Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - notlauf - błąd 17965


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widzę, że przeładowuje, ale nie wiem z jakiego powodu. N75, czyszczenie turbiny czy jeszcze inny potwór. Szukałem, ale rozwiązań widziałem wiele, zbyt wiele. Stąd moja prośba do szanownych kolegów.

Opublikowano

Wszystkie. Pamiętaj, żeby logować każdą grupę przed wejściem w notlauf. Gdy już złapie awaryjny to gasisz motor, uruchamiasz i kolejną grupę logujesz.

Opublikowano

nic nie loguj tylko wyjmij turbo,bo tak pompuje ze az strach jezdzic

Opublikowano

Właśnie wróciłem z robienia logów. Zacząłem od statycznych

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78946.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78943.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78945.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78948.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78944.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78947.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78949.html

Potem dynamiczne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78953.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78952.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78951.html

i stało się coś dziwnego, czego nie potrafię wytłumaczyć.

Przy kolejnych logach dynamicznych nie przeładował...:

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78954.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/msobkow_78950.html

Co o tym myślicie?

Opublikowano
nic nie loguj tylko wyjmij turbo,bo tak pompuje ze az strach jezdzic

Jedyna mądra porada w tym wątku.

Co do przypadku autora - ano tak dawałes popalic ze troche sefexu wyrwało z turbiny i łopatki mają mininalnie wiekszą swobode ruchu.

Problem wroci szybciej niz myslisz - nie zwlekaj z wyczyszczeniem sprezarki.

Opublikowano

syf w sprezarce

Opublikowano
syf w sprezarce

Nie zawsze po logach musi wyjść, że jest to syf w sprężarce ( w moim przypadku były to źle podpięte przewody podciśnienia). Także autor wątku niech najpierw pod maskę zajrzy jeśli nie chce wydawać kasy na czyszczenie/ regenerację.

Opublikowano
syf w sprezarce

Nie zawsze po logach musi wyjść, że jest to syf w sprężarce ( w moim przypadku były to źle podpięte przewody podciśnienia). Także autor wątku niech najpierw pod maskę zajrzy jeśli nie chce wydawać kasy na czyszczenie/ regenerację.

w tych widac , wystarczy spojrzec na 011 z pierwszego postu i z ostatniego...

Opublikowano

Po 2 czy 3 dniach tryby awaryjne powróciły. Rozebrałem turbinę i ją wymyłem. Dla potomnych napiszę, że syf, który się zbiera i zapieka kierowniczki jest możliwy do usunięcia tylko poprzez wyjęcie i umycie turbiny. Nie ma sensu przeganiać i męczyć samochodu ponieważ tego syfu nie da się przepalić. Roboty jest sporo, ale bez przesady. Dziękuję Panowie za pomoc, jesteście super.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...