Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana lamp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, a co powiecie na takie spryski http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k-08-11-dysza-spryskiwacz-sprysk-lamp-i5212846762.htmllub http://allegro.pl/audi-a4-b8-08-11-spryskiwacz-reflektora-lampy-i5103904002.html Cena ta sama, są to niby nowe zamienniki, czy warto nowe, czy lepiej dołożyć i używane oryginały?

Jakiej średnicy otwór należy wykonać w zbiorniczku pod pompkę, aby nie ciekło, a dobrze trzymało? Będzie jakiś zarys w którym miejscu dokładnie?

Edytowane przez jacob1990
Opublikowano

Ja wynrał bym używane oryginały. Co do zbiornika, to w każdym jest miejsce wyżej gdzie należy umieścić pompkę wysokiego ciśnienia. Najlepiej kupić cały zbiornik razem z pompka, pewnie nie bedzie wiele droższy od samej pompki.

Opublikowano

Ja wynrał bym używane oryginały. Co do zbiornika, to w każdym jest miejsce wyżej gdzie należy umieścić pompkę wysokiego ciśnienia. Najlepiej kupić cały zbiornik razem z pompka, pewnie nie bedzie wiele droższy od samej pompki.

Pompkę już wyrwałem za 20zł od znajomego, bo po nr patrząc pasowała od A6

Opublikowano

Te pompki są takie same w wielu, jak nie wszystkich, autach grupy VW.

Opublikowano

Czy ktoś sie orientuje gdzie można kupić do przejściówki pomiędzy lampami kostkę 10 pinową męską, jaki ma numer oznaczenie?

Opublikowano

Finalizuje mój udział tu, Lampy okazało się, że są od tego pana reklamowanego, póki co działają i mają wszystkie funkcje jak oryginał..... ( czasem raz na tydzień dwa wyskoczy błąd od dziennych lewych ale świeci cały czas i po ponownym odpaleniu na fisie nic nie ma tylko na ecu ale póki co dla mnie to nie problem skoro świecą...dołożyłem spryski..... jeżeli zakładamy zwykły wąż z motoryzacyjnego, który niczym nie różni się od oryginału, tylko brak złączek, ale zastępują je opaski metalowe to śmiało można od polifta brać. :) zasmuciłem się, bo podczas montażu okazało się, że brak pinu nr 6 to na próbę podłączyłem pompkę sprysków pod pompkę szyby i nie wskoczył bład ani na fisie ani w ecu. uruchamiając sprysk na szybę przez 2 sek co stanowczo starczy na umycie szyby, jak mało to po chwili 2 raz na 2 sek, nie zdążą wysunąć się spryski, więc nie wali płynu tyle, a naciskając dłużej pryskają wszystkie. nie wiem tylko czy pompka szyb jest zabezpieczona jakimś bezpiecznikiem, czy nie uszkodzę czegoś, czy nie musiałbym dla spokojnośći dołożyć przekaźnik na pompkę sprysków. Teraz mając ładne biksy i zderzak z klapkami, zauroczyłem się tym autem po raz drugi. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, a w szczególności tych co pomogli, doradzili.

Opublikowano

UPGRADE przednich lamp ze zwykłych na BIXENON LED 2008-2012

bixenon1.jpg

Na pewno duzo osób , które mają w swoim B8 zwykłe lampy marzy o Bixenonie i Ledach :kox: Mam dużo zapytañ o tą modyfikacje w aucie , dlatego postaram sie jakoś naświetlić temat na naszym FORUM .

Na teraz nie wiem czy wszystkie sterowniki CENTRALNEJ ELEKTRYKI 09 obsługują kodowanie BIXENONA ale z biegiem czasu dojdziemy do tego .

Ta modyfikacja oczywiście będzie nam funkcjonowała ale nie jest to do końca w pełni MOD :wink: .

Nie będziemy mieć Systemu sprysków lamp oraz Układu samopoziomowania , dlatego wykonujecie to na własną odpowiedzialność :naughty: .

Oparte na sterowniku MCE ----> 8K0 907 063 D do 09/2009

SPIS STEROWNIKÓW : Prosze o info do potwierdzenia sterownika MCE 09 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008--->

- 8K0 907 063 ( Nie obsługuje BIXA)(Nie obsługuje grzanych foteli)

- 8K0 907 063 A (Nie obsługuje BIXA)(Nie obsługuje grzanych foteli)

- 8K0 907 063 B (Nie obsługuje BIXA , obsługuje grzane fotele )

- 8K0 907 063 C :thumbup1: (Nie obsługuje grzanych foteli)

- 8K0 907 063 D :thumbup1:obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 H :thumbup1:

- 8K0 907 063 J ???

MAJ 2010--->

- 8K0 907 063 K ( Nie obsługuje BIXA) (Nie obsługuje grzanych foteli)

- 8K0 907 063 L ???

- 8K0 907 063 M (Nie obsługuje BIXA) obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 N :thumbup1:(Nie obsługuje grzanych foteli)

- 8K0 907 063 P :thumbup1:obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 BE :thumbup1:

- 2012

- 8K0 907 063 AA ???

- 8K0 907 063 AB ??? obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 AC ??? Nie obs³uguje grzanych foteli)

- 8K0 907 063 AD obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 AH :thumbup1:obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 DL ??? AH

- 8K0 907 063 AL ??? AH

- 8K0 907 063 AK :thumbup1:obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 DB ??? Nie obsługuje grzanych foteli

- 8K0 907 063 DD ??? obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 DF ??? obsługuje grzane fotele

- 8K0 907 063 DH :thumbup1: obsługuje grzane fotele

Co bêdziemy potrzebowaæ :

- Komplet lamp Bixenon wraz ze przetwornicami oraz żarnikami - koszt uzywek to róznie :wink: od 1800-2700 PLN

"" Nie wiem jak jest z zainstalaowaniem BIXENONA skrêtnego""

lampybixb8.jpg

- przej¶ciówki wtyk z 10 PIN na 14 PIN wraz z okablowaniem do MCE 09 do wyboru ASO ---ALLEGRO---KUFATEC---ZRÓB TO SAM :decayed: koszt 140-300 PLN

:arrow2:KUFATEC KUFATEC GmbH & Co. KG - Adapter Xenon-Scheinwerfer Audi A4 8K 36229

:arrow2:ALLEGRO motoAllegro :arrow2:Informacje o U¿ytkowniku Gelson_Mandela

:arrow2:EBAY Scheinwerfer Bi Xenon Adapter Kurvenlicht Audi A4 B8 | eBay

:arrow2:EBAY Adapter Xenon-Scheinwerfer Audi A4 8K | eBay

redukcjabixen8k.jpg

- Wtyka 10 PIN 1J0 973 835 - 2 szt. cena w ASO za 1 szt. 17,00 PLN

10pinbix.png

- Piny 000 979 022 E do wtyki 10 PIN - cena w ASO za 1 kabelek ( dwa PINY ) 15,58 PLN

pin022e.png

- Wtyka 14 PIN 1J0 973 737 2 szt. cena w ASO za 1 szt. 21,70 PLN

14pinbix.png

- Piny do wtyki 14 PIN 000 979 021 E cena w ASO za 1 kabelek (dwa PINY) 17,31 PLN

pin021e.png

- Piny do wtyki 14 PIN 000 979 019 E cena w ASO za 1 kabelek (dwa PINY) 17,31 PLN

019efb.jpg

- gumka uszczelnij±ca do wtyk 357 972 741 B - cena w ASO za 1 szt. 2,09 PLN

gumkiduzedowtyki.png

- Piny do MCE wtyki 17 PIN - 000 979 034 E cena w ASO za 1 kabelek (dwa PINY) 41,00 PLN

034eai.jpg

Spoiler

Demontaz schowka po stronie kierowcy

Wyjmakiem odczepiamy boczn± zaslepkê deski 1

bocznaoslonaschowka.png

– Wymontowaæ os³onê boczn± tablicy przyrz±dów po stronie kierowcy

– Wykrêciæ boczn± ¶rubê 1.

– Wykrêciæ dolne ¶ruby 3.

– Odczepiæ górn± krawêd¼ os³ony tablicy przyrz±dów 2 po stronie kierowcy za pomoc± klina demonta¿owego od tablicy przyrz±dów strza³ki .

– Odczepiæ z³±cze 16-stykowe (wtyczka diagnostyczna).

– Wersja wyposa¿enia z o¶wietleniem przestrzeni na nogi: od³±czyæ elektryczne z³±cze wtykowe.

– Zdj±æ os³onê tablicy przyrz±dów po stronie kierowcy.

schowekkier.png

schowekkier1.png

Po zdjêciu os³ony od strony kierowcy musimy dostaæ siê do naszego MCE . Na drodze staje jeszcze sprawa mocowañ bezpieczników i przeka¿ników. Na fotce strza³ki ¶ci±gamy zabezpieczenia i dajemy ca³a obudowê na dó³ . Dodatkowo mo¿emy jeszcze odkrêciæ mocowanie dolnego nawiewu aby mieæ lepszy dostêp do Sterownika :wink:

27908673.jpg

MODU£ CENTRALNEJ ELEKTRYKI :

mce091.jpg

mce88881.png

Z³±cze E A2 (17-PIN) 17m

Pin 1: pusty

Pin 2: ¶wiat³a do jazdy dziennej oraz ¶wiat³a boczne ¿arówka, lewo-L186 (reflektory halogenowe) / LED zasilania modu³u, w lewo do ¶wiate³ dziennych i bocznych ¶wiate³-L176 (reflektory ksenonowe)

Pin 3: ¦wiat³o ekran wi±zki, lewo-V294 (reflektory ksenonowe) --->tutaj pod³aczamy 1 przewód

Pin 4: Prawy przedni ¶wiat³o obrysowe boczne ¿arówka-M34

Pin 5: sygna³ ¿arówka W³±cz ¶wiat³a, przedni lewy-M5

Pin 6: Przedni lewy marker boczny ¿arówka-M33

Pin 7: Vacant

Pin 8: ¿arówka mg³a, lewo-L22

Pin 9: pusty

Pin 10: pusty

Pin 11: pusty

Pin 12: G³ówne ¿arówki reflektorów mijania, lewa-M30 (reflektory halogenowe) / Aktywacja, modu³ LED, w lewo do ¶wiate³ dziennych i bocznych ¶wiate³-L176 (reflektory ksenonowe)

Pin 13: pusty

Pin 14: pusty

Pin 15: ¦wiat³o ¿arówki reflektorów mijania, lewa-M29 (Reflektory halogenowe) / Lewa strona wy³adowczych lampka kontrolna J343 (reflektory ksenonowe)

Pin 16: Terminal 30 w lewo

Pin 17: Terminal 31 - 2

Z³±cze F A3 (17-PIN) 17n

Pin 1: pusty

Pin 2: G³ówne ¿arówki reflektorów mijania, prawym M32 (reflektory halogenowe) / Aktywacja, modu³ LED, w prawo, dla ¶wiate³ dziennych i bocznych ¶wiate³-177 (reflektory ksenonowe)

Pin 3: pusty

Pin 4: pusty

Pin 5: pusty

Pin 6: pusty

Pin 7: Daylight jazdy ¿arówki, lewo-L174 ust reflektory halogenowe)

Pin 8: ¿arówka mg³a, prawo-L23

Pin 9: ¦wiat³a ekran wi±zka prawym V295 (Reflektory ksenonowe) --->tutaj pod³aczamy 1 przewód

Pin 10: Sygna³ ¿arówka W³±cz ¶wiat³a, przedni prawy-M7

Pin 11: pusty

Pin 12: ¶wiat³a do jazdy dziennej oraz ¶wiat³a boczne ¿arówka prawym L188 (Reflektory halogenowe) / LED zasilania modu³u, w prawo, dla ¶wiate³ dziennych i bocznych ¶wiate³-177 (Reflektory ksenonowe)

Pin 13: pusty

Pin 14: ¦wiat³o dzienne jazdy ¿arówka, przedni prawy-L175 (reflektory halogenowe)

Pin 15: ¦wiat³o ¿arówki reflektorów mijania, prawym M31 (reflektory halogenowe) / Right side wy³adowczych lampka kontrolna J344 (reflektory ksenonowe)

Pin 16: Terminal 30 prawy

Pin 17: Terminal 31 - 1

lampabixenonspisczesci.png

1 - Dysza mycia uk³adu mycia reflektorów

2 - ¦ruba

3 - Uchwyt

4 - Odpowietrzanie

5 - ¦ruba

6 - ¦ruba

7 - W±¿ odpowietrzaj±cy

8 - Modu³ wysokonapiêciowy

- Tylko samochody z reflektorami kierowanymi (AFS)

9 - Uchwyt obudowy reflektora

10 - ¦ruba

11 - Pier¶cieñ uszczelniaj±cy

12 - Sterownik lampy wy³adowczej

13 - ¦ruba

14 - ¦ruba

15 - Modu³ LED ¶wiate³ do jazdy w dzieñ i ¶wiate³ pozycyjnych

16 - ¯arówka przedniego kierunkowskazu 12 V, 21 W (H21W)

17 - ¦ruba

18 - ¦ruba oporowa

19 - Uchwyt obudowy reflektora

20 - ¦ruba

21 - Sruba

22 - Lampa wy³adowcza

23 - Pokrywa obudowy

24 - Obudowa reflektora

- ¯arówki ¶wiate³ do jazdy w dzieñ i ¶wiate³ pozycyjnych s± diodami ¶wietlnymi i s± zintegrowane z obudow± reflektora. Wymiana diod ¶wietlnych nie jest mo¿liwa, nale¿y wymieniæ ca³y reflektor.

Samochody dla USA: ¿arówka bocznego ¶wiat³a obrysowego z przodu jest diod± ¶wietln± i jest zintegrowana z obudow± reflektora. Wymiana diody ¶wietlnej nie jest mo¿liwa, nale¿y wymieniæ ca³y reflektor.

25 - ¦ruba

26 - ¦ruba

27 - Nakrêtka wk³adana

28 - ¦ruba

29 - Nakrêtka wk³adana

30 - Mocowanie Obudowy reflektora

31 - ¦ruba

32 - ¦ruba

33 -Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeñstwa

WYMONTOWANIE I ZAMONTOWANIE OBUDOWY REFLEKTORA

Od³±czyæ przewód masy od akumulatora przy wy³±czonym zap³onie

Wykrêciæ ¶ruby 1 2 3 5 z zatrzasków rozprê¿nych.

Podnie¶æ os³onê 4 poprzecznego pasa nadwozia strza³ka i odczepiæ od os³ony ch³odnicy.

lampademontaz1.png

Od³±czyæ elektryczne z³±cze wtykowe 2

Wykrêciæ ¶ruby 3 4 5 z obudowy reflektora 1.

lampademontaz2.png

Poci±gn±æ obudowê reflektora 1 do przodu strza³ka A , a¿ prowadnice reflektora zostan± wysuniête z mocowañ przy suwakach mocowañ.

Nastêpnie przechyliæ obudowê reflektora w stronê b³otnika strza³ka B i zdj±æ z suwaków mocowañ.

lampademontaz3.png

ZAMONTOWANIE

Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejno¶ci, przestrzegaæ przy tym nastêpuj±cych punktów:

W³o¿yæ krawêd¼ zewnêtrzn± obudowy reflektora 1 do ¶rodka za b³otnik.

Przechyliæ obudowê reflektora do wewn±trz strza³ka A , prowadnice 2 przy obudowie reflektora musz± przy tym wej¶æ w prowadnice mocowania 3 strza³ki .

Wsun±æ obudowê reflektora do ty³u, do oporu w mocowanie obudowy reflektora strza³ka B .

Obudowa reflektora musi daæ siê wsun±æ lekko i bez u¿ycia si³y w mocowanie obudowy reflektora.

lampademontaz4.png

Zwróciæ uwagê, aby podczas wsuwania reflektora 4 odpowietrzanie 3 reflektora zosta³o równomiernie nasuniête na mocowanie 2 wê¿a odpowietrzaj±cego 1 strza³ka .

lampademontaz5.png

Dokrêciæ ¶ruby 3 4 5 .

lampademontaz2.png

Je¶li ju¿ mamy wyci±gniête lampy pod³±czamy redukcje oraz prowadzimy dwa przewody do MODU£U CENTRALNEJ ELEKTRYKI 09 . Aby dostac sie do niego musimy pu¶ciæ kable przez obudowê ECU kluczem TORX 25 . W tym celu demontujemy os³onê podszybia oraz górn± czê¶æ zbiorniczka spryskiwaczy odkrêcaj±c ¶rubê mocuj±c± .

pdc25.jpg

pdc24.jpg

pdc23.jpg

pdc20.jpg

Musimy dostaæ sie do MCE 09 17 PINOWE wtyki wg. schematu i tam pod³±czamy przewody od lewej i prawej lampy .

**************************************************************************************************************************************************

SCHEMATY POD£¡CZEÑ LAMPY BIXENON

prawalampaschemat.png

lewalampaschemat.png

led2schemat.png

led1schemat.png

**************************************************************************************************************************************************

SCHEMATY POD£¡CZEÑ ZWYK£YCH LAMP

halogenb8prawy.png

halogenb8lewy.png

*********************************************************************************************************************************************************************

KODOWANIE w MODULE CENTRALNEJ ELEKTRYKI

mce09poswietlenie.png

mce093.png

09bixenon3.jpg

09bixenon4.jpg

09bixenon5.png

Kodowanie lamp bixenon :

MCE 09 ---> CODING 07 --->Long Coding Helper --->

Software Coding: 260090B10134A7000001000300001D0D001C220800000101000000

BYTE 0 -26

BYTE 2 - 90

BYTE 14 - 1D

BYTE 15 - 0D

************************************************************************************************************************************

DO DIAGNOZY DZIA£ANIA LAMP BLOKI POMIAROWE 08 :

1. Modu³ LED prawym 177 (¶wiat³a boczne)

Zmierzone warto¶ci:

I po prawej stronie ¶wiat³a przednie (odczyt 9/1)

Mam prawo g³ówna belka (odczyt 10/3)

I przednie ¶wiat³a jazdy dziennej w prawo (odczyt 10/1)

2. Modu³ LED lewej L176 (¶wiat³a boczne)

Zmierzone warto¶ci:

I Side ¶wiat³a z przodu po lewej stronie (odczyt 9/2)

I Main lewej belki (odczyt 10/4)

I ¶wiat³a jazdy dziennej z przodu po lewej stronie (odczyt 10 druga)

3. Modu³ LED prawym 177 (¦wiat³a do jazdy dziennej)

Zmierzone warto¶ci:

I po prawej stronie ¶wiat³a przednie (odczyt 9/1)

Mam prawo g³ówna belka (odczyt 10/3)

I przednie ¶wiat³a jazdy dziennej w prawo (odczyt 10/1)

4. Modu³ LED lewej L176 (¦wiat³a do jazdy dziennej)

Zmierzone warto¶ci:

I Side ¶wiat³a z przodu po lewej stronie (odczyt 9/2)

I Main lewej belki (odczyt 10/4)

I ¶wiat³a jazdy dziennej z przodu po lewej stronie (odczyt 10 druga)

5. ¦wiat³a do jazdy dziennej oraz ¶wiat³a boczne ¿arówka prawym L188

Stan licznika:

I po prawej stronie ¶wiat³a przednie (odczyt 9/1)

6. ¦wiat³a do jazdy dziennej oraz ¶wiat³a ¿arówka, boczne lewej L186

Stan licznika:

I Side ¶wiat³a z przodu po lewej stronie (odczyt 9/2)

7. ¦wiat³o ¿arówki reflektorów mijania, prawym M31 (wy³adowczych lamp prawym L14)

Stan licznika:

I Dipped prawo wi±zki (odczyt 03/09)

8. ¦wiat³o ¿arówki reflektorów mijania, lewa-M29 (wy³adowczych lamp, lewo-L13)

Stan licznika:

I wi±zki ¶wiate³ mijania w lewo (odczyt 04/09)

9. ¦wiat³o dzienne jazdy ¿arówka prawym L175

Stan licznika:

I przednie ¶wiat³a jazdy dziennej w prawo (odczyt 10/1)

10. ¦wiat³o dzienne jazdy ¿arówka, lewo-L174

Stan licznika:

I ¶wiat³a jazdy dziennej z przodu po lewej stronie (odczyt 10 druga)

11. ¦wiat³a do jazdy dziennej lampa 2, kliknij prawym L185

Stan licznika:

I jazdy dziennej ¶wiat³o 2 przedni prawy (odczyt 15/2)

12. ¦wiat³a dziennego ¶wiat³a ¿arówka 2, lewy-L 184

Stan licznika:

I jazdy dziennej ¶wiat³o 2 lewy przedni (odczyt 15/3)

13. G³ównym ¿arówka belka prawym M32

Stan licznika:

Mam prawo g³ówna belka (odczyt 10/3)

14. G³ównym ¿arówka mijania, lewa-M30

Stan licznika:

I Main lewej belki (odczyt 10/4)

15. Prawo ¶wiate³ mijania silnik-V295

Stan licznika:

I Dipped ekran wi±zki prawym V295 (Odczyt 11/1)

16. Lewy ¶wiate³ mijania silnik-V294

Stan licznika:

I Dipped ekran wi±zki, lewo-V294 (odczyt 11/2)

17. ¯arówka mg³a, prawo-L23

Stan licznika:

I ¶wiat³o przeciwmgielne, prawy (odczyt 11/3)

18. ¯arówka mg³a, lewo-L22

Stan licznika:

I ¶wiat³o przeciwmgielne, lewe (odczyt 11 czwarta)

19. W³±cz sygna³u ¿arówkê, przedni prawy-M7

Stan licznika:

I Turn wska¼nik prawo sygna³u przedni (odczyt 13/3)

20. Marker boczny ¿arówka ¶wiat³o prawym M34

Stan licznika:

I ¶wiat³o obrysowe boczne, prawy (odczyt 14/3)

21. W³±cz sygna³u ¿arówce, przedni lewy-M5

Stan licznika:

I Turn wska¼nik w lewo sygna³u przedni (odczyt 13 czwartych)

22. Lewy ¶wiat³o obrysowe boczne ¿arówka-M33

Stan licznika:

I ¶wiat³o obrysowe boczne, lewy (odczyt 14 czwartych)

23. ¦wiat³a na nogi, przód-L151 / L152-

Stan licznika:

I o¶wietlenie nogi, przód (odczyt 16/2)

24. ¦wiat³a na nogi, tylne -W45/-W46

Stan licznika:

I o¶wietlenie nogi, z ty³u (odczyt 16/1)

25. Terminal 30 do o¶wietlenia wnêtrza (30g terminal)

Stan licznika:

I Dostawy do wnêtrz ¶wiat³a (odczyt 5/1) (Specyfikacja: wy³±czone)

26. O¶wietlenie wewnêtrzne ¶ciemnianie

Stan licznika:

I o¶wietlenie wnêtrza ¶ciemnianie (odczyt 16/3)

27. Ostrze¿enie ¶wiat³o ostrzegaj±ce uk³ad lampa-K6

Stan licznika:

I O¶wietlenie ¶wiat³a awaryjne ostrzegaj±ce lampy-K6 (odczyt 16 czwartych)

28. Terminal 58s

Stan licznika:

I Terminal 58s (odczyt 12/1)

29. Terminal 58st

Stan licznika:

I Terminal 58st (odczyt 12/2)

30. Ostrze¿enie parkingowego lampa-K159

Stan licznika:

I ostrze¿enie Parkowanie przez lampy-K159 (odczyt 17/3)

*************************************************************************************************************************************

REGULACJA LAMP:

regulacjalamp.png

W celu regulacji wysoko¶ci reflektora ustawiæ za pomoc± ¶ruby regulacyjnej 1 a za¶ regulacjê poziom± srub± regulacujn± 2 .

Do ustawienia lamp udaæ siê do Stacji Diagnostycznej :wink:

Opublikowano

Witam ,

Mogę prosić o pomoc w adaptacji sterownika autopoziomowania ?

Zamontowałem sterownik + czujniki na wahaczach + oczywiście okablowanie .

Przy włączeniu bixy poziomują się , ale nie bujają się podczas jazdy , no i na desce pojawia się błąd nieprawidłowego kodowania-adaptacji sterownika - nie wiem jak się do tego zabrać .

Address 55: Xenon Range Labels: 8K0-907-357.clb
Control Module Part Number: 8K0 907 357 B
Component and/or Version: Dynamische LWR H01 0010
Software Coding: 0000004
Work Shop Code: WSC 06324 000 00000
VCID: 346D6D74572070E
2 Faults Found:

01539 - Headlights Not Adjusted
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 16
Mileage: 197347 km
Time Indication: 0
Date: 2015.05.05
Time: 20:43:23

02988 - Left-Hand/Right-Hand Traffic Switchover Active
000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 16
Mileage: 197347 km
Time Indication: 0
Date: 2015.05.05
Time: 20:43:23

Opublikowano

Tu masz adaptację:

[select]

[55 - Xenon Range] (For some newer vehicles, use [29 - Left Light] instead )

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

Wait at least 20 seconds for the headlamp motors to move. The headlamps are now in their adjustment position. Turn on headlights. Adjust them via their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.

Scroll up to Group 002. The Xenon Range controller has now learned this position as its Home position.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set

A drugi błąd oznaczą aktywną opcję przełączania na ruch prawostronny. Przekoduj to VCDSem albo przełącz z poziomu mmi. Ta opcja pozwala na obniżenie świateł jak się wybierzesz na wycieczkę do Japonii na przykład.

Opublikowano

DZIĘKI ZA POMOC - DZIAŁA !!!

No i gitara! :hi:

Opublikowano

A drugi błąd oznaczą aktywną opcję przełączania na ruch prawostronny. Przekoduj to VCDSem albo przełącz z poziomu mmi. Ta opcja pozwala na obniżenie świateł jak się wybierzesz na wycieczkę do Japonii na przykład.

A to kodujemy w MCE 09 , czy w module samopoziomu xenon ?

Opublikowano

Witam , mam kilka pytań odnośnie zmiany lamp przednich na poliftowe neon w mojej Audi A4 rocznik 2010 . Wiem że do zmiany jest maska , błotniki , zderzak i pozostałe elementy ale nie znalazłem informacji odnośnie podłączenia nowych lamp , sprysków , samopoziomowania i czy czujniki PDC pasują pod nowy zderzak . Obecnie mam MCE 09 ful oryginalnie fabrycznie montowany tak samo jak fabrycznie mam bixenon z led , spryski , samopoziomowanie , PDC .

Czy przy zmianie na poliftowe trzeba zmieniać jakieś kostki , ciągnąć przewody przekładać piny czy wszystko pasuje ?

Czy moduł MCE 09 ogarnie nowe lampy i pozostałe elementy , da się to na nim zakodować ?

Opublikowano

Witam , mam kilka pytań odnośnie zmiany lamp przednich na poliftowe neon w mojej Audi A4 rocznik 2010 . Wiem że do zmiany jest maska , błotniki , zderzak i pozostałe elementy ale nie znalazłem informacji odnośnie podłączenia nowych lamp , sprysków , samopoziomowania i czy czujniki PDC pasują pod nowy zderzak . Obecnie mam MCE 09 ful oryginalnie fabrycznie montowany tak samo jak fabrycznie mam bixenon z led , spryski , samopoziomowanie , PDC .

Czy przy zmianie na poliftowe trzeba zmieniać jakieś kostki , ciągnąć przewody przekładać piny czy wszystko pasuje ?

Czy moduł MCE 09 ogarnie nowe lampy i pozostałe elementy , da się to na nim zakodować ?

co do bixa to trzeba poprawić kabelki ,no oczywiście elsa jest potrzebna do tego abt poprawić kabelki

Opublikowano

Panowie trochę się wtrącę ale po przeczytaniu kilkunastu tematów nie umiem znaleźć odpowiedzi na jedno pytanie"

Jak wyłączyć w VCDS przednie lampy diodowe tak aby nie świeciły się w pozycji " 0 " wyłącznika świateł.

Teraz przy włączonym zapłonie zawsze świecą, można to gdzieś wyłączyć??

Audi A4 B8 2010 2.0 TDI lampy bixenon z led

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich

Podepnę się pod ten temat może pomożecie! Kupilem lampy led, ale nie wiem gdzie się udać by je zakodować i przerobić tak aby działały. Może by ktoś mi poleci warsztat lub jakiegoś fachowca z okolic Katowic

Edytowane przez paul8850
Opublikowano

witam wszystkich

Podepnę się pod ten temat może pomożecie! Kupilem lampy led, ale nie wiem gdzie się udać by je zakodować i przerobić tak aby działały. Może by ktoś mi poleci warsztat lub jakiegoś fachowca z okolic Katowic

Kontaktój się z wrclaguna on ogarnie ci temat

Opublikowano

witam wszystkich

Podepnę się pod ten temat może pomożecie! Kupilem lampy led, ale nie wiem gdzie się udać by je zakodować i przerobić tak aby działały. Może by ktoś mi poleci warsztat lub jakiegoś fachowca z okolic Katowic

Kontaktój się z wrclaguna on ogarnie ci temat

I mieszka koło Katowic w Rzeszowie :)

Opublikowano

Witam , mam kilka pytań odnośnie zmiany lamp przednich na poliftowe neon w mojej Audi A4 rocznik 2010 . Wiem że do zmiany jest maska , błotniki , zderzak i pozostałe elementy ale nie znalazłem informacji odnośnie podłączenia nowych lamp , sprysków , samopoziomowania i czy czujniki PDC pasują pod nowy zderzak . Obecnie mam MCE 09 ful oryginalnie fabrycznie montowany tak samo jak fabrycznie mam bixenon z led , spryski , samopoziomowanie , PDC .

Czy przy zmianie na poliftowe trzeba zmieniać jakieś kostki , ciągnąć przewody przekładać piny czy wszystko pasuje ?

Czy moduł MCE 09 ogarnie nowe lampy i pozostałe elementy , da się to na nim zakodować ?

co do bixa to trzeba poprawić kabelki ,no oczywiście elsa jest potrzebna do tego abt poprawić kabelki

nic nie trzeba poprawiać w kabelkach wystarczy na kanałach zmienić wartość , oczywiście jak mamy bi xenon przedlift i zmieniamy przód i lampy na bi xenon lift , nie mówię tutaj o bi xenonie skrętnym bo tam pojawiają się już problemy

Opublikowano

czy sterownik 8H0907357a będzie obsługiwał xenon skretny???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...