MaciejS Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Witam, proszę szanownych forumowiczów o analizę logów. Dynamiczne grupu 003 i 011 Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78842.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78843.html
Paaweell1988 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 turbo przeładowuje tzw notlauf. poszukaj, było wiele razy na forum.
MaciejS Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Widzę, że przeładowuje, ale nie wiem z jakiego powodu. N75, czyszczenie turbiny czy jeszcze inny potwór. Szukałem, ale rozwiązań widziałem wiele, zbyt wiele. Stąd moja prośba do szanownych kolegów.
Paaweell1988 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 wklej komplet logów, wtedy coś więcej będzie można powiedzieć.
MaciejS Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 jakie logi zrobić w tej sytuacji?
Biszczan Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Wszystkie. Pamiętaj, żeby logować każdą grupę przed wejściem w notlauf. Gdy już złapie awaryjny to gasisz motor, uruchamiasz i kolejną grupę logujesz.
Paaweell1988 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Basic Settings: 000, 003, 011, normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023, Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
vauxhall95 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 nic nie loguj tylko wyjmij turbo,bo tak pompuje ze az strach jezdzic
MaciejS Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Właśnie wróciłem z robienia logów. Zacząłem od statycznych Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78946.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78943.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78945.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78948.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78944.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78947.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78949.html Potem dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78953.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78952.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78951.html i stało się coś dziwnego, czego nie potrafię wytłumaczyć. Przy kolejnych logach dynamicznych nie przeładował...: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78954.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78950.html Co o tym myślicie?
przemik Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 nic nie loguj tylko wyjmij turbo,bo tak pompuje ze az strach jezdzic Jedyna mądra porada w tym wątku. Co do przypadku autora - ano tak dawałes popalic ze troche sefexu wyrwało z turbiny i łopatki mają mininalnie wiekszą swobode ruchu. Problem wroci szybciej niz myslisz - nie zwlekaj z wyczyszczeniem sprezarki.
Biszczan Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 syf w sprezarce Nie zawsze po logach musi wyjść, że jest to syf w sprężarce ( w moim przypadku były to źle podpięte przewody podciśnienia). Także autor wątku niech najpierw pod maskę zajrzy jeśli nie chce wydawać kasy na czyszczenie/ regenerację.
spanky Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 syf w sprezarce Nie zawsze po logach musi wyjść, że jest to syf w sprężarce ( w moim przypadku były to źle podpięte przewody podciśnienia). Także autor wątku niech najpierw pod maskę zajrzy jeśli nie chce wydawać kasy na czyszczenie/ regenerację. w tych widac , wystarczy spojrzec na 011 z pierwszego postu i z ostatniego...
MaciejS Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Bardzo dziękuję za pomoc, po następnym przeładowaniu rozbiorę turbinę.
MaciejS Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Po 2 czy 3 dniach tryby awaryjne powróciły. Rozebrałem turbinę i ją wymyłem. Dla potomnych napiszę, że syf, który się zbiera i zapieka kierowniczki jest możliwy do usunięcia tylko poprzez wyjęcie i umycie turbiny. Nie ma sensu przeganiać i męczyć samochodu ponieważ tego syfu nie da się przepalić. Roboty jest sporo, ale bez przesady. Dziękuję Panowie za pomoc, jesteście super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się