Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieszczęsny DPF w Audi A4 B7 2.0TDI BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

miałem z moim a4 problemy od dłuższego czasu (m. in. z DPF - wyskakiwał mi co 400 km i trzeba było go przepalać)

ostatnio zapchał mi się już całkowicie i przy okazji odcięło mi turbinkę ...

i się zastanawiam czy wstawić nowy (znalazłem na allegro za 900)

czy całkowicie wyciąć w podobnej cenie tylko muszę daleko zaiwaniać bo w moich okolicach (woj. mazowieckie) nie znalazłem nikogo kto by chciał to zrobić taniej niż za 1000 😕

podobno wstawienie nowego wcale niekoniecznie musi rozwiązać problem bo mogą być jeszcze uszkodzone czujniki czy coś tam :D ma ktoś może porównanie ? czy opłaca się wstawiać nowy czy lepiej już się tego na stałe pozbyć ?

z góry dzięki

Opublikowano

...czy całkowicie wyciąć w podobnej cenie tylko muszę daleko zaiwaniać bo w moich okolicach (woj. mazowieckie) nie znalazłem nikogo kto by chciał to zrobić taniej niż za 1000 :/...

a chcesz mieć to dobrze zrobione i mieć spokój czy robić i później znowu się bujać z problemami? pamiętaj "chytry dwa razy traci" ja bym ci polecił http://www.mrmotors.pl/ jak jesteś z mazowieckiego :wink:

Opublikowano

1200 wyłaczenie w wywaleniem tego dziadostwa.Takie sa ceny niestety

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

lepiej jest wywalic to raz na zawsze i miec spokoj niz za jakis czas znow robic cała operacje.Nie wspomne juz ze auto deczko odzyje po takiem zabiegu

Opublikowano

potwierdzam, na takich rzeczach nie ma co dziadować u mnie np nie doszło do sytuacji żeby ECU wszedł w tryb awaryjny i odcięło turbinę natomiast ze 4 razy filtr się wypalał poprzez zaświecenie kontrolki, tak więc postanowiłem go wywalić ponieważ 80% przebiegów robię głównie w mieście dlatego nie chciałem dopuścić do sytuacji żeby wytarł się mi wałek rozrządu (BPW), także uznałem że warto to ogarnąć porządnie i w jeden dzień podjechałem do chłopaków z Mrmotors i sprawnie ogarnęli mi wyrzucenie DPF-u wraz z programem i jak dotąd widzę same plusy tego zabiegu tj. dynamika + spalanie, nie doliczając ciągłego wku.rwienia podczas regeneracji filtra i jeżdżenia bezcelowego poza miasto żeby się wypalił.

Opublikowano

Tak to jest jak się dizlem po mieście jeździ

Opublikowano

no nie zawsze robi się 100kkm rocznie jak szwab (przedstawiciel handlowy) autobahnem a diesel odpowiednio przystosowany lepszy do miasta niż PB + LPG ale to tylko moje zdanie

Opublikowano

normalny uzytkownik robi miasto i trase i zadnego problemu z filtrem,ale wybralem benzynke i mam zero klopotow z osprzetem silnika,a 2 diesle stoja w garazu i zero klopotow z pdf( mondeo mk4) auto stoi i czeka na wyjazdy poza miasto a ma juz 170 tys i zadnego problemu z filtrem nie mam i sqadze ze normalni uzytkownicy rowniez ciesza sie autkami z pdf

Opublikowano
... oni mi powiedzieli 1200 zł za samo wyłączenie bez wycięcia ...

Bo tyle się płaci za PROFESJONALNE wyłączenie obsługi DPF a nie za pseudo program, które oferuje coraz więcej shit tunerów na alledrogo...

tu masz przykład bloków pomiarowych po poprawnie wywalonym DPFie - to akurat 2.7TDI ale w 1.9/2.0 wygląda to podobnie, jak znajdę jakieś fotki to wrzucę:

http://www.a6klub.pl/a6-c6-bmk-wymiana-wtryskow-vt15262,285.htm

str.20

Opublikowano

wywal to ustrojstwo - ja też mam BPW jazda w 80% po mieście (korki) i jest spokój. Z DPFem byłaby masakra w moich warunkach

Opublikowano

Witam

Opiszę moją przygodę z DPF'em. A4 B7 2.7TDI. Samochód zakupiłem z uszkodzonym DPF. Jeździł w trybie awaryjnym. Tak dojechaliśmy do domu. Myślałem, że uda mi się go po drodze przepchać. W pewnym momencie tryb awaryjny się wyłączył. Byłem uradowany. Po zatrzymaniu samochodu zauważyłem, że coś wisi. Uszkodził się czujnik temperatury spalin. Wkręciłem go z powrotem w swoje miejsce i tak jeździłem szukając serwisu usuwającego to ustrojstwo. Znalazłem elektronika 700zł, mój mechanik miał wyciąć dziurę i to wywalić. Po zdemontowaniu okazało się, że DPF jest czyściutki. Wkręciliśmy nowy czujnik temperatury spalin i założyliśmy filtr. Wykasowałem błędy VAGiem. Przejechałem około 15km na mocnym gazie i nic na razie nie wyskoczyło.Domniemam, że czujnik temperatury spalin był niedokręcony, w komorze pokazywało brak ciśnienia i zapchany DPF, włączał się tryb awaryjny. Każdemu komu wyskoczy takie coś radzę sprawdzić czy nic się nie odkręciło, przedziurawiło ( wężyk do czujnika różnicy ciśnień ). Te filtry mają wytrzymywać 200-300tys km. U mnie samochód miał 96tyś w momencie zakupu.

Opublikowano

Te filtry mają wytrzymywać 200-300tys km????????????

chyba coś za dużo... chyba bliżej 150kkm

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ----------

Te filtry mają wytrzymywać 200-300tys km????????????

chyba coś za dużo... chyba bliżej 150kkm

Opublikowano

150 kkm to raczej nie jest dużo na DPF , jeśli jakość zalewanego paliwa jest OK i motorownia w nienagannym stanie.....

Opublikowano

z drugiej strony to zależy jak go się eksploatuje..

miasto - wiadomo, że go zaraz wykończysz, bo nie bedziesz w stanie go prawidłowo wypalić

trasa - to niwe powinno być problemu, gdyż utrzymuje się obroty ponad 2tys i wtedy śmiało się wypali

Opublikowano

A to widzisz ja jeżdżę bardzo dużo po mieście i nie mam z DPF-em żadnego problemu nawet podczas wypalania.

Opublikowano

zrob emulator i wywal tego dpf w cholere

Opublikowano

Podaj chodź jeden powód, dlaczego mam wywalić sprawnie działającego Dpf-a

Opublikowano

mozilwosc sie jego popsucia :kox:

Opublikowano

To go wywalę jak się zapcha , w jednym aucie mam ponad 300 kkm i jakoś nie chce się popsuć i nie ma z nim żadnych problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...