Dev Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 witam dzisiaj trafiła sie mała niespodzianka i tym samym musze odszczekac swoje wczesniejsze zapewnienia że nic sie nie da zrobic, poza montażem zacisków, jarzm i tarcz z B5 S4 p-lift tarcza 256/22mm przypadkiem, udało mi sie "dopasowac" wieksze hamulce do B5 z Quattro tarcza ma niewiele większy rozmiar ale zawsze cos do rzeczy: tarcza jest od A6 C5 und Allroad, wymiar 255/10/48mm, czyli idealne do Q oznaczenia tarczy w/g: OZ 100.3323.20 TRW DF4039 Ferodo DDF1177 Ate 24.0110-0260.1 Brembo 08.9084.10 jarzmo wrzucamy z A6 C5 lub z A4 B6/7 oznaczenie: TRW BDA559 zacisk (żeliwo) i tym samym klocki pozostają bez zmian czyli: FDB222 lub FDB596 a wiec miłego rezanka
tomaszstn Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Tomek, wymyśl coś do ośki , może piastę da się zaadoptować z B6?
Dev Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 na razie nic takiego nie wpadło mi do głowy
tomaszstn Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Jak masz możliwość to pokombinuj, może uda się coś podpasować aby w tej ośce coś zrobić
kudalty66 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 odnośnie przeróbek hamulcy tył w ośce b5,. kiedys miałem taki pomysł żeby spróbowac dopasować piasty razem z trzpieniami tył od a6 c5, ośka, tam jest piasta i tarcza, nie tarczopiasta jak w b5,. jeżeli piasta pasuje od a6, wtedy mamy mozliwosć zmiany rozmiaru tarczy, i jarzma??? mam starą belkę tylną od b5 od innej b5tki, kumpel ma a6 na cześci, piastę moge pożyczyć, ktoś cos takiego próbował???
tomaszstn Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Jak to mówią, szukajcie a znajdziecie wydaje mi się że coś musi się dać z tym zrobić
Arturoo Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 niewiele.... ale zawsze coś lepszego do spowalniania od serii
krzysiek23 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 a jak ma sie hamulec z passata 4 motion i audi s6 c5 tam tez siedzi 256mm a zaciski wygladaja podobnie do tych z s4 b5,widzialem na pewnym forum ze koles sprzedawal zestaw 300mm z adapterami na zacisku z passata 4 motion i pisal ze do audi podchodza...?ten zestaw z a6 to zacisk podpasi czy tylko jazmo bo niektorzy chca tylko komplety sprzedawac.....i w jakich motorach siedzi 255 z tylu w a6 2.7bit i jeszcze cos?
Pawel_M Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 A jak ma się temat w praktyce ?? Zakładanie na tył do quattro wentylowanej tarczy 256mm z poliftowego S4 ma sens, różnica jest odczuwalna ?? czy jest to tak jak z przodem przy zmianie z 288 na 312mm że różnicy praktycznie nie ma ??
Arturoo Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 A jak ma się temat w praktyce ?? Zakładanie na tył do quattro wentylowanej tarczy 256mm z poliftowego S4 ma sens, różnica jest odczuwalna ?? czy jest to tak jak z przodem przy zmianie z 288 na 312mm że różnicy praktycznie nie ma ?? Różnica jest delikatnie odczuwalna.....jakby mnie nurkwał przód ,a trzymał tył lepiej przy spowalnianiu autka . Podobne polepszenie spowalniaczy odczuwałem przy przechodzeniu z 288 na 312
Pawel_M Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Odgrzeję trochę kotleta Czy coś się zmieniło jeżeli chodzi o tylne hamulce pod quattro do B5 czy nadal najmniej roboty jest przy hamulcach z S4 poliftowego ? Dużo przeróbki lub czy jest realne żeby założyć 288mm na tył ??
pioteros Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 zrob sobie adaptery pod obecne jarzma i zamontuj tarcze od 1z 95 rok przednie na tył rozmiar 280x13, podobno wszystko pasuje na starych klockach, zaciskach i jarzmach, adapter musi odsunac jarzmo o 17.5mm wzgledem srodka piasty ---------- Post dopisany at 00:39 ---------- Poprzedni post napisany at 00:37 ---------- dokładnie o to chodzi VW Passat B5 A4 S4 Zaciski hamulcowe TYŁ 280x13mm (3105653408) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Arturoo Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Nieźle....tani szpas to nie będzie.........
Pawel_M Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 zrob sobie adaptery pod obecne jarzma i zamontuj tarcze od 1z 95 rok przednie na tył rozmiar 280x13, podobno wszystko pasuje na starych klockach, zaciskach i jarzmach, adapter musi odsunac jarzmo o 17.5mm wzgledem srodka piasty---------- Post dopisany at 00:39 ---------- Poprzedni post napisany at 00:37 ---------- dokładnie o to chodzi VW Passat B5 A4 S4 Zaciski hamulcowe TYŁ 280x13mm (3105653408) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. I to tyczy się quattro ??
pioteros Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Raczej tak bo tak samo jak w pasku masz piaste oddzielnie z tarczą tarcza tył Q przód ADR jeszcze troche większa 288x13 pytanie tylko czy tarcza 5mm wiekszej grubosc wejdzie w tylny zacisk z ori klockami, jeśli nie to czy 3 mm grubsza wejdzie - czyli 280x13 z 1z
Dev Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 tarcze 288/15 trzeba przetaczac na 11mm bo nie zmieści sie w jarzmo ale zapominacie o jednym małym szczególe którym jest linka od ręcznego do tego zabiegu na 280 czy 288 będzie niestety już za krótka bo do 256/22 czy 255/10 jest na styk trzeba będzie robić na specjalne zamówienie
Pawel_M Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Dev a czy z Audi TT quattro z tarczą 256/22 mogę coś wykorzystać do swojego auta ??
Dev Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 inna jest wysokosc tarczy, wieć sie nie przydadzą jarzma wykorzystasz, bo te same, co do zacisków to nie pamietam ale chyba wystraczy przełożyc mocowanie od ręcznego i powinno zagdakać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się