Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe tylne hamulce do B5 (nie S4 mała niespoodzianka dla posiadaczy aut z quattro)


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze jest sens, pompa ma wieksza srednice.

Zmiana będzie odczuwalna ?? W S4 serwo też jest większe ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos tam bedzie ale bez fajerwerkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś mnie olśni...

Zabrałem się za swap, oznaczenia jak na początku wątku jarzma nowe, tarcze nowe, śrubki nowe...

Z prawej strony wszystko p&p, a w lewej zdziwko... Jarzmo za krótkie, brakuje około 2mm by wkręcić dolna śrubę. Więc co do diaska może to być, bo porównując na oko wszystko takie same... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarzma mają takie same oznaczenia, Pikuś mi je wysłał i wątpię żeby się rypną... :kwasny:

---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

Do tego były ładnie zapakowane, nie otwierane w pudełeczkach TRW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz złą śrubę lub coś ze zwrotnicą :decayed:...bo możliwości się kończą dość szybko :wink::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze zwrotnicą, tzn. kolumną raczej nie może być coś nie tak, przecież chyba nie wychodziły różne wersje? Przełoże jarzmo i sprawdze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny temat z tym tylem, jak do czegos slabszego oczywiscie, bo tak jak podkrecone mocniejsze s4 sie ma to ori hamulce tam to smietnik i nie radza sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos ma s4 to raczej nie bedzie zmienial tarcz na nie wentylowane...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

256 wentyle mogą być słabsze niż np. 288 pełne, może zuzyja sie tylko wolniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32mm różnicy........fizyka nie kłamie.....musi być lepiej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przy okazjonalnym hamowaniu napewno bedzie lepiej, ale jak juz mocniej sie przyciska na zakretach to bedzie to samo :whistling:

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ----------

Btw, przymierzalem jarzma odwrotnie i nie pasi.. Moze krzywa piasta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie, pomimo ze 256 to wentyle, to jest to bardzo mala tarcza o malej pojemnosci cieplnej, bez fajerwerkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie :thumbup1:....zawsze lepsze to od serii ale ...no właśnie ...zawsze jest jakieś ale :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem rozwiązanie dla mojego problemu, dostałem 2 różne tarcze :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem rozwiązanie dla mojego problemu, dostałem 2 różne tarcze :facepalm:

:doh: nieźle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. 16 conajmniej o ile dobrze pamietam.

Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...