli pewnie nowy termostat do wymiany? czy możne zapowietrzony układ?
grabson765 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Witam. ostatnio wymieniałem termostat w A4 B5 1.6. założyłem nowy zalałem płynem. ogrzewanie da HI, temperatura osiągnęła tylko 70, górny wąż gorący, a ten od termostatu zimny. czyli pewnie nowy termostat do wymiany? czy możne zapowietrzony układ? a przejechales sie chociaz zeby nagrzac motor czy tylko grzales na postoju?
dragonstyle Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Zalałem płynem, chwile pochodził na postoju. pozniej przejechałem jakies 10km i temp 70 stopni
Tomek Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Musisz odpowietrzyć układ zsunąć wąż przy nagrzewnicy żeby płyn sikał przez dziurkę
dragonstyle Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Zrobiłem tak wczoraj i dalej nic. stary termostat otwiera sie dobrze. zawiesił sie na tych blaszkach co są po bokach i został w pozycji otwartej podgoiłem je lekko i działa. ale nie wiem czy zakładac go na miejsce nowego???.. ale ten co jest teraz założony w aucie to cały czas zamkniety jutro rozbiore i zobacze czy sie otwiera tak jak ma byc.
bob232 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 wg mnie kup ori termostat w ASO. Ja juz przerabiałem na poprzednich autach vernety, wahlery itp. Takie sprawy jak czaujniki, termostaty itp. to tylko ori
richtik Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 a może wyjmij ten termostat i włóż w gorącą wodę najpierw około 60 stopni - jeśli się otworzy to OUt!!! POTEM W 80- 90 stopni powinien być wtedy otwarty na maksa... a sprawdzałeś jaka jest temperatura pełnego otwarcia? (powinna być wybita na termostacie
ficjor Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 na termostacie vernet przelatałem 2,5 roku - brak zastrzeżeń, no albo mi się po prostu trafił dobry. Zrób jak wyżej, wrzuć termostat do garnka z wodą i podgrzewaj.
dragonstyle Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Termostat otworzył sie dopiero jak woda zaczęła sie gotować, czyli do kosza. kupiłem inny sprawdziłem jest ok. założyłem odpowietrzyłem, no i dalej lipa;/ teraz wcale mi nie pokazuje temp. a termostat sie otwiera wąż na dole gorący, jak sie właczy wentylator to zimny, czyli termostat działa. czyżby któryś czujnik? który odpowiada za wskaznik w zegarach? na klimie sprawdzałem temparatura 88-92*c przy jeździe 80*c
ebbm Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Witajcie. Podpinam sie pod temat. Jak kolega poradził sobie z problemem? U mnie dokładnie te same objawy z silnikiem ADP. Na piątek planowalem wymianę termostatu. Każda wskazówka będzie cenna.
swimmer Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam! Podpinam się pod temat. U mnie AHU 1.9 tdi 98r. wymieniłem termostat i czujnik temperatury cieczy chłodzącej(zamiennik), pojeździłem ok miesiąca i znowu podobne objawy czyli na trasie i miasto 80 st.C, na vagu wszystko ok . Co robić, będę wdzięczny za sugestie.
guciu18 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam! Również podpinam się pod temat półtorej roku temu wymieniałem termostat na nowy ORI w ASO z uszczelką i znów na blacie temperatura 80-90*, na klimatroniku to samo. Padła mi bateria w laptopie i nie mogę sprawdzić vagiem, ale podejrzewam że będzie to samo. AFN 1.9 tdi. Czy te części, nawet ORI nie mogą dłużej wytrzymywać???
dan11esprit Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 kolego gucio18. Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym vagiem w rubryce engine.Zobacz czy nie będziesz miał tam błędy czujnika G62. A jezeli nie masz na chwile obecną dostepu do vaga, to sparwdź miernikiem rezystancje na pinach czujnika G62, który znajduje się w króćcu wody, na lewo silnika. ---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- kolego gucio18. Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym vagiem w rubryce engine.Zobacz czy nie będziesz miał tam błędy czujnika G62. A jezeli nie masz na chwile obecną dostepu do vaga, to sparwdź miernikiem rezystancje na pinach czujnika G62, który znajduje się w króćcu wody, na lewo silnika.
PyRaS Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 dan11esprit a jaka powinna być rezystancja owego czujnika ??
trekpio88 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 witam gdzie znajdują się czujniki temp. cieczy chłodzacej?? są dwa ale gdzie dokładnie?? i który oddpowiada za wskazania na desce?
ROBERT Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Jest jeden czujnik ( ale dwu-sekcyjny ) za wskazania m.in. na desce odpowiada sekcja G2 Zajrzyj tu >>> http://a4-klub.pl/showthread.php?t=32757
trekpio88 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 no to fajnie a czy silnik w B7 BKE posiada tylko 1 termostat?? czy może 2??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się