Aheg Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Trochę odświężę kotleta, ale ostatnio zrobiłem u siebie pełny przlot(katalizator, środkowy, końcowy out). Dźwięk mnie zadowala itp. ale pojawił się mały problem. Turbo zaczyna później wstawać, wcześniej wstawało bez problemu od 1800obr/min teraz wstaje dopiero przy 2400obr/min. Różnica jest też taka że przed przelotem dmuchało 1.0-1.1 a teraz dmucha 1.2-1.3 do nawet 1.4bara czasami. Możliwe że samym przlotem sprawiłem, że turbo później wstaje ? Zostawiłem seryjną średnice wydechu, silnik o oznaczeniu ASV 110KM. Może ktoś da radę pomóc
miferA4B5 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Aheg, na 99% to nie wina przelotu. Sprawdz podcisnienia, dolot. Najlepiej jakbys mial dostep do vacuometru i vaga. Wtedy wlaczas log grupy 011 basic settings. Wezyk ktory idzie na gruszke turbo wpinasz do vacuometru i sprawdzasz jaka wartosc wskazuje, jezeli ok 0,8 to podcisnienia sa ok i przyczyna lezy gdzies indziej Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
hornet Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Ja zapytam jakie tłumiki końcowe polecicie do b7 3.0 tdi do przelotu na 3'' Latam w trasy i nie chce mieć kwadratowej głowy po godzinie jazdy.
pksmlody Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Ja zapytam jakie tłumiki końcowe polecicie do b7 3.0 tdi do przelotu na 3'' Latam w trasy i nie chce mieć kwadratowej głowy po godzinie jazdy. http://www.supersprint.com/ww-en/audi-a4-sedan--avant-30i-v6-220-hp-01--07.aspx
hornet Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 to co podałeś to w tej cenie będzie cały wydech heheheh Jakie masz końcowe ? Czy podcinałeś dokładkę żeby końcówki weszły ?
niebieski708 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Trochę odświężę kotleta, ale ostatnio zrobiłem u siebie pełny przlot(katalizator, środkowy, końcowy out). Dźwięk mnie zadowala itp. ale pojawił się mały problem. Turbo zaczyna później wstawać, wcześniej wstawało bez problemu od 1800obr/min teraz wstaje dopiero przy 2400obr/min. Różnica jest też taka że przed przelotem dmuchało 1.0-1.1 a teraz dmucha 1.2-1.3 do nawet 1.4bara czasami. Możliwe że samym przlotem sprawiłem, że turbo później wstaje ? Zostawiłem seryjną średnice wydechu, silnik o oznaczeniu ASV 110KM. Może ktoś da radę pomóc To na 100% wina przelotu... Musisz teraz jechać do kogoś kto ogarnia kompa i zrobi korekty doładowania itd Nie rozumiem po co w dieslu przelot, to nie brzmi, dymi na potęgę wkur... innych użytkowników drogi...
miferA4B5 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Trochę odświężę kotleta, ale ostatnio zrobiłem u siebie pełny przlot(katalizator, środkowy, końcowy out). Dźwięk mnie zadowala itp. ale pojawił się mały problem. Turbo zaczyna później wstawać, wcześniej wstawało bez problemu od 1800obr/min teraz wstaje dopiero przy 2400obr/min. Różnica jest też taka że przed przelotem dmuchało 1.0-1.1 a teraz dmucha 1.2-1.3 do nawet 1.4bara czasami. Możliwe że samym przlotem sprawiłem, że turbo później wstaje ? Zostawiłem seryjną średnice wydechu, silnik o oznaczeniu ASV 110KM. Może ktoś da radę pomóc To na 100% wina przelotu... Musisz teraz jechać do kogoś kto ogarnia kompa i zrobi korekty doładowania itd Nie rozumiem po co w dieslu przelot, to nie brzmi, dymi na potęgę wkur... innych użytkowników drogi... Nie masz pojecia o przelocie. Jak auto jest sprawne to nie dymi. Ja mam przelot, program i dymu nie ma i po zrobieniu przelotu na serii mialem nawet odczucie ze auto lepiej reaguje na gaz, wiec nie mow koledze, ze to wina przelotu Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Nie dymi bez obciążenia... Co do przelotu to widzę, że kolega nie ma wogóle pojecia o czym mowi... Nie masz nawet podstawowej wiedzy o wydechu w turbo, więc nie wprowadzaj w błąd kolegi wyżej.
DaveDaveDave Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Faktycznie dymił na 1.5bara jak szalony, jak jest sensowny program to nawet przy straight pipe nie będzie różnicy. Edytowane 4 Września 2016 przez DaveDaveDave
miferA4B5 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Nie dymi bez obciążenia... Co do przelotu to widzę, że kolega nie ma wogóle pojecia o czym mowi... Nie masz nawet podstawowej wiedzy o wydechu w turbo, więc nie wprowadzaj w błąd kolegi wyżej.Kolego za turbina wydech moze byc caly pusty i to tylko pomorze. Kolega napisal, ze srednica jest seryjna wiec nie ma opcji aby wydech opoznial wstawanie turbiny. Wirnik ma lzej wypchnac spaliny wiec nie ma opcji zeby pozniej wstal. To przed turbina ma byc wszystko szczelne i pojemnosc dolotu wplynie na wstawanie turbiny.U mnie na obciazeniu tez nie dymi Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Września 2016 przez miferA4B5
niebieski708 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016  Kolego jeśli twoja ortografia jest na takim samym poziomie jak wiedza o autach to gratuluję. Już wiem dlaczego nikt z poważnych ludzi tu nie zagląda.
miferA4B5 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Przepraszam, pomyłka "pomoże". Ale widze, ze argumentow u Ciebie brak, wiec najlepiej zmienić temat. Może wypowie się ktoś inny na temat przelotu ? Albo Ty wytlumaczysz dlaczego przelot moze opoznic wstawanie turbo? Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Prosta fizyka... Wydech jest tak zaprojektowany żeby stawiać założony przez inżynierów opór spalinom. Wtedy turbo pompuje odpowiednio ile założyli, wtryski podają w danych obrotach ilosc paliwa itd które chcieli. Wszystko ładnie pracuje. Robiąc przelot z dolnych obrotów turbo nie ma oporu, silnik nie jest w stanie rozpędzić turbiny (bo większość spalin idzie w luźny wydech) na tyle żeby auto zaczęło jechać jak wcześniej w danych obrotach. Dlatego max doładowanie przenosi sie w wyższe obroty na których silnik jest w stanie napedzić odpowiednio turbine - stąd wyższe obroty wstawania turbo. Drugim minusem jest to że rozkręcona turbina na max obrotach zacznie pompować więcej. Stąd efekt że mamy więcej mocy... Większe ciśnienie to trzeba i więcej paliwa, a skąd je wziąć skoro komp nie ma takiej tolerancji i nie doleje... Dlatego w silnikach turbo po zrobieniu wydechu robi się potem korekty map (co owocuje sporym przyrostem mocy) żeby za kilka tyś km nie było płaczu że tłoki spłyneły, popękały itp. Oczywiście z doświadczenia wiem, że każde auto reaguje inaczej na modyfikacje... To tak po chłopsku wytłumaczone bez szczegółów.
miferA4B5 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Mowisz o silnikach PB. W Dieslu tego nie ma. Zreszta jak mialem seryjne turbo ajm to robilem logi i przed robieniem wydechu, i po robieniu wydechu. Turbo dzialalo dokladnie tak samo, ani nie pompowalo wiecej, ani mniej.. wstawalo tak samo. Przyrostu mocy nie bylo, zauwazylem tylko delikatnie lepsza reakcje na gaz, co moglobyc mi sie tylko wydawac jak to ma miejsce po modyfikacjach. Od tego, zeby turbo prawidlowo pompowalo jest zawor n75. W dieslu najlepszy wydech to wydech wolny bez zadnych tlumikow. Jezdze 3 lata na przelocie i nic mi sie nie stalo z autem, kilkuu znajomych tez ma i jezdza kupe czasu i nic sie nie dzieje. Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Zasada działania turbo jest taka sama zasilanie silnika jest tylko inne. To że u Ciebie nie było nic nie oznacza że u kogoś innego tego nie będzie...
miferA4B5 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Zasada działania turbo jest taka sama zasilanie silnika jest tylko inne. To że u Ciebie nie było nic nie oznacza że u kogoś innego tego nie będzie...Nie znam nikogo, kto zrobił przelot i cos mu dolega z autem.. Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Aheg Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 To raczej nie wina przelotu, przlot mógłby spowodować jakieś zmiany w działaniu turbiny, ale nie wyjaśnia tego, że turbina praktycznie całkowicie przestała pompować. Dzisiaj bawiłem się przewodami podciśnienia + zamieniałem zaworki N75 z N18, po zamianie turbina wstawała dopiero przy 3800. Po ponownej zamianie turbina dalej wstaje przy 3800. Za chiny nie jestem wstanie tego logicznie wytłumaczyć.
miferA4B5 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 To raczej nie wina przelotu, przlot mógłby spowodować jakieś zmiany w działaniu turbiny, ale nie wyjaśnia tego, że turbina praktycznie całkowicie przestała pompować. Dzisiaj bawiłem się przewodami podciśnienia + zamieniałem zaworki N75 z N18, po zamianie turbina wstawała dopiero przy 3800. Po ponownej zamianie turbina dalej wstaje przy 3800. Za chiny nie jestem wstanie tego logicznie wytłumaczyć. Masz vacuometr?
Aheg Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Niestety w tej chwili nie posiadam, jednak mam właśnie w planach odwiedzenie sklepów u siebie w mieście i kupienie - bo na pewno się przyda jeszcze nie raz
dzimny Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Czy przelot w TDI ma jakiś wpływ na póżniejsza prace/ kondecje turbiny ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się