Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Układ chłodzenia - dziwna nieszczelność


przemek1975
 Share

Recommended Posts

witam znalazlem temat (http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_chlodzeniadziwna_nieszczelnosc-t13730.0.html;msg164958#msg164958)ale nic nie pisze w nim jak nazywa się fachowo ten kruciec mam nieszczelnosć na nim ale niemam pojecia co mam powiedziec gosciowi w sklepie o co dokladnie chodzi jak nazywa sie ta częsc ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2696c20d23b42994.html

Link to comment
Share on other sites

witam znalazlem temat (http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_chlodzeniadziwna_nieszczelnosc-t13730.0.html;msg164958#msg164958)ale nic nie pisze w nim jak nazywa się fachowo ten kruciec mam nieszczelnosć na nim ale niemam pojecia co mam powiedziec gosciowi w sklepie o co dokladnie chodzi jak nazywa sie ta częsc ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2696c20d23b42994.html

wg ETKI jest to "kolnierz z pierscieniem uszcz."

Powiedz facetowi w sklepie ze potrzebujesz czesci o nr. oryginalu: 028 121 132 i tyle.

dodam ze zamiennik HP ma oznaczenie 108-191-756 i jest opisany jako: "Obudowa czujnika przy głowicy VW 1,9D 91 /HP/"

Kosztuje 13,49 PLN ;) Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

jak powiesz w sklepie "kołnierz z pierścieniem uszczelniającym" to sprzedawca może zrobić tak :shocked:, niestety tacy się zdarzają

najlepiej wspomóż się numerami części które podał kolega dziku i zapytaj o króciec wodny przy głowicy

Link to comment
Share on other sites

Dostane taki króciec w inter carsie? Bo tez ten element mi się poci i mam niewielki ubytek płynu.

Link to comment
Share on other sites

w inter carsie napewno będzie. Miałem u siebie ten sam problem.

Link to comment
Share on other sites

w inter carsie napewno będzie. Miałem u siebie ten sam problem.

Ile płaciłeś ze ten króciec?

Link to comment
Share on other sites

Tylko ASO ! 49 PLN i po kłopocie.

Z podróba mogą być kłopoty, nie warto oszczędzać.

PS: czujnik temperatury osadź na taśmę teflonową do uszczelnień. Kupisz ją w każdym sklepie z hydrauliką.

Przerabiałem to pare tygodni temu ...

Link to comment
Share on other sites

dzisiaj wymieniałem właśnie kruciec i podczas uzupełniania płynu zaczęło mi lać przez czujnik :mysli: wczesniej jak go wkładałem to strasznie luzno mi wchodził i uszczelka jest troche sparciała! dostanę tą uszczelke nową? czy normalnie owinąć ten czujnik tasmą teflonową bo nie wiem co robić :mysli: bede wdzieczny za podpowiedz jak najlepiej ten problem rozwiazac zeby nie lało przez ten czujnik :mysli:pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

PS: czujnik temperatury osadź na taśmę teflonową do uszczelnień. Kupisz ją w każdym sklepie z hydrauliką.

Przerabiałem to pare tygodni temu ...

Oj nie chce Wam się czytać nawet ... :kwasny:

Link to comment
Share on other sites

Też będę wymieniał ten kruciec, proszę o podanie numeru częsci do mojego silnika - ADP, 1.6 97'

Link to comment
Share on other sites

Jak macie blisko do ASO to radze sie wybrac,te tanie podróbki są do kitu.

Link to comment
Share on other sites

Koledzy a ja wykryłem nieszczelność w układzie na odcinku między elementami 28-29 jest tam plastikowe kolanko ze stożkową gumką uszczelniającą na schemacie układu (na samej górze) nie jest zaznaczone to kolanko, jak je nazwać w sklepie? "kolanko z kołnierzem uszczelniającym"? ta część ma jakiś nr? czy bezpośrednio kierować się do ASO? z góry dzięki za odp :hi:[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2008, 23:05_________________________________________________To wie ktoś coś na ten temat czy nie bo jak narazie brak jakiejkolwiek odpowiedzi :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

witam :)

koledzy mam nieszczelnosc w ukladzie chlodzenia, ubywa mi płynu po troszku i zbiera sie na bloku silnika i spływa i niewiem skad leci dokladnie, wytarlem dzisiaj za pompa wtryskowa wszystko szmartka (kiepskie dojscie) i na zimnym silniku naciskam weze ruszajac, ale nic nie skapywalo dopiero jak sie przejechalem osiagawszy 90st i zobaczeniu pod maska tak jakby sie ten krociec plastikowy(fot nr.1) pocil lub weze wokol niego i troszke bylo zas widac plynu rozowego (dynager 2000), zas waz nr.2 styka sie z nakretka pompy wtryskowej, czy niema wibracji podczas pracy silnika?. Czy ten rozgałeznik jest częsta przyczyna wycieku plynu?

Czy tez weze kupic nowe, czy uzywki czy inne weze gumowe. I ile moze kosztowac taki trójnik?

pozdrawiam serdecznie...

wezechlodnicy.jpg

szukajac dalej na forum, znalazlem 1 post i chyba podobne objaw, bo tez mi leci z pompy wtrsykowej i tez kapie na te weze i ten krociec, moze on rozszcelnil...

sprawdź czy nie masz nigdzie rozpulchnionych wężów od wody.

Ja miałem podobny problem. Okazało się ze ropa z pompy ciekła to wszystko leciało na węza (028 121 053 AA) i go powoli "rozpulchniało" i puszczał . Sytuacja trwała ponad rok. I nic nie zalazłem mimo usilnych poszukiwań (wymiany między innymi osławionego trójnika) .

Oczywiście wycieki były tak małe ze nic nie było widać ( do czasu)

Wąż w ASO 150zł ( podróba 65zł jak wiozłem do reki to podziękowałem)

Dodam iż tego węza nawet przy ściągniętych wszystkich osłonach nie widać

Wymiana pod blokiem to porażka

:polew: :polew:

[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 07:03_________________________________________________dodam ze w końcowej fazie ciekło tylko przy odkręconym korku od zbiorniczka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...