przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Wg mnie problem tego samochodu tkiw w tym 1 Fault Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A I od pozbycia się tego błedu bym zaczął.
Maxa27 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High tego sie pozbylem to byly kabelki od kabla do przeplywki zawinolem tasma isolacyjna i blad nie powraca 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ale otym w google nic kokretnego po polsku nie znalazlem jak by ktos wiedzial gdzie zaczac szukac ,przewody od turbo posprawdzalem do wg tez dv sprawdzilem i n75 moze cos ominolem albo zle sprawdzilem chyba bede musial wszystkie zeczy odpoczatku posprawdzac jak macie jakies pomysly czy porady to mile widziane
german81 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 jesli masz mozliwosc to podmien n75 . ten silnik jest trudny do zdiagnozowania w przypadku problemów z doładowaniem . jest to tzw slepy silnik nie jest on wyposarzony w czujnik cisnienia doładowania .sterownik wylicza doładowanie ze wskazan przepływki sondy i n75 bez logów jest trudno jednoznacznie stwierdzic gdzie lezy przyczyna .
Maxa27 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 Podczas jazdy 3 biegu przy około 5000obr. zaczęło coś mialczyc ,będzie napewno jakiś schlauch nieszczelny jutro wlaze pod auto i szukam ---------- Post dopisany 30-05-2012 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2012 at 22:04 ---------- W koncu pozbylem sie wszystkich bledow dzieki za pomoc Tu jeszcze logi do oceny na 3 biegu silnik pozadnie rozgrzany robilem na autostradzie pod lekką gorke ale to chyba bezroznicy, czy lepiej na prostej drodze? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mass Flow 141 g/s cos malo auto jest z czipem Logi dosc czytelne czy pojedynczo zrobic ?
darkopolo Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics Poczytaj tutaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się