Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe tylne hamulce do B5 (nie S4 mała niespoodzianka dla posiadaczy aut z quattro)


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

....wpierw je spróbuje zregenerować

chetnie Ci w tzm pomoge :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie :D zobacze jak bedzie wygladac sytuacja, jesli nie bedzie mi sie spieszyc to moze zwroce sie do ciebie :) zestawy de regeneracji mam juz od pol roku jezdzące w schowku

---------- Post dopisany at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ----------

a linka od s4 łopatologicznie bedzie tej samej dlugosci bo tarcze sa tej samej prawie srednicy co w normalnej a4 i nic nie dadzą ;] tylko od RS jak dev napisał jeśli już, ale ja bym sie nie bawił w wymiane linek jeśli nie są podrdzewiałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mętlik w glowie.....to może szukać czegoś....np.300 mm do tyłu skoro jest to do dłubnięcia....zamiast 269

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

policz sobie koszt, pomysł z tarczami 280x13 to koszt około 160zł za obydwie nowe tarcze + 80zł nowe klocki + troche wolnego czasu na ogarnięcie linki ręcznego i adapterów

koszt kompletnych zacisków z b7 na tył z nowymi tarczami 288/300mm i klockami to już sporo większy wydatek, średnica będzie niewiele większa ale wyjdzie to wszystko drożej z 4x przynajmniej niż pomysł numer 1 :} a hamowanie i tak się polepszy w obydwu przypadkach i tak, i i tak bedzie to wystarczająca "wydajność hamowania" jesli chodzi o tylną oś

nie piszę o osłonach bo i tak trzeba je bedzie zmienić na jakieś wieksze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co masz kminic ?

tarcza pasuje P&P, ta sama wysokosc

Audi RS6 C5 335x22 mm tarcze hamulcowe tył (3095119331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

musisz rozwiercic otwory w tylnej zwrotnicy na jarzmo do 12 mm

bo w oryginale jest 10, no i linka

to ze pasuje to wiem,z przodu jedynie uszy jazma trzeba podszlifowac zeby wsadzic tarcze z rs6 c5 ktore sa o wiele tansze.... ps.skonczyl moj stuff?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz dawno, ale sie nie dopytujesz to sie nie odzywam :decayed:

na kiedy mam dostarczyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz dawno, ale sie nie dopytujesz to sie nie odzywam :decayed:

na kiedy mam dostarczyc ?

kiedy ci pasuje:decayed::decayed:,a jest jakas sport tarcza na 269mm czy tylko gladkie...bo do s4 256 ciezko nawierta znalezc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nasze zaciski obsłużą tarczę 300/12? może wystarczy odpowiedni adapter?

mówimy tutaj o tylnym hamulcu z S4 B6/7 300/22/36.6 mm

nie ma sensu zakładac małego zacisku i klocka na ta tarczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nasze zaciski obsłużą tarczę 300/12? może wystarczy odpowiedni adapter?

mówimy tutaj o tylnym hamulcu z S4 B6/7 300/22/36.6 mm

nie ma sensu zakładac małego zacisku i klocka na ta tarczę

ok, czyli do 288/12 lub 300/12, szukać zacisków z B6/7 + podkładka pod jarzmo, right?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6/7 nie bylo tarczy 300/12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaką grubość mają uszy montażowe w zwrotnicy, na jarzmo z tyłu? bo jeśli mają powiedzmy równie 10mm to wystarczyłby prostu adapter bez żadnych wgłębień o grubości tych 10mm, podkładke po 1 sztuce na śrube pod jarzma ok2mm grubości i tyle, wtedy 300x12mm idealnie by się ułożyło i było by fajną alternatywą, tarcza DF4848, bo 10mm+2mm to by było właśnie ta różnica 12mm w głębokości tarczy względem ori tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mętlik w glowie.....to może szukać czegoś....np.300 mm do tyłu skoro jest to do dłubnięcia....zamiast 269

A dopiero, co gadal, ze nie bedzie juz inwestowal :facepalm::facepalm:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mętlik w glowie.....to może szukać czegoś....np.300 mm do tyłu skoro jest to do dłubnięcia....zamiast 269

A dopiero, co gadal, ze nie bedzie juz inwestowal :facepalm::facepalm:

:decayed:

i tak mam tył do wymiany więc przy jednej robocie się zmieni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę przeboleć ,że z tyłu mam tarczo-piastę i nic nie mogę zdziałać :kwasny: bo już napewno bym coś wrzucił większego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w sumie kicha miec 320-345mm przod i 245mm tyl

Spoko spoko....niewielki procent ludzi na forum ma 312 na przodzie i to już jest sukces keśli chodzi o zmiane słabej serii na coś efektywniejszego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mnie ta zmiana nie zrobila prawie w ogole wrazenia :) moze mam kiepskie opony dlatego ale mimo wszystko po glowe chodzą mi ciagle adaptery i zaciski 4tłoki od Bosxtera pod jakas tarcze co się schowa w 16 cali np. 320mm, do tego na tył 288 lub 300mm, przewody w oplocie i bedzie git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mnie ta zmiana nie zrobila prawie w ogole wrazenia :) moze mam kiepskie opony dlatego ale mimo wszystko po glowe chodzą mi ciagle adaptery i zaciski 4tłoki od Bosxtera pod jakas tarcze co się schowa w 16 cali np. 320mm, do tego na tył 88 lub 300mm, przewody w oplocie i bedzie git

przy przejściu z 288->312 mała różnica była...zdecydowanie się zmieniło przy 312->321 z s4 ,teraz wpadnie 345 ,a na tył 269 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...