play Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam, Ostatnio odczuwałem spadki mocy przy wyższych obrotach( nie wkręcał się na obroty). Wyglądało i to na notlauf. Podłączyłem vaga i wyskoczył mi błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY. Błąd wykasowany. Pojechałem przetestować i wygląda na ok. Rozpędza się dobrze. Wkręca się na obroty. Wbijam po kolei 1,2,3,4 i tu się kończy szczęście 5 bieg i się zaczyna około 140 km/h 3000 obr i srasznie wolno wkręca się w oborty. Przyspiesza ale to już nie tak samo. Dodam że słychać świszczenie/gwizd ale od kiedy miałem auto było to słychać a dopiero teraz takie problemy. Przyznaje że raz wpadł mi w tryb awaryjny ale potem przez ponad rok było ok. Czy w moim silniku turbawa może się zapiec? Czy to może być N75? W tej chwili nie mam za bardzo jak zrobić logów. Problem występuje raczej na 5 biegu więc nie wiem czy to może być turbo... Wiem że na forum jest pełno tematów tego typu jednak nie było takiego samego jak mój... Proszę o jakieś porady i z góry dziękuję.
dante0018 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Łapie tryb awaryjny poprostu...z jakiego powodu...bez logów możemy tylko gdybać... Jak masz afn to jak najbardziej może i ja bym to obstawiał. Ale powtarzam, bez logów to tylko gdybanie.
Kali S4 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Logi na początek,prawdopodobnie kierowniczki w turbo stoją.
zib0l Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 W moim przypadku (afn) pomoglo wymiana wezykow podcisnien I wyczyszczenie przeplywomierza...ale logi przydaloby zrobic.
play Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Dzięki za odpowiedź. Postaram się zrobić logi ale nawet vag com nie chce mi się uruchomić;/ 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania.taki błąd mi dziś wyskoczył jak probowałem trochę rozruszać turbo. Dziś próbowałem zrobić logi jednak vcds nie łączył sie z autem, test sw programie wypadł ok. Nie wiem czy moim kablem da się zrobić logi, kabel mam vag k+can commander 1.4. Da się zrobić logi jakimś innym programem ??Wiem że to nie ten dział z kablem ale nie chce już tam spamowac:)
Malinek110 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Nie ma sprawy.Najpierw zdejmi wezyk z gruszki przy turbinie i dołoż palca.Powinno Ci go zassać dość odczuwalnie.Ja miałem zepsuty N75 i wogóle prawie nie zasysało.Jeśli Ci zasysa palca zciagaj i zakładaj weżyk na gruszke na wolnych obrotach.Jak załozycz wezyk sztanga ma sie szybko uniesc do góry a jak zdejmiesz na dół.Jesli sztanga bedzie zaspale sie podnosci podejzenie pada na turbo.
play Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ale turbo chyba chodzi ok poniewaz przy zwiększaniu obrotów przewody ciśnieniowe od turbiny "twardnieją" i przewody podciśnieniowe zasysają bo sprawdzałem.
Malinek110 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 No to nowosci nie powiedziałes ze jak zwiekszasz obroty to przewody twardnieją.Przewody bedą twardniec nawet jak bedziesz miał turbo zapieczone na maxa.Problem polega na tym ze tyrbo ma podawac odpowiedznie cisnienie do obrotów i obciązenia silnika.Jak sprawdzałes podciśnienie?
clinque Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 jak swiszczy to masz dziure w dolocie, posprawdzaj dobrze weze...
Malinek110 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Tak jak mówie na początek sprawdz podcisnienie i reakcje sztangi.
play Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 dobra, dzięki panowie jutro postaram się sprawdzić sztangę. Podciśnienie sprawdzał mi znajomy. Coś z wężykami kombinował, zasysało i mówił że ok. Wymienię też te wężyki. Ponaowie moje wcześniejsze pytanie da się zrobić logi innym programem nic vag com bo mi się nie włącza w ogóle ;/ a vcds nie może się połączyć z silnikiem ;/
Kali S4 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Gdzie Ty mieszkasz? Może ktoś z forum mieszka nie daleko Ciebie i ma możliwośc zvagowania?
daniel40 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Dobrze byłoby też prysnąć / przeczyścić zaworek N75 (podciśnienia)
andrewsc Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 zrób log 011BS basic settings wtedy rozrusza sie sztanga turbiny i zobaczysz czy pracuje wszystko ok.
play Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 zrób log 011BS basic settings wtedy rozrusza sie sztanga turbiny i zobaczysz czy pracuje wszystko ok. Pisałem wcześniej że nie mogę zrobić logów na moim kablu a do innego narazie nie mam niestety dostępu. Auto jest u mechanika, który czyści turbo poieważ stwierdził po sprawdzeniu turbiny że są jakieś przeskoki więc zobaczymy...
Musashi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ale turbo chyba chodzi ok poniewaz przy zwiększaniu obrotów przewody ciśnieniowe od turbiny "twardnieją" i przewody podciśnieniowe zasysają bo sprawdzałem. jezeli sa zablokowane keirownice, wtedy rury dolotu twardnieja wczesniej i mocniej. poniewaz zablokowane kierownice zwiekszaja doladowanie. bez logow nie pomozemy. ew. na poczatek wymiana wezykow podcisnienia i podmiana N75. jezeli problem dotyczy zablokowanych kierownic, przyczyny nalezy szukac w niedomykajacym sie EGR, niesczelnym dolocie lub lejacych wtryskach.
play Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam, rurbo wyczyszczone więc jak narazie jest ok. Auto dziś przegoniłem i chodziło lepiej niż przed czyszczeniem. Mechanik, który mi to robił stwierdził że chodziły dobrze ale w pewnym momencie było przycięcie i to powodowało błąd. Po wyczyszczeniu twierdził że chodzą lekko i prawidłowo. Mam nadzieję, że to już będzie działać. Dzięki za chęci i próbę pomocy ale chyba musze nowy kabel kupić bo na moim nie mogę vag coma podłączyć.
dante0018 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Mówiłem odrazu ze turbo... W 90% przypadków one jest winne...
play Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Mówiłem odrazu ze turbo... W 90% przypadków one jest winne... No miałeś rację. Jak na razie wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się