Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana turbo ...na jakie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
---------- Post dopisany at 08:39 ---------- Poprzedni post napisany at 08:39 ----------
Rafalek wystarczy BRD :whistling:

---------- Post dopisany at 00:11 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ----------

Juby.... , Seba dobrze mówi - załóż przetestuj :decayed:

Wystarczy mi opinia mojego tunera od softów nie muszę zakładać.

A poza tym Adamie mógłbym prosić Cie o log doładowania przy twoim setupie.

czyli gów... wiesz:wink:

bezsensowene nabijanie postów i wprowadzanie ludzi w blad:grin:

Opublikowano

Piotrek , logów nie mam... nie robiłem po prostu , ale wiem że (doładowanie 1,6 bara) jeśli Ci to w czymś pomoże .

Po za tym to wolę mieć dół słabszy (sprzęgło ,dwumas .....i te sprawy ) dłużej pociągnie , a i tak ze startu to co byś tam nie zapodał to ciężar auta robi swoje

Opublikowano

ja będę montował zamiast BRD zupełnie nowe C360

Opublikowano
ja będę montował zamiast BRD zupełnie nowe C360

Ty to nie usiedzisz w jednym miejscu .... :grin:

Opublikowano
ja będę montował zamiast BRD zupełnie nowe C360

Ty to nie usiedzisz w jednym miejscu .... :grin:

nosi mnie nosi
Opublikowano
Piotrek , logów nie mam... nie robiłem po prostu , ale wiem że (doładowanie 1,6 bara) jeśli Ci to w czymś pomoże .

Po za tym to wolę mieć dół słabszy (sprzęgło ,dwumas .....i te sprawy ) dłużej pociągnie , a i tak ze startu to co byś tam nie zapodał to ciężar auta robi swoje

Oki, wiem wiem z dołu nie może być stromy bo po sprzęgle a w quattro to już w ogóle jest masakra bo jak nie sprzęgło to kiedyś w końcu jedynka w skrzyni się wypluje bo tak jak mówisz masa robi swoje.

Z logów chciałem zobaczyć jak długo trzyma doładowanie bo widać po Twoim wykresie że od jakieś 2,8tyś rpm lecimy w dół i byłem ciekaw co z doładowaniem się dzieje.

Opublikowano

juby_P ale Robert opisywał montaz BRD do silnika poprzecznego.... dlatego nic nie pasowało... do naszych pasuje P&P. jedynie wejscie do turbo niby nie pasuje.... obcinasz koncówke i zakladasz szeroka opaske.

Opublikowano

ale mi tylko chodziło o to co pisał o lagu turbiny reszta mnie nie interesuje, ja wiem ze do nas jest P&P

Dokładnie o to: "Natomiast niestety 80% turbin ma problemy z lagiem na dole. I cuda w sofcie ani regulacja sztangi na nic sie zdaja.... "

Opublikowano

nowe tez maja laga

Opublikowano

jest na forum kilka wykresow i te 80% to nie jest,wiekszosc ladnie wstaje.

Opublikowano
jest na forum kilka wykresow i te 80% to nie jest,wiekszosc ladnie wstaje.

Na wykresie nie zobaczysz laga.

Opublikowano

Ja mam PIXI ma , Piotrek98Igo miał, i jakos tego laga nie było:wink:

przy 1800 obrotów mam tyle samo Nm co na turbo AWX.

Opublikowano

Lag jest opóźnieniem miedzy dodaniem gazu a tym jak sprężarka zacznie ładować czyli jak sprężarka ospale reaguje na dodanie gazu to jest właśnie lag. Na wykresie tego nie będzie bo gaz jest w podłodze od początku.

Opublikowano

i co myslisz ze jak zalozysz gtb to miedzy tym jak nacisniesz a reakcja bedzie jak w afn czy awx?

Opublikowano

ja w swoim mam od nowości oryginalne turbo, nic przy nim nie było ruszane , chodzi dobrze, ładuje dobrze,nic sie nie dzieje.....i teraz chciałbym zrobić wiruska:banan: czy należy wymienić turbo?? np: BRD? czy tylko wyciąć lub nie kata i tyle? przebieg 230tys:wink: a bynajmniej tyle pokazuje licznik:grin: chciałbym 160km i 360n

Opublikowano

na poczatek zrob sobie soft:wink:

Opublikowano
i co myslisz ze jak zalozysz gtb to miedzy tym jak nacisniesz a reakcja bedzie jak w afn czy awx?

nie wiem, ale niedługo się dowiem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...