r7adek Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Witam. Jak w temacie nie mogę odpalić auta. Tylko że stało się to po przejechaniu około 30 km. I gdy chciałem ponownie odpalić już się nie udało. Rozrusznik kręci normalnie i gdy już ma złapać obroty po gaśnie. Po rozkręceniu filtra było tam bardzo mało ropy. Czy może to być wina pompki lub przewodów ? Jak to prawdzić ?
Krzysiekcalibra Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 po przekręceniu zapłonu powinno być słychać jak się załącza pompa paliwa przez chwile jeżeli jest cisza to mogła pompa zdechnąć ale najlepiej podepnij vaga
machina Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 W afn nie ma pompki paliwa w baku. Który rok auta? może licznik lub czujnik w baku przekłamuje a faktycznie w baku susza:decayed:
Góral.tz Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 po przekręceniu zapłonu powinno być słychać jak się załącza pompa paliwa przez chwile jeżeli jest cisza to mogła pompa zdechnąć ale najlepiej podepnij vaga jaka pompka paliwa w Dieslu AFN??? normalnie nie wiedziałem że takowa jest Paliwo masz w baku?? może masz jakąś nieszczelność w układzie i się zapowietrzył
Krzysiekcalibra Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 a to sorry ja mam ajm i mam takową
r7adek Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 Bak pełny, rok 1996. Mechanikiem nie jestem, myślałem że jest pompka. Tylko jak prawdzić ta nie szczelność. Podłączyć przez inne węże ?
Góral.tz Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 możesz puścić bezpośrednio z bańki do filtra i zobaczyć co będzie, oby to nie pompa się chrzaniła
pastaldo Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 pomysł z podpięciem bezpośrednio z bańki tez ok wtedy będzie wiadomo czy szukac nieszczelności układu czy to wina pompy wtryskowej itp
Góral.tz Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 pomysł z podpięciem bezpośrednio z bańki tez ok wtedy będzie wiadomo czy szukac nieszczelności układu czy to wina pompy wtryskowej itp czytasz co inni piszą
pastaldo Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 pomysł z podpięciem bezpośrednio z bańki tez ok wtedy będzie wiadomo czy szukac nieszczelności układu czy to wina pompy wtryskowej itp czytasz co inni piszą No co Ci kolego nie pasuje? Potwierdziłem to co napisałes. Jak masz z tym problem to dopiero
r7adek Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 To na chwile obecna dzięki za rady, jutro będę działał z tym oby to nie była pompa jak kolega wyżej pisał.
Malinek110 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 sprawdz czy jest podawane 12v na elektrozawór na pompie wtryskwej(z tyłu pompy)Jeśli tam nie nedzie napiecia to mozesz krecic miesiąc i tak nie odpali.Jesli jednak bedzie napiecie to sprawdz czy w przewodach jest ropa
paluch125p Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 witam miałem kiedyś już z tym do czynienia auto ciężko łapało i zaraz zgasło i okazało się ze to była wina immobilisera. dodam że komputer póżniej też był w to zamieszany
r7adek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 u mnie imobiliser jest usunięty. Co do ropy w przewodach to jak rozkręciłem filtr to tak jak by jej tam było mało co, chyba że się cofnęła. A co może być przyczyną że nie będzie tam napięcia na pompie ? ---------- Post dopisany at 10:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:03 ---------- I nic z tego podłączyłem bezpośrednio z bańki do pompy omijając filtr widać że pompa zasysa ropę ale jak zaczyna łapać to gaśnie. Poza tym patrzyłem na świece i nie wiem pa takim ,, kręceniu'' powinny być mokre a są suche jakby nie docierała do nich ropa.
paluch125p Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 spróbuj popuścić rurkę od wtrysku i zobaczyć czy tam podaje ropę.. a podłączałeś juz VAG?? i sprawdz czy jest ten prąd na elektrozaworze bo przyczyną prawdopodobnie może być sterownik
r7adek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 To zrobiłem i jest tam ropa. Tylko w którym miejscu jest ten elektrozawór i wtyczka z prądem do niego ?
ampera4 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 ten elektrozawor znajduje sie nad wyjsciami z pompy wtryskowej przewodow do wtryskiwaczy sprawdz czy przypadkiem nie rozlaczyla sie kostka albo jakis kabel nie przetarl sie filtr zalej ropa
r7adek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Wszystko jest połączone, filtr zalany. Dziwne jest to że ropa jest i w pompie i na wtryskiwaczach a pomimo to nie odpala. Nawet odkręcałem te śruby nad wtryskiwaczami i kręciłem żeby sprawdzić czy podawane jest paliwo i jest. Skręciłem z powrotem i próbowałem odpalić i już prawie łapał (około 2 sekund chodził)i z powrotem gasł. Już nie mam pomysłu co tu zrobić. Vag'a nie podepnę bo wspaniały mechanik zrobił mi coś zamiast immo że teraz poza poduszka i abs nie moze nawiązać komunikacji.
JAQB87 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 możesz spróbować wyjąc ktoryś z wtrysków,poproś kogoś zeby zakręcił rozrusznikiem a Ty obserwuj czy cyklicznie rozpyla mgiełke, jeśli bedzie ok, sprawdź dolot powietrza czy nie jest gdzieś przypchany, jesli bedzie oki to zdejmuj pokrywe paska rozrządu,zaworów i sprawdź znaczniki czy jest dobrze rozrząd ustawiony... Jeśli jest ok to Miałem podobną sytuacja jak twoja, kręcił normalnie, dostawał paliwo, wtrysk pylił, tylko u mnie okazało sie ze zawór wydechowy sie urwał na 3 cyl i zniaszczył doszczetnie głowice:/ czego tobie nie życze, Dlatego mozesz w sumie pokolei wyciągać wszystkie wtryski i je sprawdzać j.w. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się