Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG do TFSI


kijanek17

Rekomendowane odpowiedzi

myśle że to powinno troche wyjaśnic te "tańsze wersje" gazu na ktorych jak widac tez mozna jezdzic :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafi, to jest IV generacja. Mnie by interesowała V generacja:

Vialle LPdi - LPG direct injection - YouTube

Wizyta w Vialle - YouTube

niestety, nie maja puki co konkurencji, wiec ceny instalek z kosmosu:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafi, to jest IV generacja. Mnie by interesowała V generacja:

Vialle LPdi - LPG direct injection - YouTube

Wizyta w Vialle - YouTube

niestety, nie maja puki co konkurencji, wiec ceny instalek z kosmosu:facepalm:

wiem ze ceny z kosmosu bo sam mam taki silnik dlatego tym sie interesowalem juz wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz flote na takie auto i w gaz sie chcesz bawic ? Nigga please....

Cel takich komantarzy jest chyba tylko jeden żeby rozgorzała dyskusja- kto chce to zakłada kto nie chce nie zakłada i nie ma znaczenia ile auto kosztowało- skoro ktoś zakłada gaz do auta to widocznie mu się to opłaca i komantowanie tego jest niepotrzebne.

Czekam jeszcze na post ze stwierdzeniem że gaz jest do kuchenek a nie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze ceny z kosmosu bo sam mam taki silnik dlatego tym sie interesowalem juz wczesniej

Rafi, a jaki masz kod silnika? Bo póki co są tylko od 1,2 do 1,8 TSI/TFSI. Do mojego CDNC jeszcze nie ma. A szkoda, bo wkurza mnie ten mały bak który starcza na +/- 500km :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma Icom oferuje instalacje do bezpośredniego wtrysku. Instalacje nie są dedykowane pasują do różnych silników. Podobnie jak w vialle gaz jest podawany przez wtryski benzynowe, w związku z tym instalka może pracować tylko na gazie. Chętnych zapraszam do lektury:

Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

JTG – HP (Direct Injection) | ICOM North America

ICOM - JTG - Holenderskie L.P.G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, super to brzmi:jerk: Ale... zero konkretów:kox: Prezentacja instalacji ICOMA w Polsce odbędzie się dopiero za trzy tygodnie. Na stronie amerykańskiej są pokazane zdjęcia trzech samochodów i nic więcej. Wygląda na to ze są jednak dedykowane:wink: Instalka jest łudząco podobna do rozwiązania Vialle, zobaczymy co z patentami.:wink: Nie mniej jednak to świetna wiadomość ze zaczyna się coś dziać w tej kwestii.:thumbup1:

http://www.autogas-icom.de/userimages/home/icomjtghp002.jpg

http://www.icomitalia.it/files/autotecnica_luglio_2009.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalator z lpg-forum który przerabiał tę S4 B8 pokazaną w galerii twierdzi że dedykowane nie są, ale jak jest czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wystarczy google odpalić i troche poczytać gaz do fsi obecnie montuje stag oraz brc. Troche wysiłku i wszystko jest:)

np.

STAG 400 DPI - pełny zakres możliwości | gazeo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wystarczy google odpalić i troche poczytać gaz do fsi obecnie montuje stag oraz brc. Troche wysiłku i wszystko jest:)

No wlasnie, zacznij od czytania watku:decayed: Tak jak Predki napisal, to rozwiazania zastepcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nam chodzi o instalację która nie wykorzystuje benzyny które wchodzą teraz na rynek i na początku jak to zawsze bywa bo to nowość będzie swoje kosztować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czytać czytałem ale widocznie do końca nie zrozumiałem:) mój błąd przepraszam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nam chodzi o instalację która nie wykorzystuje benzyny które wchodzą teraz na rynek i na początku jak to zawsze bywa bo to nowość będzie swoje kosztować

no czekamy na taką instalkę, wtedy sobie s6 c6 5.2 V10 kupię:kox:

ale podejrzewam że stanie się to nieprędko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach ciekawostki - jedyna instalacja do 2.0tfsi - z wtryskiem ciekłego gazu (czyli coś co ma sens) od ICOMa, montowana gdzieś pod Krakowem (wyłączny dystrybutor na PL i jedyny autoryzowany warsztat jaki znalazłem - stan na 04.2012), to koszt trochę ponad 12TPLN (taką kalkulację dostałem z warsztatu).

Szczegóły- ICOM - JTG - Holenderskie L.P.G.

Warsztat odpowiada na maile nawet o północy :))

Ja odpuściłem - czekam na Vialle, bo do puki jest monopol na rynku, nie jest to opłacalne przy moich przebiegach (troche >30T KM)

Plus tej instalacji jest taki, że jest szansa że jest dopracowana - jakiś czas temu zdjęli ją z naszego rynku bo nie dawała sobie rady na tym naszym syfiastym paliwie. Teraz podobno producent wziął pod uwagę jego jakość i zamontowali jakieś super filtry.

Jeżeli chodzi o 1.8TFSI - gdzieś po necie, na jakimś formum krąży opis instalacji Vialle Lpdi w Oktawce - generalnie same plusy- tak piszą. :)

Zaznaczam, że nie jestem specjalistą, tyle wyczytałem i konsultowałem z ww. warsztatem - nie łajajcie mnie na formum, jeśli coś pomiesząłem, pls :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma holenderskie LPG ostro kroi :grin: Na LPG-Forum byl kiedyś wątek o ICOM i wyszło że w zakupie koszt gratów bezpośrednio u makaronów dla silnika 4 cylindrowego to ok 1 tyś euro netto.

Nie ma co czekac na Vialle bo oni ZTCW sie żrą bodajże z Prinsem o prawa patentowe. I do póki sie sytuacja nie wyjaśni to żadna ze stron nie będzie sie spieszyć z inwestowaniem w temat gazu ciekłego.

btw

Podobno Stag po cichu cos tam wyskrobal w tym temacie, ale tak że nikt sie nie doczepi o patenty. Podobno kilka sztuk TFSI z grupy VAG już śmiga testowo na fazie ciekłej. Zaznaczam, że podobno bo info uzyskane od pracownika AC S.A. a nie osobiste doświadczenia.

Jak tylko sie sytuacja wyklaruje to sprzedaję klekota i kupuję 2.0 TFSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoję własnie przed kupnem nowego auta i zastanawiam sie waśnie nad audi. Chociąz wielu znajomych poleca BMW,,,, Nie weim ylko czy lepiej kupic u kogoś prywatnie, czy wybrac jakiegos dealera. Ostanio znazłame taką firmę, która prowadzi sprzedaz auta uzywane Zabrze: http://www.pewnyautomobil.pl/o-nasi nie wiem czy lepiej iśc tam, bo podobno daja roczna gwarancje na samochoduy kupowane u nich, czy szukac przez olx, czy cos w tym stylu...

Kolego chyba tematy ci się pomyliły..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem auto kolegi b7 2.0tfsi i gaz staga chyba 400, ale to nie ciekły tylko z parownikiem.

Wtryskiwacze zamontowane przy kolektorze normalna niby sekwencja.

Spalanie 2l pb i 10l lpg na 100km.Koszt około 4500zł.

Nie ma spadku mocy itp

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jakakolwiek instalacja by to nie była, po 2 latach używania zaczną się problemy, miałem 2 instalacje (zwykła i sekwencja) i było tanio przez 2 lata a potem zaczynało się dokładanie bo poszczególne elementy zaczynały padać :facepalm: efekt końcowy był taki że po przeliczeniu wychodziłem na 0, czyli oszczędności żadnej, więcej bym zaoszczędził kupując diesla.

Osobiście uważam że montaż gazu do TFSI nie ma najmniejszego sensu, jak kogoś nie stać na jeżdżenie na benzynie - brać diesla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...