bubbba Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 WItam Na wolnych obrotach na ciepłym silniku dość mocno trzęsie. Auto ma realnie przejechane 177 tyś z czego 137 tyś tylko na niemieckim paliwie. Wtyczki na pompowtryskach były dociskane Dynamiczne: Log (0 - 010) Log (1 - 008) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 011) Log (5 - 000) Log (6 - 001) Statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 013) Log (2 - 023) Log (3 - 004) Log (4 - 018) Log (5 - 003) Log (6 - 000) Log (7 - 007) Basic Settings: Log (0 - 011) Log (1 - 003)
pakotomasz Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Masz bardzo wysokie korekcje na pompowtryskach 2 i 3.
bubbba Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Masz bardzo wysokie korekcje na pompowtryskach 2 i 3. Mechanik stwierdził, że pompowtryski 2 i 3 do wymiany. Chciałem jednak się upewnić na forum. Jakoś nie chce mi się wierzyć aby ten typ silnika po tak niewielkim przebiegu miał już pompki do wymiany.
bubbba Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Czy jeszcze coś można powiedzieć o kondycji silnika na podstawie tych logów ? Czy faktycznie te dwa pompowtryski już nadają się tylko do wymiany ?
kkam Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 podmień pompki miejscami z dobrymi i zobacz czy korekcje się zmienią. Nie masz problemów z odpalanim po długim postoju?
bubbba Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2012 podmień pompki miejscami z dobrymi i zobacz czy korekcje się zmienią. Nie masz problemów z odpalanim po długim postoju? Żadnych problemów z odpalaniem nie mam (auto czasem stoi pięć dni bez odpalania i pali na dotyk).
bubbba Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Panowie na których logach są BIPY i w jakich wartościach powinny się mieścić ?
janjazda Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 BIPy masz w 023 rupie, podobno powinny się mieścić w przedziale +-30
sitektWROC Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Hej, Moim zdaniem trzeba wyregulować synchronizację rozrządu, i wtedy jeszcze raz zmierzyć korekcje na wtryskach. Uważam ze będzie lepiej a i auto się uspokoi na wolnych obrotach, może nie w 100% ale będzie lepiej. Pozdrawiam
bubbba Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Hej, Moim zdaniem trzeba wyregulować synchronizację rozrządu, i wtedy jeszcze raz zmierzyć korekcje na wtryskach. Uważam ze będzie lepiej a i auto się uspokoi na wolnych obrotach, może nie w 100% ale będzie lepiej. Pozdrawiam A w którym logu odczytuje się synchronizację i w jakich wartościach powinna się mieścić ?
goldi Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem
bubbba Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem Czyli nawet jeżeli synchronizację ustawię na 0 to nic to nie da (ponieważ mieści się w przedziale -3 do +3) bo pompki stanowią główny problem ? Czy może ustawienie na 0 coś tam lekko pomoże ? (czytałem, że w AWX trudno ustawić idealne 0) Dodam, że nie ma żadnego problemu z odpalaniem nawet po kilkudniowym postoju.
Yaqb Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem Czyli nawet jeżeli synchronizację ustawię na 0 to nic to nie da (ponieważ mieści się w przedziale -3 do +3) bo pompki stanowią główny problem ? Czy może ustawienie na 0 coś tam lekko pomoże ? (czytałem, że w AWX trudno ustawić idealne 0) Dodam, że nie ma żadnego problemu z odpalaniem nawet po kilkudniowym postoju. Ustaw na 0 to napewno pomoze
sitektWROC Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam I robił coś kolega z ustawieniami rozrządu ?? Są jakieś efekty ...
superdziki Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem Czyli nawet jeżeli synchronizację ustawię na 0 to nic to nie da (ponieważ mieści się w przedziale -3 do +3) bo pompki stanowią główny problem ? Czy może ustawienie na 0 coś tam lekko pomoże ? (czytałem, że w AWX trudno ustawić idealne 0) Dodam, że nie ma żadnego problemu z odpalaniem nawet po kilkudniowym postoju. Ustaw na 0 to napewno pomoze U mnie pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się