tomas2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam proszę o analizę logów: Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_81181.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_81180.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_81497.html dokonałem wymiany węży podciśnieniowy bo były zepsuty oraz zaworek zwrotny był do wymiany i po tej wymianie chciałbym wiedzieć czy turbo działa poprawnie? auto zbiera się lepiej ale i tak coś jeszcze jest nie tak bo porównywałem z innym autem o tych samych oznaczeniach i chodzi lepiej niż u mnie, sprawdzałem wtryski są w stanie bdb, turbo mam po regeneracji niecały rok temu , nie posiadam katalizatora, EGR był czyszczony co może powodować jeszcze lekkie zamulenie, bo znajomy ma taki sam silnik turbo z przebiegiem około 300tys. km i lepiej się wkręca niż mój Z góry dziękuje za pomoc w tej sprawie
danu44 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witaj No widzisz, Twoj watek zostal przeniesiony z silnikow diesla tu. A to juz znacznie lepiej. Dobrze ze Ci doradzilam, bo tam umarlby smiercia naturalna. Logi sa nie za bardzo kompletne, ale to osądzi juz moderator przemik. Pozdrawiam
przemik Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Wykonaj logi dynamiczne.... 001,003,004,008,010 i 011
tomas2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 oto logi dynamiczne: Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_82044.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_82046.html na moje oko (laika) chyba coś z przepływką jest nie tak ale oczekuje na rade ekspertów w tych sprawach:wink:
janjazda Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 rozjechany kąt synchronizacji, grupa 004, ostatnia kolumna, wartości powinny być jak najbliżej zera, na forum najdziesz jak to ustawić jaką miałeś temp. silnika na blacie podczas robienia logów?
tomas2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 na blacie temperatura była taka jak powinna podczas logów czyli 90 ---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- a co do tergo ''rozjechany kąt synchronizacji'' mógł bym prosić jaśniej abym mógł coś poszukać na ten temat
janjazda Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=60993&highlight=k%B1t+synchronizacji
tomas2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ok już wiem jak to zrobić http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=60993&highlight=synchronizacja a czy te rozjechanie kątu synchronizacji ma wpływ na lekkie zamulenie?
antonio Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 w jakim stanie jest wałek rozrządu?
skrab Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 w jakim stanie jest wałek rozrządu? No przecież Antonio musiał by zagląda pod pokrywę lepiej zacząć od konta syn
tomas2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Mowa o lekkim przymuleni przy wkręcaniu się obrotów bo porównywałem z innym takim samym silnikiem i tamten był żwawszy niż mój Szczerze mówiąc nie wiem w jakim jest stanie wałek. Jak można sprawdzić w jakim jest stanie? domyślam się ze trzeba odkręcić górna pokrywę i na co tam trzeba zwrócić uwagę?
janjazda Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ustaw sobie ten kąt synchronizacji i zobacz czy będzie poprawa, jeśli mówisz, że jest lekkie przymulenie to może będzie różnica
tomas2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 okej koledzy jutro zrobię ta synchronizację i dam znać czy jest poprawa ---------- Post dopisany 24-04-2012 at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2012 at 21:59 ---------- synchronizacja zakończona sukcesem Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_82191.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_82192.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_82193.html ale silnik nadal z deczka przymulony ma ktoś pomysł co może być jeszcze powodem? gdzie szukać przyczyny?
machina Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Nie widać tego przymulenia po logach. Może to tylko Twoje odczucie:wink:
tomas2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Różnica jest zauważalna nie tylko przeze mnie, kolega kupił auto niedawno i nic nie wie na temat czy to auto ma chipa, jak mogę to sprawdzić?
janjazda Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wrzucić jego logi może ma po prostu lepszy bonus od fabryki, może mniejszy przebieg
tomas2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Przebieg na tym samym poziomie tj. 300tys. km rocznik ten sam 2004r. różnica w skrzyniach tj. ja mam manualną 6 biegową a on multitronic i ma EGR z chłodnica spalin a ja bez i ja miałem rok temu regenerowana turbinę, i mowa o wkręcaniu na postoju a nie podczas jazdy logi kolegi auta które lepiej się wkręca Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_82209.html Grupy: 011,011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_82210.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się