Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelot w TDI opinie dyskusje efekty


yamahayzfr13

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz foto jak wyglada twoj tlumik od dolu

ja znalazlem ostanio firme nazywaja jest mg motorsport i tez robia cos podobnego

---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ----------

pokaz foto jak wyglada twoj tlumik od dolu

ja znalazlem ostanio firme nazywaja jest mg motorsport i tez robia cos podobnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od dolu wyglada tak samo jak od gory na aukcji masz foto
bardzo ci to buczy?

w aucie jest cicho,jak depne wtedy cos sie odezwie,ale ogolnie to jest to czego oczekiwalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest duża różnica między wywaleniem samego kata, a zrobieniem przelotu...mówię o odczuwanym przyroście mocy. Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest duża różnica między wywaleniem samego kata, a zrobieniem przelotu...mówię o odczuwanym przyroście mocy. Dzieki.
nie ma żadnej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak robimy przelot to już lepiej robić większej średnicy niż ori wydech mamy. Wtedy pewnie jakas różnica jest miedzy przelotem a wywaleniem tylko kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie przyjelo sie ze seryjny wydech starcza na 200ps,ale roznica na przelocie bez kata jest odczuwalna,przy wiekszej turbinie ma to sens,jest lepsza reakcja na gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli chodzi o wywalenie kata i wspawanie rurki, to taki mały modzik chyba wychodzi na 0 z kosztami?:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli chodzi o wywalenie kata i wspawanie rurki, to taki mały modzik chyba wychodzi na 0 z kosztami?:naughty:

Zostanie nawet na dobra flaszke :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest duża różnica między wywaleniem samego kata, a zrobieniem przelotu...mówię o odczuwanym przyroście mocy. Dzieki.

Jeśli samochód ma przebieg ponad 200-250k km, a ma na pewno to warto wyrzucić katalizator. I tak nie spełnia swojej roli.

Wcale nie jest głośniej (zresztą jakie to ma znaczenie w sieczkarni), tylko turbinę ładnie słychać.

Odczucia przyrostu mocy to dość subiektywna sprawa. Jak ktoś miał zapchany katalizator to wzrost odczuje na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 200-250 nie bedzie zapchany, ja wywalałem przy 270 i odziwo był sprawny:wink: po wycieciu fajna kreche zostawi sie na ulicy po pierwszym przeciągu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...