Musashi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) kamil-vag napisał: W PDF'ie schemat z ETKA: Instalacja podcisnienia i recyrkulacji spalin.pdf - xoslox - Chomikuj.pl Dane z ELSA: Zmodyfikowany trochę przeze mnie schemat z ETKA: Schemat od kolegi Sztomel: Edytowane 10 Stycznia 2017 przez kamil-vag
Fahoo Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Gates tez jest niezły Ja stosuje schemat uproszczony po likwidacji egr
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 a co to jest grucha, myslalem ze to forum moto a nie ogrodniecze.
michalb1987 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Gates tez jest niezłyJa stosuje schemat uproszczony po likwidacji egr http://img839.imageshack.us/img839/8281/podcisnienie.jpg Kolego po takim zabiegu wywala ci kontolke silnika na desce czy masz spokuj? A moze robiles cos z programem bo podobno tylko tak mozna sie pozbyc egr. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
fulki Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 ja mam inaczej połączone u siebie i mam 3 zaworki a nie 2 tak jak na tym schemacie brakuje jeszcze zaworu sterującego grzaniem paliwa a to tez jest sterowane podcisnieniem
karo-servis Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 a jeszcze jest w filtrze powietrza wejście na wąż cieńki do czego idzie w AVF ??
Biszczan Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 ja mam inaczej połączone u siebie i mam 3 zaworki a nie 2 tak jak na tym schemacie brakuje jeszcze zaworu sterującego grzaniem paliwa a to tez jest sterowane podcisnieniem Umiesz czytać ze zrozumieniem ? Ten schemat dotyczy silników AVB, AWX, oraz AVF.
fulki Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 jak najbardziej mam silnik AVF i inaczej to jest są 3 zaworki sterujące i 4 jest do podgrzewacza paliwa cos podobnego do klapy gaszącej ale ja to mam w passacie b5 fl 2001 chyba ze w a4 jest inaczej to sory
Biszczan Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Schemat podany przez Musashiego jest prawidłowy. Sprawdziłem też w ETCE i dla Passata jest taki sam chyba, że miałeś na myśli schemat wrzucony przez Fahoo
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 a jeszcze jest w filtrze powietrza wejście na wąż cieńki do czego idzie w AVF ?? to jest dopowietrzenie układu podciśnienia.znajduje sie w kazdym dieslu. ---------- Post dopisany at 10:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ---------- Schemat podany przez Musashiego jest prawidłowy. Sprawdziłem też w ETCE i dla Passata jest taki sam chyba, że miałeś na myśli schemat wrzucony przez Fahoo A ktos mial watpliwosci dotyczace prawidlowosci schematu?
fulki Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 ja mam to inaczej i tak jak mówie mam 3 zaworki sterowania podcisnieniem nie mówie ze tamte schematy są złe ale ja mam inaczej to połączone i mam jeszcze zawór podgrzewania paliwa on tez jest sterowany podciscnieniem podgrzewacz paliwa w tym temacie góral wkleił schemat chłodzenia i podgrzewania paliwa to jest własnie sterowane podcisnieniem. plik jest czysty nie ma sie co bac. jesli ktos by mial ten schemat podcisnienia to bardzo prosze
tomasimo Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Mam takie pytanie , jak węzyki sie zapadają tzn sa juz bez osłony ( przetarta ) to powoduje to jakieś problemy ?
Aron21 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jakie średnice mają wszystkie wężyki do podciśnienia w AVF bo chce u siebie wymienić a nie chce kupować w ciemno
POWER-KRIS Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 http://obrazki.elektroda.pl/2104833900_1377427833.jpg ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- http://obrazki.elektroda.net/93_1264936225.jpg
Chuck1986 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Panowie ile potrzeba tych weżyków? Mam dwa auta do zrobienia : AVF i AVB Czy 2 metry 3,2 mm i 1 metr 5 mm wystarczy na wymianę w aucie.
hidden22 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 witam. szukalem schematu do awx-a i poszukalem w tym watku jeden i jeszcze jeden na forum ale widze roznia sie podlaczeniem...wiec do awxa musi byc taki View image: EGRdiagram czy taki: http://obrazki.elektroda.net/93_1264936225.jpg
Chuck1986 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Ja w AVF mam ten pierwszy. Ale nie ma zbyt duzej roznicy między nimi
marcin78 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) Panowie mam pytanie. Zdjąłem weżyk z klapy gaszącej i dmuchnąłem w wężyk http://obrazki.elektroda.net/93_1264936225.jpg z zaworka nr.3 słychać świst powietrza, zassać też można. Czy tak powinno być?? Edytowane 10 Października 2014 przez marcin78
kamil-vag Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Dorzucę coś od siebie dla AVF i AWX'a: W PDF'ie schemat z ETKA: http://chomikuj.pl/xoslox/Instalacja+podcisnienia+i+recyrkulacji+spalin,5256068963.pdf Dane z ELSA: Zmodyfikowany trochę przeze mnie schemat z ETKA: Edytowane 29 Lutego 2016 przez kamil-vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się