Pawci_o Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dorzucę coś od siebie dla AVF i AWX'a: W PDF'ie schemat z ETKA: http://chomikuj.pl/xoslox/Instalacja+podcisnienia+i+recyrkulacji+spalin,5256068963.pdf Dane z ELSA: Zmodyfikowany trochę przeze mnie schemat z ETKA: Kolgo a czy możesz wrzucić schemat dla AWX ? interesują mnie długości i średnice.
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dla AVF i AWX jest to samo. Jedynie AVB się trochę różni.
kielbu Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Panowie ja bardziej w sprawie organizacji pracy przy wymianie wężyków, żeby to w miarę szybko ogarnąć to co najlepiej jest zdemontować oraz czy odkręcać N75 i N18 i dopiero wtedy to wszystko odłączać?
kamil-vag Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Według mnie to najlepiej ściągnąć prawą lampę (po stronie pasażera) - wtedy dostęp jest super, a ściągnięcie lampy to jakieś 10 min roboty... i chyba ściągałem górę filtra powietrza, albo i cały... Najlepiej wymieniaj pojedynczo, czyli wyciąg jeden, dotnij i wstaw nowy - unikniesz pomyłek, sprawdź od razu czy działa poprawnie zaworek zwrotny... Edytowane 15 Września 2016 przez kamil-vag
bobikos Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Czym i dlaczego AVB sie różni? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 bobikos, same wężyki niczym, ale ja podałem konkretny schemat do AVF/AWX z numerami VAG, a niestety AVB ma inny EGR i inny numer i nie chciałem, żeby potem nie było nieprawidłowości. Jeśli chodzi o wężyki - długość i średnica - to jest to samo dla AVB, AWX, AVF...
kielbu Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Według mnie to najlepiej ściągnąć prawą lampę (po stronie kierowcy) - wtedy dostęp jest super, a ściągnięcie lampy to jakieś 10 min roboty... i chyba ściągałem górę filtra powietrza, albo i cały... Najlepiej wymieniaj pojedynczo, czyli wyciąg jeden, dotnij i wstaw nowy - unikniesz pomyłek, sprawdź od razu czy działa poprawnie zaworek zwrotny... Ok dzięki, chyba chodziło o stronę pasażera
kamil-vag Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Tak lampa po stronie pasażera, już się poprawiłem
kielbu Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Kurcze nie wiem jak daliście radę powymieniać te wężyki. Jak poległem przy pierwszym z N239 do klapy gaszącej i nawet jego do końca wcisnąć mi się nie udało. Stosowałem węże GATES 3,2 mm. Macie na to jakiś patent? Może jakiś smar?
checin92 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Na schematach jest opisane zastosowanie przewodów 3.5mm, niestety nigdzie nie moge takich dostać czy zastosowanie 4mm będzie miało jakiś negatywny wpływ?
kamil-vag Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Kup sobie wężyk nawet 3mm - ale zwróc uwagę, żeby miał grubsze ścianki - zdarza się, że podciśnienie potrafi zasysać te cienkościenne. Dla przykładu 3mm x 3 : http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-czarny-60cm-vacuum-i6895486597.html http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-wezyk-1mb-diesel-3-5-x-7-5mm-i6800323786.html Jak nie chcą wejść to można użyć smar silikonowy, albo pomoczyć chwilę w gorącej wodzie... Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez kamil-vag
KierowcaTadek Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 W dniu 22.01.2013 o 15:55, fulki napisał: ja mam to inaczej i tak jak mówie mam 3 zaworki sterowania podcisnieniem nie mówie ze tamte schematy są złe ale ja mam inaczej to połączone i mam jeszcze zawór podgrzewania paliwa on tez jest sterowany podciscnieniem podgrzewacz paliwa w tym temacie góral wkleił schemat chłodzenia i podgrzewania paliwa to jest własnie sterowane podcisnieniem. plik jest czysty nie ma sie co bac. jesli ktos by mial ten schemat podcisnienia to bardzo prosze W dniu 21.01.2013 o 17:38, fulki napisał: ja mam inaczej połączone u siebie i mam 3 zaworki a nie 2 tak jak na tym schemacie brakuje jeszcze zaworu sterującego grzaniem paliwa a to tez jest sterowane podcisnieniem Panowie coś powiecie co mam zrobić w sytuacji gdy chce usunąć N18, a mam podgrzewacz paliwa ? Według mojej głowy to wystarczy dać jakiś dwójniczek i go podpiąć pod czyste podciśnienie ponieważ on i tak jest zasilany z czwórnika który jest podłączony prosto pod vacuum. Wobec tego on cały czas pracuje w jednej pozycji jak tylko silnik jest włączony. Dobrze myślę? Poprostu wystarczy go podpiąć pod podciśnienie gdzieś blisko pompy, a nie za żadnym zaworkiem prawda?
kamil-vag Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Tak jak piszesz wystarczy trójnik zastąpić dwójnikiem: To jest wężyk nr 7 na drugim rysunku. Rys. A21-0151 Zawór zwrotny Zawór sterujący przepustnicą zasysanego powietrza - N239 do zaworu EGR -N18 do filtra powietrza i dalej do zaworu EGR -N18 przepustnica powietrza zasysanego sterowanie geometria łopatek turbosprężarki turbosprężarka zbiornik podciśnienia zawór sterownia ciśnienia doładowania -N75 Rys. A26-0486 do zaworu sterowania ciśnienia doładowania -N75 ( miejsce podłączenia na poprzednie grafice , wężyk numer 4 ) EGR na kolektorze dolotowym wąż podciśnienia do EGR z zaworu sterującego do zaworu sterowania ciśnienia doładowania -N75 ( miejsce podłączenia na poprzedniej grafice wężyk numer 3 ) do filtra powietrza zawór EGR - N18 przewód podciśnienia do zaworu obwodu chłodzenia paliwa zawor obwodu chłodzenia paliwa do tandem pompy do tandem pompy
KierowcaTadek Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) Wiem, że na forum pewnie było miliard razy ale polecacie te przewody ? http://allegro.pl/waz-podcisnieniowy-paliwowy-3-2-mm-w-oplocie-i6921695950.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wNFQyMDo0Njo0Mi41NzdaO2J1eWVyOzNjMzM2NTMwOTFkNjM1Mzc1OGNjMjlhODc3YWM2OThhNzVmNmFkNTYxMTkxY2QzYzVhYmNiNWZmOTc0ZDA3ZmI%3D http://allegro.pl/waz-podcisnieniowy-paliwowy-5-mm-w-oplocie-i5694415905.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wNFQyMDo0Njo0Mi41OThaO2J1eWVyO2I0MWUzYmQ1M2ZiZjQ5MDg3MzAyYTEwMDgyNjg1ZDdmM2Y5MTUyMGJmZWVjN2Q4MGU2YWFkM2FmZDQ3ZGUwZjk%3D Wytrzymają słuszną ilość lat i nie zasysają się czy to wbrew opisowi pękająca chińszczyzna ? Mam teraz zbrojone, grube i sztywne ale chcę wrócić do fabrycznych. Profilaktycznie też bym wymienił ten czarno biały zaworek zwrotny przy turbo ale oryginały sa głupio drogie. Polecacie jakieś zamienniki? Szukam jakieś nowe do nowszych aut bo tańsze ale coś lipa narazie. Edytowane 4 Lutego 2018 przez KierowcaTadek
kamil-vag Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Lepiej takie: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6669633132 i spokój na lata [emoji14] zawsze je stosuje..
KierowcaTadek Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 Ło Jezu serio grubość ścianki 3mm ? Coś takiego to mam teraz Potrzebuję czegoś giętkiego bo będę kładł wszystko na nowo i po swojemu z ominięciem N18, maksymalnym skróceniem i uproszczeniem itp. Zdecydowałem się na te linkowane i przyszły godzinę temu. Napewno gadaliście o nich wiele razy na forum ale nie zaszkodzi potwierdzić, że póki co jak je macam dłońmi to sprawiają bardzo dobre wrażenie. Guma giętka ale twarda, za cholerę nie można ich zassać. Oplot raczej wysokiej jakości. Przewodziki można instalować na pewniaka, sprawiają bardzo solidne wrażenie no i chyba nie zaczną wymiękać za rok w "silnikowych" warunkach.
krzysiekwe Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 Zdecydowanie polecam ten silikon co kolega podał wcześniej. Również sam taki stosuje i nic się nie dzieje. Moim zdaniem lepszego nie ma, i tez są bardzo giętkie można je ułożyć jak się komu podoba.
minejtor_1 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Elo, możecie odświeżyć link do wężyków podciśnienia w AVF bo chcę zmienić wszystkie, ile metrów i jakie muszę wymiary muszę zakupić?
Dev Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 45 minut temu, minejtor_1 napisał: Elo, możecie odświeżyć link do wężyków podciśnienia w AVF bo chcę zmienić wszystkie, ile metrów i jakie muszę wymiary muszę zakupić?
minejtor_1 Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 6 godzin temu, Dev napisał: Chodziło mi o link do Allegro gdzie mogę zakupić te wężyki i jakie wymiary czy 4mm czy 3mm mogą być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się