slawecki13 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Jakiś czas temu podłaczyłem auto i pokazał mi się ten błąd. Poczytałem forum, popytałem i wyszło, że siada przepływomierz. Wyczyściłem wg zamieszczonych instrukcji i ponad 2 tys. km było ok. Ostatnio znów ten sam błąd. Kupiłem przepływkę (oryginał, identyczna jak poprzednia Boscha), zamontowałem, jazda kontrolna i ...j mnie strzelił! Podłaczam i to samo, tzn: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN Component: R4 2,0L EDC G000SG 9748 Revision: --H02--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 40525 146 64353 VCID: 79F2F160495F 1 Fault Found: 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 172512 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2226 /min Speed: 111.0 km/h Temperature: 19.8°C Absolute Pres.: 1081.2 mbar Mass Flow: 32.71 g/s (no units): 1.22 Temperature: 85.5°C Readiness: 0 0 0 0 0 Czy może ktoś podsunie jakiś pomysł?
przemik Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Wykonaj logi dynamiczne - grupy - 011,010,008,003 i 001
slawecki13 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Jeśli to pomoże to logi sprzed miesiąca na tej przepływce grupy 008, 010, 011 http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_74776.html grupy 001, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_74777.html nowe będę mógł zrobić za kilka dni
adrian998998 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Ja bym poszukal problemu w instalacji...
slawecki13 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Ja bym poszukal problemu w instalacji... A może coś więcej kolega powie
adrian998998 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jak wiazka bedzie gdzies przytarta to sypie czasami niewiarygodny sygnal. Pare szt uleczylem w ten sposob
slawecki13 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Te wygladają dobrze.Zrob nowe. Nowe: grupa 001,003 i 008 http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_80167.html grupa 008, 010 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_80168.html
przemik Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Logi nie wygladają źle... moze faktycznie jest cos z instelacją... sprawdz dokladnie wtyczke i wiazke...
slawecki13 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Dzięki za podpowiedzi. Może faktycznie pójdę w tym kierunku
H4mm3R Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 U mnie jest ten sam błąd, a na dodatek auto mocno dymi na biało (kat wycięty) nie zależnie czy postoje 5min czy 30min z wyłączonym silnikiem. Oleju prawie wogóle nie bierze. Możliwe że przez ten błąd auto dostaje inną dawkę?
tomek 1880 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Witam, mam ten sam błąd co założyciel tematu. Wiązka do ściany grodziowej wydaje się w porządku. Prąd na poszczególnych pinach jak, tu: https://obrazki.elektroda.pl/33_1279783620.jpg Gdzie mogę szukać jeszcze przyczyny ? Pozdrawiam.
Użytkownik007 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Opublikowano 28 Czerwca 2019 udało sie komuś rozwiązać problem błędu p0101?? ja już podmieniałem: 3 przepływomierze 2 EGR-y i przepustnicę - nic to nie dało. Wcześniej czy później błąd wyskakuje, zawsze w momencie ściągnięcia nogi z gazu przy delikatnej jezdzie... Pomocy, proszę podpowiedzcie coś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się