Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Zawieszenie z b7 3.0 TDI quatrro a b6 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podejdzie zawieszenie z b7 3.0 tdi quatrro do b6 1.9 tdi

Opublikowano

pasować będzie, ale... silnik 3.0 jest o wiele cięższy niz 1.9, klasy wagowe nie będą takie same.

Opublikowano

czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?:eusathink:

gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych.

Opublikowano
czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?:eusathink:

gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych.

sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro... :whistling:

Opublikowano
czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?:eusathink:

gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych.

sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro... :whistling:

dzięki yaboo:thumbup1:

to mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać po numerach czy to są do ośki czy do quattro?

mam tabelkę zrobiona przez lukaszr tam niestety nr i kolorowe znaczniki określają klasy wagowe a nie ma rozróżnienia ośka/quattro

Opublikowano
czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?:eusathink:

gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych.

sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro... :whistling:

dzięki yaboo:thumbup1:

to mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać po numerach czy to są do ośki czy do quattro?

mam tabelkę zrobiona przez lukaszr tam niestety nr i kolorowe znaczniki określają klasy wagowe a nie ma rozróżnienia ośka/quattro

w ETCE sprawdzisz, bedzie tam rozdział ośka i quattro wystarczy porownać nr z tabeli z klasami wagowymi i znajdziesz sprężyny dla siebie :decayed:

Opublikowano

to jesli zaloze sprezyny z amortyzatorami od 3.0 TDI (wersja s-line chyba bo sa czerwone amortyzatory) do 1.9 TDI to przod pojdzie w gore a tyl w dol?? Sprezyny razem z amortyzatorami s-line przod+tyl kosztowaly mnie 400zl, to chyba dobra cena i po przebiegu 65000.

Opublikowano
czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?:eusathink:

gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych.

sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro... :whistling:

dzięki yaboo:thumbup1:

to mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać po numerach czy to są do ośki czy do quattro?

mam tabelkę zrobiona przez lukaszr tam niestety nr i kolorowe znaczniki określają klasy wagowe a nie ma rozróżnienia ośka/quattro

w ETCE sprawdzisz, bedzie tam rozdział ośka i quattro wystarczy porownać nr z tabeli z klasami wagowymi i znajdziesz sprężyny dla siebie :decayed:

ok, to już wszystko jasne :hi:

mam za to jeszcze jedno pytanie chcę wsadzić do siebie na tył twardsze sprężyny ze względu na zdarzające mi się spore doładowywanie. Zatem czy wsadzenie sprężyn o dwie klasy wagowe wyższej (oczywiście też 1BE/1BV) nie spowoduje, że bedzie twardo i nie będzie tak siadał jak teraz ale dupsko w aucie zbytnio mi pójdzie w górę?

Opublikowano

kolgo najpierw wez zobacz jaka klasa wagowa 1BE odpowiada Twojemu 1BA bo ja Ci powiem tak ze u mnie 1BA 12 to 1BE 11, zobacz klasy wagowe porownaj i wywnioskuj :)

Opublikowano
kolgo najpierw wez zobacz jaka klasa wagowa 1BE odpowiada Twojemu 1BA bo ja Ci powiem tak ze u mnie 1BA 12 to 1BE 11, zobacz klasy wagowe porownaj i wywnioskuj :)

może nie precyzyjnie napisałem czyli jeszcze raz ale dokładnie: mam 1BE 10 (tył) i chcę tam wsadzić też 1BE tyle że 12 i pytanie jest takie czy oprócz tego, że mniej mi będzie siadał przy doładowaniu (do czego dążę) ale czy tył auta na pustym nie będzie stał jakoś komicznie wysoko?

Opublikowano
i jak ci tam wyszlo kolego z 2 klasami wagowymi zalozyles moze i ile dalo ci roznicy

póki co zlałem temat :kwasny:. Jak się wiadomo dobieranie tych klas wagowych to niezła loteria. Obawiam się, że taki efekt jak ja chciałem jest nieosiągalny by auto stało jak na poprzednich sprężynach a było twardsze(mniej siadało przy obciążeniu) dzięki dobraniu wyższej klasy wagowej. Twardsze pewnie będzie ale i bardziej pójdzie w górę.:kwasny:

Przypuszczam, że pewniejsze jest kupno kompletu nowych H&R, Eibach itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...