peyo32 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Witam. Trochę mi się nie chce wierzyć ale wszystko na to wskazuje że jest niedrożny intercooler. Turbo po regeneracji wydech drożny filtry wymienione nieszczelności dolotu brak. Auto podczas jazdy ciężko rozkręcić do 3000tys kompletny brak mocy. W logach dynamicznych definitywnie widać turbo daje do 0,25 bara a przepływomierz prawie nic nie mierzy do 360max a jest sprawny na 100%. Po zdjęciu rury miedzy turbo a intercoolerem przepływomierz budzi się i daje przy przy gazówce nawet do 600. Pytam czy ktoś miał przypadek zatkanego coolera? Dałem klientowi żeby go dobrze przepłukał zobaczymy czy pomoże. Pozdro.
lukaseq1 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 jestes pewny w 100% ze niema nieszczelności ?
konrad_A4 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Nie tu bym szukał problemu. Na początek sprawdź egr.
peyo32 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 Nie tu bym szukał problemu. Na początek sprawdź egr. egr zaślepiony, wszystko szczelne na 100%.
pawelone28 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 pierwsza sprawa to jaki to motor tz. ze zmienną vtg czy słbszy kondon 90 km ? były przypadki że po regeneracji turbiny są problemy z wirnikiem i słabo pompuje turbina sprawdził bym też drożność katalizatora , intercooler się nie zatyka to na pewno nie to ---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- pierwsza sprawa to jaki to motor tz. ze zmienną vtg czy słbszy kondon 90 km ? były przypadki że po regeneracji turbiny są problemy z wirnikiem i słabo pompuje turbina sprawdził bym też drożność katalizatora , intercooler się nie zatyka to na pewno nie to
konrad_A4 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Pierwsza sprawa to jaki to dokładnie motor chodzi? Druga to przyjrzyjmy sie dokładnie klapie gaszacej przy egr, czy stoi w pełni otwarta (o ile ją masz).
M.Arrkadiusz Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Zacznij od sprawdzenia turbiny, intercooler raczej cały by się nie zatkał, bo turbina cały czas dmucha i olej leci do dolotu, co najwyżej olej może się zbierać na dnie intercoolera i gumowych rurach
Zioba Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 A ten olej z intercoolera powinno się wylać? Bo tak mi się wydaje, że jak jest rozgrzany silnik to jakby był słabszy i nie wiem czy to wina ic.
M.Arrkadiusz Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 W intercoolerze mogą być znikome ilości oleju, jak masz do niego dostęp to możesz go wylać/wyczyścić, nie zaszkodzi
peyo32 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Witam. Sorry ze nie podałem szczegółów jest seat leon z silnikiem ASV. W tej chwili zostaje tylko do sprawdzenia turbo (po regeneracji ). Bo założenie innego intercoolera nic nie pomogło. Moze elektryka lub sterownik bo auto było bite z przodu i mam pewne podejrzenia co do tego.Auto już kiedyś miało taki objaw ale po chwili samo mu przeszło . Dzisiaj podczas testów zgasł mi pojawiła się jakaś kontrolka ostrzegawcza wyglądało to jak esp ale nie na 100%.Zapaliła się ona tez jak odpiąłem czujnik od coolera. Faktem jest ze po założeniu nowej turbiny przez chwile było słychać w niej delikatne niepokojące szmery teraz jest cisza.Turbina wizualnie ok. Logi oczywiście dołączam. Pozdrawiam. Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83894.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83895.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83896.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83897.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83898.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83899.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83900.html Bs http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83905.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83906.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83907.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83908.html Dynamiczne z racji tego ze wóz wpadał co chwile w awaryjny wiec logi są jakie są. Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83909.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83910.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83911.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83912.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83913.html http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_83914.html Właśnie rozmawiałem z właścicielem auta często zapala mu się trakcja i w tedy jest problem z zapaleniem silnika coraz bardziej jestem przekonany że coś z elektroniką. Jak mi się wtedy zapaliła to nie było łączności z vagiem poruszałem kablami przy sterowniku auto zapaliło (może zbieg okoliczności) i później brak błędów na vagu.
pawelone28 Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 w logach ewidentnie słabe doładowanie wysterowanie n75 na max a ciśnienia niema przepływka to potwierdza i ecu tnie dawki ,puźniej notlauf do sprawdzenia turbina , wężyki i tak jak wcześniej pisałem kat czy nie zapchany na maxa
peyo32 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 w logach ewidentnie słabe doładowanie wysterowanie n75 na max a ciśnienia niema przepływka to potwierdza i ecu tnie dawki ,puźniej notlauf do sprawdzenia turbina , wężyki i tak jak wcześniej pisałem kat czy nie zapchany na maxa kolego w pierwszym poście pisze wydech drożny, turbina po regeneracji ,wężyki sprawdzone . Umiem interpretować logi bo tdi zajmuję się już parę lat. Problem tu jest wiele poważniejszy.Wszystko zostało sprawdzone. Wydech,przepływomierz, turbina regenerowana,ominięty n75(wężyk bezpośrednio do vacum),intercooler,wałek rozrządu,napięcia przy wtyczce przepływomierza według elsy ,egr zaślepiony,kolektor ssący ok,klapka otwarta na maxa,dolot sprawdzony centymetr po centymetrze jest ok. Zaznaczam że przed wymianą turba też miał taki motyw ale przez chwilę i samo mu przeszło.
krystian821 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Moze ktos wgral jakiegos nieudanego softa?
peyo32 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 Moze ktos wgral jakiegos nieudanego softa? Też o tym pomyślałem 100% oryginał. Kur.....a na elektrodzie gościu miał identyczny problem miał zmieniać sterownik i oczywiście nie napisał o rezultatach. Za takie zachowania powinno się banować.Niektórzy z byle pierdołą jęczą po forach a później łaskawie nie zamykają tematu. Napisałem maila do niego ale pewnie nie odpisze. Pozdro.
krystian821 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 A sprawdzales/podmieniales gruszke od turbiny?
konrad_A4 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 a jak pociągniesz motor wyżej (tak, żeby nie załapał notlaufa), to turbina cos zapompuje ? był ten sam problem przed regeneracja turbo ?
peyo32 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 A sprawdzales/podmieniales gruszke od turbiny? tak sztaga działa ok a jak pociągniesz motor wyżej (tak, żeby nie załapał notlaufa), to turbina cos zapompuje ? był ten sam problem przed regeneracja turbo ? było już powiedziane wszystko jest w logach ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ---------- w piątek będzie drugi sterownik jak najprościej ominąć immo zamiana softu czy adaptacja w liczniku?
konrad_A4 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 wyciagnac pin z licznika jakims nawet vag commanderem i zaadoptowac drugi ster.
peyo32 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 wyciagnac pin z licznika jakims nawet vag commanderem i zaadoptowac drugi ster. tu może być problem nie mam Commandera mam vag coma i vag can profesjonal , mpps i galleto
pawelone28 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 kolego nie kombinuj ze sterownikiem tylko wsadź inną turbinę tj. sprawną a nie po pseudo regeneracjach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się