marico Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam bardzo serdecznie od kilku dni mam problem z wyciekiem oleju w okolicach przepustnicy, byłem u mechanika i powiedział że to narmalne....ale to nie jest normalne bo wycieka mi tyle oleju że musze dolewać co tydzień a silnik już prawie cały zażygany i brudny...proszę o pomoc...dziękuję pozdrawiam.
ZuKeRs Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 w okolicach przepustnicy, ale skad tam ci zyga olej z silnika ci pryszcze czy waz przepustnicy nieszczelny i leci z niego
marico Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 dokładnie skad to sam nie wiem, bo jakbym wiedział to bym nie pytał...na łączeniu przepustnicy, albo okoolice.....miął ktoś podobny wyciek.....?>????..
spetsnaz Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 jakiej przepustnicy?!?!?!? daj foto
marico Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 właśnie sie dowiedziałem że nie przepustnica tylko kolektor ssący. nie powinno być tam oleju a z tamtych okolic gdzieś wycieka.
Malinek110 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jeśli masz olej w dolocie to znaczy że turbo puszcza.Powinny byc śladowe ilości oleju jesli Ci cieknie to sprawdz IC czy jest w nim duzo oleju jesli tak to na 99 % turbo:p
ZuKeRs Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 aby sprawdzic IC wystarczy jak sciagniesz dolna gumowa rure dolotowa do IC jak czesto robisz dolewki oleju?
Spidan Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Może leje olejem z EGRa , zrób fotę i podeślij skąd to leje.
Musashi Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 W tych silnikach, zużywa się oring prowadnicy EGR, uwalniając olej z dolotu na zewnatrz. Nalezy to naprawic, albo wymianiajac o-ring, albo EGR, ponieważ olej kapie wprost na plecionke, ulega na niej zwęgleniu i powoduję jej zniszczenie. Inna możliwość to nieszczelność na łączeniu elementów dolotu. Tak jak koledzy napisali, wrzuć fotkę.
raffik Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Na bank jest tak jak napisał Musashi! Właśnie jestem po wymianie tego oringa(12zł w Service Audi)oprócz tego wyczyściłem od środka całą rurę przed EGR-em,cały EGR i kolektor dolotowy.Od dłuższego czasu nic nie kapie i nie wycieka na plecionkę,auto jakby odżyło... W/w czyszczenie trzeba przeprowadzić w rękawicach gumowych(poszło pół paczki rękawic)bo to co kapie i jest w środku to jest z PIEKŁA RODEM !!!!Nie dość że żeby to wyczyścić to najpierw trzeba mechanicznie łopatką a później do końca chemicznie płynami atakować.Ubranie i ręce niczym nie domyjesz...! Zastanawiam się poważnie na zaślepieniu blaszką EGR-a na tej rurce pod nim.......???
Musashi Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 odradzam, może wzrosnąć spalanie, jedyna droga to wyłączenie programowę EGR, wraz z zaślepieniem. pozatym silnik będzie się dłużej nagrzewał,
wooojt Opublikowano 21 Listopada 2021 Opublikowano 21 Listopada 2021 Jaki jest numer czesci tego oringu? Cieknie mi tak jak bylo wspominane, gdzieś przy przepystnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się